[B3 RU LPG] Filtr stożkowy
[B3 RU LPG] Filtr stożkowy
Witam!
Ostatnimi czasy myślałem o załozeniu filtra stożkowego. Ale z tego co wiem to nie idzie on w parze z LPG??
Pomysł był taki, zeby dolot wziąść od Golfa III z '95 roku i zamiast obudowy filtra wstawić stożek
I sam teraz nie wiem jak to z tym gazem jest?? Da sie jakoś połączyc sotżek i LPG??
Pozdrawiam!
Ostatnimi czasy myślałem o załozeniu filtra stożkowego. Ale z tego co wiem to nie idzie on w parze z LPG??
Pomysł był taki, zeby dolot wziąść od Golfa III z '95 roku i zamiast obudowy filtra wstawić stożek
I sam teraz nie wiem jak to z tym gazem jest?? Da sie jakoś połączyc sotżek i LPG??
Pozdrawiam!
Na stożku bedzie inny skład mieszanki wiec dobrze to wyregulować aby nie uszkodzić silnika przy dluższym użytkowaniu auta , stożek to kup najlepiej do silnika 2.0 lub większy posujący wymiarami jakie ci bendą pasować , nie zapomnij o dokupieniu do filtra zestawu czyszczącego z olejkiem , polecam zestaw K&N
W kwesti montażu to problemu nie ma zawsze coś sie wymyśli :mrgreen:
Tylko najgorzej właśnie z tym LPG czytałem już nie jedną wypowiedż na ten temat i podobno cieżko połączyc gaz i stożek zeby dobrze pracowało razem
A ma coś do rzeczy generacja gazu?? Ja mam Audi z 87' ta na gaźniku, instalacja gazowa BRC z tym smiesznym przełącznikiem II 0 I. I nie wiem czy w ogóle brać sie za ten stożek, bo nie chciałbym ładować kasy w coś co bede musiał potem zdemontować
Tylko najgorzej właśnie z tym LPG czytałem już nie jedną wypowiedż na ten temat i podobno cieżko połączyc gaz i stożek zeby dobrze pracowało razem
A ma coś do rzeczy generacja gazu?? Ja mam Audi z 87' ta na gaźniku, instalacja gazowa BRC z tym smiesznym przełącznikiem II 0 I. I nie wiem czy w ogóle brać sie za ten stożek, bo nie chciałbym ładować kasy w coś co bede musiał potem zdemontować
Spokojnie nie bedzie problemów ,grunt to zeby za mocno nie dmuchało na niego ale seryjne lapacze i kierownice są ok , jest jeszcze kwestia szybkości i lekkości przpływu powietrza ale tego z góry nie ustalisz tego możesz sie tylko dowiedzieć od gazownika przy regulacji, napewno nie bedzie takiej sytuacji ze auto nie bedzie chcialo na tym jezdzic jak wszystko zrobisz dobrze z podłonczeniem i porządną regulacje
A jak już założysz stożek to podjedź a hamownię i zobacz, ile koni poszło do lasu po tej operacji.
Po założeniu stożka zmienia się odgłos pracy silnika na głośniejszy i kierowcy wydaje się, że auto jedzie szybciej, ale to tylko złudzenie.
Fabryczny dolot jest opracowany przez inżynierów projektujących auto i jest dokładnie obliczony do danego silnika. Myślisz, że stożek za 50-110zł z Allegro może poprawić wyniki obliczeń inżynierów, którzy to robią zawodowo?
Po założeniu stożka zmienia się odgłos pracy silnika na głośniejszy i kierowcy wydaje się, że auto jedzie szybciej, ale to tylko złudzenie.
Fabryczny dolot jest opracowany przez inżynierów projektujących auto i jest dokładnie obliczony do danego silnika. Myślisz, że stożek za 50-110zł z Allegro może poprawić wyniki obliczeń inżynierów, którzy to robią zawodowo?
ghost2255, Nikt tu nie mówi o żadnym przyroście mocy , dolot to inżymierowie zrobili tak żeby był najbardziej cichy i ergonomiczny , co do osiągów to jedyne co można zauważyć to leprza elastyczność silnika na niskich obrotach , jak byś nie wiedział to do różnych silników są montowane wtryski jedno punktowe boscha o rożnych długościach układu dolotowego i jakoś jest dobrze wiec jedyna ważna rzeczą jest odpowiednie zamontowanie stożka aby pracował w jak najmniej narażonym miejscu na temp. w komorze silnika