No i znowu lipa :roll: Jak juz wspominalem na starej gumie jak ja dobrze posciskalem palil ale przy gwaltownym dodawaniu gazu gasl
Dotarla do mnie wreszcie nowa guma szczelna nie popekana zakladam zaslepiam i kreci 5 sekund sam i gasnie tak jak bylo z poprzednia guma nie mam sily juz na tego potwora, gdzie szukac nieszczelnosci a moze to nie nieszczelnosc ??
[b3 JN] Po SWAPIE nie chce palic
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
nie pompy jeszcze nie zmienilem, bo jeszcze nie dostalem odpowiedzi czy samochod wkoncu bedzie moja wlasnoscia i nie chcialem narazie inwestowac 300 zl w auto ktore byc moze bede musial opier... na czesci.
Ale zachowanie jest identyczne jak bylo dodaje gazu i odrazu gasnie jak poprzednio.
EDIT
Znowu walczylem z motorkiem definitywnie sie dusi, pracuje kilka sek. i zaczyna sie zaduszac, kolacze tylko przewody mam wszytskie podpiete opaskami pozaciskane nie wiem co moze byc przyczyna nie wiem tylko czy sruba regulacyjna od biegu jalowego moze miec jakis wplyw na zaduszanie silnika.
A !! przypomnialo mi sie ze odpalal dopuki nie zamontowalem rury wydechowej przedtem mial tylko kolektor wydechowy, zaduszanie moze byc wina przepuszczenia gazow wydechowych przez uklad wydechowy ??
Ale zachowanie jest identyczne jak bylo dodaje gazu i odrazu gasnie jak poprzednio.
EDIT
Znowu walczylem z motorkiem definitywnie sie dusi, pracuje kilka sek. i zaczyna sie zaduszac, kolacze tylko przewody mam wszytskie podpiete opaskami pozaciskane nie wiem co moze byc przyczyna nie wiem tylko czy sruba regulacyjna od biegu jalowego moze miec jakis wplyw na zaduszanie silnika.
A !! przypomnialo mi sie ze odpalal dopuki nie zamontowalem rury wydechowej przedtem mial tylko kolektor wydechowy, zaduszanie moze byc wina przepuszczenia gazow wydechowych przez uklad wydechowy ??
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Tzn wykrec ja do polowy mniej wiecej. Mi to wyglada jakby poprostu mial za mala dawke paliwa, lu ssal gdzies za duzo powietrza. Jak mozesz zrub zdj klapy przeplywomieza jak jest ustawiony. Co do pompy to sam wlasnie zamowilem na allegro regeneracje pompy, dam CI znac jak to wyszlo z nia.Andrew^ pisze:nie wiem tylko czy sruba regulacyjna od biegu jalowego moze miec jakis wplyw na zaduszanie silnika.