Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JN] Po SWAPIE nie chce palic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Andrew^

Post autor: Andrew^ » 29 mar 2008, 11:07

No i znowu lipa :roll: Jak juz wspominalem na starej gumie jak ja dobrze posciskalem palil ale przy gwaltownym dodawaniu gazu gasl :(
Dotarla do mnie wreszcie nowa guma szczelna nie popekana zakladam zaslepiam :( i kreci 5 sekund sam i gasnie :( tak jak bylo z poprzednia guma :( nie mam sily juz na tego potwora, gdzie szukac nieszczelnosci a moze to nie nieszczelnosc ??

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 29 mar 2008, 13:21

a pompa paliwa? Wymieniles ja? Slabe cisnienie pompy moze powodowac, ze nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa, dobrze by bylo jak bys zmiezyl cisnienie w ukladzie.

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 29 mar 2008, 14:06

nie pompy jeszcze nie zmienilem, bo jeszcze nie dostalem odpowiedzi czy samochod wkoncu bedzie moja wlasnoscia ;) i nie chcialem narazie inwestowac 300 zl w auto ktore byc moze bede musial opier... na czesci.
Ale zachowanie jest identyczne jak bylo dodaje gazu i odrazu gasnie jak poprzednio.

EDIT
Znowu walczylem z motorkiem definitywnie sie dusi, pracuje kilka sek. i zaczyna sie zaduszac, kolacze tylko :/ przewody mam wszytskie podpiete opaskami pozaciskane :| nie wiem co moze byc przyczyna :| nie wiem tylko czy sruba regulacyjna od biegu jalowego moze miec jakis wplyw na zaduszanie silnika.

A !! przypomnialo mi sie ze odpalal dopuki nie zamontowalem rury wydechowej :| przedtem mial tylko kolektor wydechowy, zaduszanie moze byc wina przepuszczenia gazow wydechowych przez uklad wydechowy ??

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 30 mar 2008, 14:40

Andrew^ pisze:nie wiem tylko czy sruba regulacyjna od biegu jalowego moze miec jakis wplyw na zaduszanie silnika.
Tzn wykrec ja do polowy mniej wiecej. Mi to wyglada jakby poprostu mial za mala dawke paliwa, lu ssal gdzies za duzo powietrza. Jak mozesz zrub zdj klapy przeplywomieza jak jest ustawiony. Co do pompy to sam wlasnie zamowilem na allegro regeneracje pompy, dam CI znac jak to wyszlo z nia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl