Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9tdi] Swap 1,9tdi 90km 92r. na 1,9tdi 110km

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 18:26

dzięki wszystkim za rozjaśnienie problemu teraz będę musiał się rozglądnąc za silnikiem.

adasrogas

Post autor: adasrogas » 22 mar 2008, 19:15

a nie taniej i prościej wyjdzie zrobić kapitalkę 1Z-eta i zamontować wtryski od jakiegoś mocniejszego dieslea i do tego jakiegoś chipa? jesteś wtedy pewien że masz nowiutki silnik a moc wyjdzie ta sama albo nawet większa

viewtopic.php?t=8497

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 22 mar 2008, 19:19

ja bym też wolał zrobić kapitalke 1zeta + pozniej coś wiecej z niego wykrzesać. na pewno wyjdzie taniej, na pewno mniej roboty no i wiesz co masz.

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 19:22

za remont kapitalny mechanik zaśpiewał 4000-5000zł i jeszcze nie był pewien.

adasrogas

Post autor: adasrogas » 22 mar 2008, 19:51

to co to za mechanik? szczerze mówiąc nie wiem jak to wygląda cenowo w samochodach ale kapitalka silnika w C-360(ursusie) kosztuje maź koło 3 tys. W tym jest wymiana słupków, szlif wału, chyba pompa oleju i jakaś robota przy wtryskach.

popytaj innych mechaników

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 22 mar 2008, 19:58

powiedz mi jedno w jaki ty sposób porównujesz remont silnika ursusa i osobówki który jest kilkukrotnie nowocześniejszy i bardziej skomplokowany.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 mar 2008, 20:01

odpuść sobie swapa i zrób remont i po sprawie, później do Rogala na remap i będziesz zadowolony :-)

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 22 mar 2008, 20:32

ja uważam ze remont samego silnika to nie problem a co jesli za jakis czas zacznie padac nastawnik na pompie co wtedy, tego ustrojstwa nie zregeneruje a nowy nastawnik grubo ponad tysiąc.
jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem chyba było by zakupienie a4 z angli przekładka silnika i elektryki i po sprawie. ewentualnie tanszym kosztem zakup całej b4 ruwnierz z angli tylko ze na piertburgu, takie autko juz za 4tys kupi, mozna sie przejechac, a nawet sprawdzic jak sie ma silniczek. a buda zawsze zostaje na sprzedaż nawet jakby ja rozsprzedac na czesci to pewnie w dużym stopniu sie zwróci.
np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4204062
ale to sa tylko moje domniemania zrobisz jak uwarzasz.

adasrogas

Post autor: adasrogas » 22 mar 2008, 21:45

Arti_77 pisze:powiedz mi jedno w jaki ty sposób porównujesz remont silnika ursusa i osobówki który jest kilkukrotnie nowocześniejszy i bardziej skomplokowany.
może i racja. silnika audi jeszcze nie remontowałem a z usrusem już miałem do czynienia. tłoczki w 1.9 są z deka mniejsze niż w 3 litrowym ursusie więc te pierwsze powinny być tańsze, ale tak mi sie tylko zdaje

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 22 mar 2008, 22:07

tak tylko że gość ma 1Z na boshu wiec pasowałoby oprócz kapitalki wymienić ECU wiazki przepływke i pompe zeby coś z niego krzesać dalej bo na boshu to za dużo nie podciągnie

adasrogas

Post autor: adasrogas » 22 mar 2008, 23:15


WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 mar 2008, 09:55

Nie polecam takiego swapa, odczułem to na własnej skórze bo mmiałem taki silnik w B4. Jest duzo przeróbek instalacji elektrycznej, i troche osprzetu silnika szczególnie układu wydechowego i przewodów od Ic o silnika. Najczęściej problemy pojawią sie żeby poprawnie zestroic ECU

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 24 mar 2008, 10:10

mi sie wydaje że najlepszym i najłatwiejszym rozwiązaniem by był swap na 1,9 na pierburgu

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 24 mar 2008, 10:24

To tez nie jest taka wesoła propozycja kupić silnik i ECU a do tego virus może wydajniejsze wtryski to też nie mała suma wyjdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl