[1,9tdi] Swap 1,9tdi 90km 92r. na 1,9tdi 110km
a nie taniej i prościej wyjdzie zrobić kapitalkę 1Z-eta i zamontować wtryski od jakiegoś mocniejszego dieslea i do tego jakiegoś chipa? jesteś wtedy pewien że masz nowiutki silnik a moc wyjdzie ta sama albo nawet większa
viewtopic.php?t=8497
viewtopic.php?t=8497
ja uważam ze remont samego silnika to nie problem a co jesli za jakis czas zacznie padac nastawnik na pompie co wtedy, tego ustrojstwa nie zregeneruje a nowy nastawnik grubo ponad tysiąc.
jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem chyba było by zakupienie a4 z angli przekładka silnika i elektryki i po sprawie. ewentualnie tanszym kosztem zakup całej b4 ruwnierz z angli tylko ze na piertburgu, takie autko juz za 4tys kupi, mozna sie przejechac, a nawet sprawdzic jak sie ma silniczek. a buda zawsze zostaje na sprzedaż nawet jakby ja rozsprzedac na czesci to pewnie w dużym stopniu sie zwróci.
np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4204062
ale to sa tylko moje domniemania zrobisz jak uwarzasz.
jak dla mnie najlepszym rozwiazaniem chyba było by zakupienie a4 z angli przekładka silnika i elektryki i po sprawie. ewentualnie tanszym kosztem zakup całej b4 ruwnierz z angli tylko ze na piertburgu, takie autko juz za 4tys kupi, mozna sie przejechac, a nawet sprawdzic jak sie ma silniczek. a buda zawsze zostaje na sprzedaż nawet jakby ja rozsprzedac na czesci to pewnie w dużym stopniu sie zwróci.
np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4204062
ale to sa tylko moje domniemania zrobisz jak uwarzasz.
może i racja. silnika audi jeszcze nie remontowałem a z usrusem już miałem do czynienia. tłoczki w 1.9 są z deka mniejsze niż w 3 litrowym ursusie więc te pierwsze powinny być tańsze, ale tak mi sie tylko zdajeArti_77 pisze:powiedz mi jedno w jaki ty sposób porównujesz remont silnika ursusa i osobówki który jest kilkukrotnie nowocześniejszy i bardziej skomplokowany.