Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] analiza logow

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 mar 2008, 21:53

to sprawdz zawór upustowy przy turbieczy nie jest zapiczony

[ Dodano: 2008-03-28, 22:32 ]
tutaj maszjeszcze taka tabelka powinna sie przydac http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 29 mar 2008, 08:55

Zrobiłem nowe logi

logi dynamiczne


Obrazek Obrazek Obrazek


Logi statyczne

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Logi statyczne Basic setting na biegu jałowym


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 mar 2008, 11:55

kolego irras z logów wynika dokladnie to samo co pisalem wczesniej. Jedynie teraz mozna na 100% potwierdzic iz statyczny kat wtrysku jest do poprawy.
Powtarzam :

Twoj przeplywomierz niedomaga i tnie szpryce w polowie uzytecznych obrotów.
- zmien filtr powietrza
- wyczysc przepływomierz
- wymien przepływomierz
dokladnie w tej kolejnosci za kazdym razem logujac dynamicznie grupy 003 008 i 011

[+]
Turbo zostaw spokoju - pracuje wysmienicie <ok>

Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 mar 2008, 12:14

Ja bym zaczął od wymiany filtra powietrza, nie ma potrzeby czyszczenia( choc to nigdy nie zaszkodzi jeżeli sie wie jak) przy max cisnieniu doładowania pokazuje dobrze dopiero później zbyt mocno spada. Kont faktycznie do korekty

irass1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:35
Imię: Irek
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: irass1 » 29 mar 2008, 14:21

Dzięki Klubowicze !!!
Ateraz pytanko czym czyścić przepływkę? bo filtr zmieniony :cry:
i ten kąt początku wtrysku w kturej kolumnie w BS w (drugiej?)
I jak zapatrujecie sie na ten silnik pochodzi jeszcze (2150000km "podobno)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 mar 2008, 17:27

To tez juz pisalem.. po doprowadzeniu do porzadku przeplywomierza... lac paliwo i jezdzic, motorownia w bardzo dobrej kondycji.
Kąt wtrysku druga pozycja w 000 BS pomijajac "time stamp" - powinno byc 49-51

Pozdr

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 31 mar 2008, 14:30

Ratujecie moją nianię.
Pacjentka:
Audi80 1,9 tdi 1Z (04/1994) Przepływka Pierburg.
Objawy:
Szarpanie przy 2000 obr. na 4 i 5 biegu.
Kopcenie na czarno
Silnik delikatnie się dławi przy wciskaniu gazu do końca na wysokich obrotach.
Historia choroby.
Pierwsze szarpanie pojawiło się po wymianie filtra paliwa, poprawiłem przewody paliwowe i na chwile pomogło. Potem niestety było już coraz gorzej. A te kopcenie to chyba po tym jak w zimie dolałem do paliwa płyn przeciw zamarzaniu (ale nie pamiętam dokładnie).
Poniżej zamieszam logi (próba statyczna i dynamiczna) z wielką prośba o ich interpretacje (mam ich więcej, ale nie wiem które są ważę więc na razie zamieszczam tylko tę.)

http://www.fotosik.pl/pok...b9a88ca5a2.html
http://www.fotosik.pl/pok...6d91c75841.html
http://www.fotosik.pl/pok...86a4073a79.html
http://www.fotosik.pl/pok...5b162eb69c.html

PS. Wielkie dzięki dla XXX za to, że wytłumaczył mi na gg jak dołączyć fesja.
A moderator który usuną mój wątek ma u mnie wielką krechę

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 mar 2008, 14:33

Na początek kont do poprawy po drugie przepływka juz siada i to juz przy 3tys za wcześnie. Po drugie musisz zrobic jeszcze pomiary grupy 010 i 011 oraz 008 oraz 013

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 mar 2008, 14:45

pakan popraw linki bo nie widac logów
wszystko co i jak zrobic i jakie logi zamiescic znajdziesz tutaj...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

[+]
Do moderatorów..
IMO kazda analiza powinna byc osobnym wątkiem gdyz kazdy ma inne problemy i kazda analiza prowadzi do innych wniosków. Wiem to z obserwacji z innych forów.
Dodatkowo taki szczgol techniczny - kolega pakan nie bedzie mogl nikogo wyroznic podziekowaniem gdyz nie jest autorem wątku.. :mrgreen:

Pozdrawiam

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 31 mar 2008, 15:34

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2008-03-31, 15:41 ]
przemik pisze:pakan popraw linki bo nie widac logów
wszystko co i jak zrobic i jakie logi zamiescic znajdziesz tutaj...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

[+]
Do moderatorów..
IMO kazda analiza powinna byc osobnym wątkiem gdyz kazdy ma inne problemy i kazda analiza prowadzi do innych wniosków. Wiem to z obserwacji z innych forów.
Dodatkowo taki szczgol techniczny - kolega pakan nie bedzie mogl nikogo wyroznic podziekowaniem gdyz nie jest autorem wątku.. :mrgreen:

Pozdrawiam
Mam jeszcze pytanko: Dlaczego grupy dzieli się na

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 31 mar 2008, 16:39

Dzieli sie na logi dynamiczne i basic seting. W logach dynamicznych sprawdzasz jakie parametry maja poszególne elementy wpływajace na moc i moment. W basic seting sprawdzach jakie parametry ma silnik bez wprowadzania korkt przez ECU. Jak juz pisałem brakuje grupy 008,010,011 oraz 013 bez tego nic nie mozna powiedziec oprócz tego że kont do poprawy i że cos sie dzieje z lmm

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 mar 2008, 16:44

WOJTEK26 pisze:Dzieli sie na logi dynamiczne i basic seting. W logach dynamicznych sprawdzasz jakie parametry maja poszególne elementy wpływajace na moc i moment. W basic seting sprawdzach jakie parametry ma silnik bez wprowadzania korkt przez ECU. Jak juz pisałem brakuje grupy 008,010,011 oraz 013 bez tego nic nie mozna powiedziec oprócz tego że kont do poprawy i że cos sie dzieje z lmm
Mieszacie przyjacielu w głowach dieslowsko-audikowskiej młodziezy <ok> <ok>

Logi dzielimy na wykonywane w probach - DYNAMICZNEJ i STATYCZNEJ.
O roznicach na temat odczytów Basic Setting i Measuring Blocks napisałem tutaj:
viewtopic.php?t=14689

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 01 kwie 2008, 08:55

Skoro dzięki interwencji przemika udało się odblokować mój wątek bardzo proszę o analizę moich logów pod tym adresem:
viewtopic.php?p=147732#147732

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 kwie 2008, 10:12

Przemik masz racje w sprawie rodzajów logów ale napisałem które sa podsawa do oceny stanu silnika i całego układu zasilania, na logoch statycznych nie wiele widac.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 01 kwie 2008, 10:18

WOJTEK26 pisze:.. na logoch statycznych nie wiele widac.
A EGR , dawka paliwa, przepływka, dawki korekcyjne, poprawnosc ustawnienia rozrzadu..?? ;-)

Pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl