[Coupe B4 1.8 DZ] Falujące obroty, pomocy!
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
No nie gadaj ze 2tys... ladna lipa... straszna zalamka ;((((
[ Dodano: 2008-03-30, 19:08 ]
z Tego co wiem... to bierze jeszcze olej i nawet sporo okolo 1l na 1000km mniej wiecej.... bo po wymianie oleju juz dolewalem 2 razy olej a nie przejechalem jakies ogromnej ilosci kilometrow... a tak jak mowilem silnik prawdopodobnie zostal kiedys przez jakiegos wlocha przegrzany bo samochod jest sprowadzany z wloch... ja nie znam sie na mechanice ale mysle ze tak sporo bedzie do roboty...
Objawy...
- falujace obroty
-kopcenie z wydechu
-bierze olej...
-niewiem jak to sie wachowo nazywa ale silnik po zgaszeniu tak jakby jeszcze dalej chcial pracowac...
-jeszcze pompa paliwa glosno pracuje niewiem czy to we wszystkich coupetach ?
WIECEJ nie Kupie samochodu sprowadzanego (( niby taniej ale pozniej i tak trzeba dokladac;/
[ Dodano: 2008-03-30, 19:08 ]
z Tego co wiem... to bierze jeszcze olej i nawet sporo okolo 1l na 1000km mniej wiecej.... bo po wymianie oleju juz dolewalem 2 razy olej a nie przejechalem jakies ogromnej ilosci kilometrow... a tak jak mowilem silnik prawdopodobnie zostal kiedys przez jakiegos wlocha przegrzany bo samochod jest sprowadzany z wloch... ja nie znam sie na mechanice ale mysle ze tak sporo bedzie do roboty...
Objawy...
- falujace obroty
-kopcenie z wydechu
-bierze olej...
-niewiem jak to sie wachowo nazywa ale silnik po zgaszeniu tak jakby jeszcze dalej chcial pracowac...
-jeszcze pompa paliwa glosno pracuje niewiem czy to we wszystkich coupetach ?
WIECEJ nie Kupie samochodu sprowadzanego (( niby taniej ale pozniej i tak trzeba dokladac;/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:16
- Lokalizacja: Pszczółki-woj.Pomor
Witam. Problem wyglada na identyczny jaki ja usunołem 2 dni temu. Od jakiegos czasu miałem ten sam problem. Obroty falowały i dochodziło do tego że silnik gasł. Musiałem hamować lewą nogą a prawą ciągle kontrolować obroty, troche niebezpieczne . Ale do rzeczy. W moim przypadku pękła rura doprowadzająca powietrze z filtra powietrza do silnika i przez tek zwane fałszywe powietrze silnik wariował. Po prowizorycznej naprawie taśmą izolacyjną silnik pracuje równiutko i bez szarpnieć. Jeśli jeszcze mechanicy nie zdali z ciebie skóry to radzę to sprawdzić. Jeśli chodzi o pompę paliwową to mam ten sam problem, dzwięk kojarzy mi sie z szambiarka. Kupiłem nową pompę i po 5 miesiącach jest to samo. Pozdro.