[B4 1Z] analiza logow
kolego irras z logów wynika dokladnie to samo co pisalem wczesniej. Jedynie teraz mozna na 100% potwierdzic iz statyczny kat wtrysku jest do poprawy.
Powtarzam :
Twoj przeplywomierz niedomaga i tnie szpryce w polowie uzytecznych obrotów.
- zmien filtr powietrza
- wyczysc przepływomierz
- wymien przepływomierz
dokladnie w tej kolejnosci za kazdym razem logujac dynamicznie grupy 003 008 i 011
[+]
Turbo zostaw spokoju - pracuje wysmienicie <ok>
Pozdrawiam
Powtarzam :
Twoj przeplywomierz niedomaga i tnie szpryce w polowie uzytecznych obrotów.
- zmien filtr powietrza
- wyczysc przepływomierz
- wymien przepływomierz
dokladnie w tej kolejnosci za kazdym razem logujac dynamicznie grupy 003 008 i 011
[+]
Turbo zostaw spokoju - pracuje wysmienicie <ok>
Pozdrawiam
Ratujecie moją nianię.
Pacjentka:
Audi80 1,9 tdi 1Z (04/1994) Przepływka Pierburg.
Objawy:
Szarpanie przy 2000 obr. na 4 i 5 biegu.
Kopcenie na czarno
Silnik delikatnie się dławi przy wciskaniu gazu do końca na wysokich obrotach.
Historia choroby.
Pierwsze szarpanie pojawiło się po wymianie filtra paliwa, poprawiłem przewody paliwowe i na chwile pomogło. Potem niestety było już coraz gorzej. A te kopcenie to chyba po tym jak w zimie dolałem do paliwa płyn przeciw zamarzaniu (ale nie pamiętam dokładnie).
Poniżej zamieszam logi (próba statyczna i dynamiczna) z wielką prośba o ich interpretacje (mam ich więcej, ale nie wiem które są ważę więc na razie zamieszczam tylko tę.)
http://www.fotosik.pl/pok...b9a88ca5a2.html
http://www.fotosik.pl/pok...6d91c75841.html
http://www.fotosik.pl/pok...86a4073a79.html
http://www.fotosik.pl/pok...5b162eb69c.html
PS. Wielkie dzięki dla XXX za to, że wytłumaczył mi na gg jak dołączyć fesja.
A moderator który usuną mój wątek ma u mnie wielką krechę
Pacjentka:
Audi80 1,9 tdi 1Z (04/1994) Przepływka Pierburg.
Objawy:
Szarpanie przy 2000 obr. na 4 i 5 biegu.
Kopcenie na czarno
Silnik delikatnie się dławi przy wciskaniu gazu do końca na wysokich obrotach.
Historia choroby.
Pierwsze szarpanie pojawiło się po wymianie filtra paliwa, poprawiłem przewody paliwowe i na chwile pomogło. Potem niestety było już coraz gorzej. A te kopcenie to chyba po tym jak w zimie dolałem do paliwa płyn przeciw zamarzaniu (ale nie pamiętam dokładnie).
Poniżej zamieszam logi (próba statyczna i dynamiczna) z wielką prośba o ich interpretacje (mam ich więcej, ale nie wiem które są ważę więc na razie zamieszczam tylko tę.)
http://www.fotosik.pl/pok...b9a88ca5a2.html
http://www.fotosik.pl/pok...6d91c75841.html
http://www.fotosik.pl/pok...86a4073a79.html
http://www.fotosik.pl/pok...5b162eb69c.html
PS. Wielkie dzięki dla XXX za to, że wytłumaczył mi na gg jak dołączyć fesja.
A moderator który usuną mój wątek ma u mnie wielką krechę
pakan popraw linki bo nie widac logów
wszystko co i jak zrobic i jakie logi zamiescic znajdziesz tutaj...
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
[+]
Do moderatorów..
IMO kazda analiza powinna byc osobnym wątkiem gdyz kazdy ma inne problemy i kazda analiza prowadzi do innych wniosków. Wiem to z obserwacji z innych forów.
Dodatkowo taki szczgol techniczny - kolega pakan nie bedzie mogl nikogo wyroznic podziekowaniem gdyz nie jest autorem wątku.. :mrgreen:
Pozdrawiam
wszystko co i jak zrobic i jakie logi zamiescic znajdziesz tutaj...
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
[+]
Do moderatorów..
IMO kazda analiza powinna byc osobnym wątkiem gdyz kazdy ma inne problemy i kazda analiza prowadzi do innych wniosków. Wiem to z obserwacji z innych forów.
Dodatkowo taki szczgol techniczny - kolega pakan nie bedzie mogl nikogo wyroznic podziekowaniem gdyz nie jest autorem wątku.. :mrgreen:
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-03-31, 15:41 ]
Mam jeszcze pytanko: Dlaczego grupy dzieli się naprzemik pisze:pakan popraw linki bo nie widac logów
wszystko co i jak zrobic i jakie logi zamiescic znajdziesz tutaj...
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
[+]
Do moderatorów..
IMO kazda analiza powinna byc osobnym wątkiem gdyz kazdy ma inne problemy i kazda analiza prowadzi do innych wniosków. Wiem to z obserwacji z innych forów.
Dodatkowo taki szczgol techniczny - kolega pakan nie bedzie mogl nikogo wyroznic podziekowaniem gdyz nie jest autorem wątku.. :mrgreen:
Pozdrawiam
grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.
grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:
Dzieli sie na logi dynamiczne i basic seting. W logach dynamicznych sprawdzasz jakie parametry maja poszególne elementy wpływajace na moc i moment. W basic seting sprawdzach jakie parametry ma silnik bez wprowadzania korkt przez ECU. Jak juz pisałem brakuje grupy 008,010,011 oraz 013 bez tego nic nie mozna powiedziec oprócz tego że kont do poprawy i że cos sie dzieje z lmm
Mieszacie przyjacielu w głowach dieslowsko-audikowskiej młodziezy <ok> <ok>WOJTEK26 pisze:Dzieli sie na logi dynamiczne i basic seting. W logach dynamicznych sprawdzasz jakie parametry maja poszególne elementy wpływajace na moc i moment. W basic seting sprawdzach jakie parametry ma silnik bez wprowadzania korkt przez ECU. Jak juz pisałem brakuje grupy 008,010,011 oraz 013 bez tego nic nie mozna powiedziec oprócz tego że kont do poprawy i że cos sie dzieje z lmm
Logi dzielimy na wykonywane w probach - DYNAMICZNEJ i STATYCZNEJ.
O roznicach na temat odczytów Basic Setting i Measuring Blocks napisałem tutaj:
viewtopic.php?t=14689
Skoro dzięki interwencji przemika udało się odblokować mój wątek bardzo proszę o analizę moich logów pod tym adresem:
viewtopic.php?p=147732#147732
viewtopic.php?p=147732#147732