Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B4 1Z] Nastawnik potencjometryczny

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

[80 B4 1Z] Nastawnik potencjometryczny

Post autor: marta22 » 28 mar 2008, 09:56

Witam,
Nazywam sie Marta i jestem posiadaczką Audi 80, 1,9TD 1993 r.. Niedawno zaczęło mi szwankować autko tzn. jak przyspieszałam, puściłam gaz i znowu zaczęłam przyspieszać to samochód tracił moc i mi nie przyspieszał. Pojechałam z tym na komputer i okazało się, że jest to nastawnik potencjometryczny. Czytałam trochę o tym w internecie, ale z tego co wywnioskowałam to muszę kupić całą pompę. Czy nie da rady zrobić tego jakimś tańszym kosztem? Proszę pomóżcie mi!
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, 10:02 przez marta22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 mar 2008, 10:02

Niestety nie ma opcji regeneracji samego nastawnika potencjometrycznego, pozsotaje szukac nowej sprawnej pompy. Popraw temat, tak aby byl zgodnie z regulaminem (tagi w tytule tamatu) bo mody wysadza go do kosza ;-)

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 28 mar 2008, 10:02

Koleżanko nie czytało się regulaminu?? Popraw tytuł tematu. A jeśli masz TD to masz źle wpisane w profilu twoje oznaczenie to AAZ. TDI miały oznaczenia 1Z.

marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

Post autor: marta22 » 28 mar 2008, 10:18

Mam TDI. A nie macie przypadkiem używanej pompy na sprzedaż?

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 28 mar 2008, 12:40

A to co innego. W takim razie w pierwszym poście masz źle napisane to mnie zmyliło.

marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

Post autor: marta22 » 28 mar 2008, 12:48

Wiem, zgubiłam literkę :->

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 13:23

a skąd kolezanka jest :?: po czym mechanicy stwierdzili ze to nastawnik :?:

marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

Post autor: marta22 » 28 mar 2008, 13:27

Jestem ze Sztumu k. Malborka. Byłam na komputerze i wykazało, że to jest nastawnik potencjometryczny. Czy komputer może się mylić? Czy takie objawy jakie ma moje autko mogą być przyczyną czegoś innego?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 mar 2008, 13:32

Mozesz odpiąć czujnik prędkości jazdy przy skrzyni i sie przejechac jeżeli nie będzie szarpac to nastawnik do wymiany

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 13:46

ale kolezanka nie pisze ze ma falowanie obrotów albo cós podobnego, a jakie ma kolezanka cisnienie doladowania

marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

Post autor: marta22 » 28 mar 2008, 13:57

Nie wiem jakie mam ciśnienie doładowania a na chwile obecna nie mogę sprawdzić, a czemu pytasz? Jakie to ma znaczenie?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 21:25

jak bedzie turbo dawalo male cisnienie to bryka bedzie sie bardzo powolo bujac :mrgreen: najlepiej zrób logi moze ktos ci pomoze, a jak tosie wogole stalo

marta22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 28 mar 2008, 09:44

Post autor: marta22 » 31 mar 2008, 13:20

Okazało się, że to jednak jest ten nastawnik więc teraz muszę znaleźć pompę. Dzięki bardzo za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl