[80 B3 1.8 SF] cykanie w zimnym silniku
Zastanawiam sie dlaczego nikt nie łączy problemu z typem oleju Przyjechałem niunią z DE i wszystko bylo super cicho itd. No i "znawcy od siedmiu bolesci" wlali mi olej mineralny a samochod mial wtedy oryginalne 90k! To co usłyszałem nastepnego dnia po odpaleniu to była masakra klepanie z 2 minuty i potem jeszcze z 1km jazdy Przeanalizowałem temat i zmienilem olej na połsyntetyk poprawa znaczna, nastepnie przeszedłem na full syntetyk i problemy typu klepanie na zimnym sie skończyły./POZDRAWIAM
no ja tez rozważam przejście na pól syntetyk.. ale kurde jest to ryzyko ...
można by tez spróbować to: http://www.klub-wartburga.pl/warsztat/m ... /popychacz
można by tez spróbować to: http://www.klub-wartburga.pl/warsztat/m ... /popychacz
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
u mnie jest to samo. wystarczy wymienic szklanke bo jest juz zuzyta pewnie ci olej bierze albo bral i przytarla sie gdy malo bylo ja tak mialem, i jak zimny to cyka ale to w niczym nie przeszkadza nie odbiera mocy ani nie uszkadza silnika poprostu jak cie to denerwuje to zmien szklanke koszty male i sam mozesz zrobic, a jak ci to nie przeszkadza to daj sobie spokoj.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Mozna sorawdzic szczelinomiezem, ale najlepiej wymien odrazu wszystkie. Komplet dobrych kosztuje okolo 250zl ale wiesz ze masz spokuj z tym. Jak nie chcesz zmieniac wszystkich to jak je wyjmiesz to posprawdzaj trzonki w kielichach, tzn czy nie maja luzow, czy odbijaja sprawnie, czy sa szczelne. Ale radze wymienic komplet
[ Dodano: 2008-03-31, 17:34 ]
PS jak oddasz do mechanika to bedzie wiedzial ktore sa do wymiany, poczatkowo dla orjetacji mozesz sluchowo obadac
[ Dodano: 2008-03-31, 17:34 ]
PS jak oddasz do mechanika to bedzie wiedzial ktore sa do wymiany, poczatkowo dla orjetacji mozesz sluchowo obadac
dzieki, tak wlasnie zrobie - oddam do mechanika niech on juz sie o to martwi;] oby mnie tylko dobrze skwitował:P
[ Dodano: 2008-04-10, 10:37 ]
pojawił sie pewnien problem z popychaczem.... bo byłem kupić w sklepie a tam kazał mi sie dowiedziec numer, chyba chodzi o typ silnika... niestety ja nie wiem gdzie go znalezc;/ może ktos podpowie?
[ Dodano: 2008-04-16, 21:14 ]
i okazało sie ze wymiana popychacza wystarczyła:] nagar ktory powstał w silniku zapchał otworek olejowy, pozniej go zapiekło i... efekt tego jaki był to był... teraz juz wszystko cicho i rowno pracuje:D tylko cieszyc sie jazda... jeszcze przez 1,5 miesiaca... dzieki za porady!
[ Dodano: 2008-04-16, 21:15 ]
cały zabieg z popychaczem i wymiana u mechanika kosztował mnie 170zł
[ Dodano: 2008-04-10, 10:37 ]
pojawił sie pewnien problem z popychaczem.... bo byłem kupić w sklepie a tam kazał mi sie dowiedziec numer, chyba chodzi o typ silnika... niestety ja nie wiem gdzie go znalezc;/ może ktos podpowie?
[ Dodano: 2008-04-16, 21:14 ]
i okazało sie ze wymiana popychacza wystarczyła:] nagar ktory powstał w silniku zapchał otworek olejowy, pozniej go zapiekło i... efekt tego jaki był to był... teraz juz wszystko cicho i rowno pracuje:D tylko cieszyc sie jazda... jeszcze przez 1,5 miesiaca... dzieki za porady!
[ Dodano: 2008-04-16, 21:15 ]
cały zabieg z popychaczem i wymiana u mechanika kosztował mnie 170zł