Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 1.8 DZ] Falujące obroty, pomocy!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
roddick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 mar 2008, 20:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: roddick » 27 mar 2008, 14:06

Heja samochodzik juz jest jakis czas u mechanika prawdopodobnie silnik zostal kiedys przegrzany... i wszystko wnim poszlo... gruntowny remont go czeka ciekawe ile mnie to pociagnie po kieszeni... :(

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 27 mar 2008, 14:56

z dwa tysiace pewnie zlapie, porozgladaj sie bo czasem kupisz taki silnik w dobrym stanie bez osprzetu za 500-600zl

Awatar użytkownika
roddick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 mar 2008, 20:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: roddick » 28 mar 2008, 18:03

No nie gadaj ze 2tys... ladna lipa... straszna zalamka ;((((

[ Dodano: 2008-03-30, 19:08 ]
z Tego co wiem... to bierze jeszcze olej i nawet sporo okolo 1l na 1000km mniej wiecej.... bo po wymianie oleju juz dolewalem 2 razy olej a nie przejechalem jakies ogromnej ilosci kilometrow... a tak jak mowilem silnik prawdopodobnie zostal kiedys przez jakiegos wlocha przegrzany bo samochod jest sprowadzany z wloch... ja nie znam sie na mechanice ale mysle ze tak sporo bedzie do roboty...
Objawy...
- falujace obroty
-kopcenie z wydechu
-bierze olej...
-niewiem jak to sie wachowo nazywa ale silnik po zgaszeniu tak jakby jeszcze dalej chcial pracowac...
-jeszcze pompa paliwa glosno pracuje niewiem czy to we wszystkich coupetach ?

WIECEJ nie Kupie samochodu sprowadzanego :((( niby taniej ale pozniej i tak trzeba dokladac;/

lewypszczola
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:16
Lokalizacja: Pszczółki-woj.Pomor

Post autor: lewypszczola » 07 kwie 2008, 21:31

Witam. Problem wyglada na identyczny jaki ja usunołem 2 dni temu. Od jakiegos czasu miałem ten sam problem. Obroty falowały i dochodziło do tego że silnik gasł. Musiałem hamować lewą nogą a prawą ciągle kontrolować obroty, troche niebezpieczne :-) . Ale do rzeczy. W moim przypadku pękła rura doprowadzająca powietrze z filtra powietrza do silnika i przez tek zwane fałszywe powietrze silnik wariował. Po prowizorycznej naprawie taśmą izolacyjną silnik pracuje równiutko i bez szarpnieć. Jeśli jeszcze mechanicy nie zdali z ciebie skóry to radzę to sprawdzić. Jeśli chodzi o pompę paliwową to mam ten sam problem, dzwięk kojarzy mi sie z szambiarka. Kupiłem nową pompę i po 5 miesiącach jest to samo. Pozdro.

Awatar użytkownika
roddick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 03 mar 2008, 20:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: roddick » 10 kwie 2008, 16:12

Siemka. Dzieki za pomoc. Samochod stoi juz 2 tygodnie u mechanika 40km od miejsca gdzie mieszkam wiec moje pole manewru nie jest wielkie. Licze tylko ze zrobi to porzadnie i nie zabije mnie finansowo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl