Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] pytanie:zmiana instalacji gazowej II gen. na sekwencję

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Jarmi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2006, 20:31

[all] pytanie:zmiana instalacji gazowej II gen. na sekwencję

Post autor: Jarmi » 14 mar 2008, 07:55

WITAM!
Mam taki dylemat jeżdżę na gazie II generacji z którym generalnie nie mam żadnych kłopotów. Ostatnio jednak chodzi mi po głowie myśl zmiany instalacji na STAG 300.
I teraz pytanie: zmieniać?
Jak pisałem z aktualnym gazem nie mam problemów ale wiadomo mikser zmniejsza ilość powietrza czyli teoretycznie osłabia silnik, w którym z racji wieku na pewno parę kucy zdechło.
Proszę o opinię w tej sprawie, jeśli ktoś dokonywał takiej zmiany to chętnie poznał bym wrażenia z tej operacji.
Dodatkowo: ile powinna kosztować operacja zmiany instalacji, mam ofertę za 1700 zł.

bumier1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 22 sty 2008, 19:10
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: bumier1 » 15 mar 2008, 17:30

Witam : Zaczne od tego ze miałem taki dylemtat u siebie w aucie Gaz II generacji na staga 300 . Zakety są takie : (1) samochud lepiej przyspiesza (2) nie strzela (3) zachouje sie tak jak na benzynie (4) po zdieciu miksera auto zaczeło lepiej przyspieszac na benzynie (5) przy braku gazu automatycznie ci przełancza na bezyne -> Przejechałem sie tak kiedys przy wyprzedzaniu słabe ciśnienie gazu było ja do wyprzedzania a samochud nie przyspiesza (6) nie musisz jezdzic na regulacjie gazu . Minusow prae : (1) cena 1400 - 1500 zł w zalezności od parownika (2) na zimie przełanczanie przy temp + 30 C to za mało trzba około + 45 C mu dac .

scob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 15 mar 2008, 00:16
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: scob » 22 mar 2008, 21:59

u gazownika, u którego ja zakładałem gaz - kumpel kilka dni póxniej zrobił taka konwersję w 4-cylindrowym misibusi. Koszt: 1300 zł na BRC24, z wymiana reduktora włącznie.
Mimo, że średnie spalanie gazu nie zmieniło mu się ani na jotę, gośc jest b. zadowolony bo:
  • auto zyskało na elastyczności
    nie strzela
    lepiej przyspiesza, osiąga wyższy vmax (identyczny jak na benzynie)
    nie martwi sie o skład mieszanki (w II gen jakbyś nie regulował - na niskich ci lekko zalewa, na wysokich masz za ubogo)
    nie wystepuje problem szarpięcia przy przełaczaniu na/z gazu (instalko KOLEJNO włacza wtryskiwacze gazowe odłaczając benzynowe)
Nie musisz o niej pamiętać. Do tego wszystko tak naprawdę jest sterowane kompem od benzyny- więc depnięcie w gaz automatycznie wzbogaca mieszankę, cut-off - wyłacza wtryski..
Same plusy. A czy warto - finansowo choćby - oceń sam. Jak powiedziałemznajomym, że do swojego założyłem instalkę za 4300 - pukali się w głowę :-), a ja jestem zadowolony.

ps. na mechanicznym wtrysku - nie zauważysz specjalnego zysku

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 23 mar 2008, 10:03

Powiem tak ze mi raz strzelil gaz i to na samym poczatku i widok rozpietego filtra i samo to przezycie kiedy auto stajnie nie nalezy do zbytnio milych przyjemnosci. Juz sam fakt widoku przed autem kauzy i mozliwosc wjazdu w nia wywoluje u mnie lekki strach o to czy czasem nie dojdzie do strzalu jak sie zaleja kabelki. Hmm jak ktos ma kase to tylko sekwencja hmm ja za jakis czas postaram sie przerobic na sekwencje.

P.S. Teraz sekwencja chodzi od 2300 do 2500 wiec nie ma takiej tragedii, pozdro

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 23 mar 2008, 10:14

Zmieniaj sie nie zastanawiaj za 1950 zł zakładają nową instalkę cały komplet stag 300

1700 PLN to chyba nie jest jakis wystrzał no ale raczej wszystko do zmiany po za butlą ta moze zostać.

Sekwencja a inst II gen to duźy skok na przód wg mnie same zalety.
Były:
Audi 80 (89) b3 2,0 3A , Audi 80 (93) 2,0 ABK

Są:
A3 1,8T (AGU), BMW E46 323
MOJE TOCZE FELE :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga