Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 SF] cykanie w zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

Post autor: STROKE » 29 mar 2008, 13:36

Zastanawiam sie dlaczego nikt nie łączy problemu z typem oleju Przyjechałem niunią z DE i wszystko bylo super cicho itd. No i "znawcy od siedmiu bolesci" wlali mi olej mineralny a samochod mial wtedy oryginalne 90k! To co usłyszałem nastepnego dnia po odpaleniu to była masakra klepanie z 2 minuty i potem jeszcze z 1km jazdy Przeanalizowałem temat i zmienilem olej na połsyntetyk poprawa znaczna, nastepnie przeszedłem na full syntetyk i problemy typu klepanie na zimnym sie skończyły./POZDRAWIAM

aroslaw

Post autor: aroslaw » 29 mar 2008, 14:57

no ja tez rozważam przejście na pól syntetyk.. ale kurde jest to ryzyko ...


można by tez spróbować to: http://www.klub-wartburga.pl/warsztat/m ... /popychacz

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 29 mar 2008, 18:51

wymień popychacze zaworów mój wujek miał indentyczny problem tylko tyle że w mitsubishi

tomasz-gorz

Post autor: tomasz-gorz » 29 mar 2008, 19:08

także ile kosztowałaby mnie taka operacja? co trzeba kupić oprócz nowych popychaczy?

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 29 mar 2008, 19:22

to zależy ile popychaczy będzie do wymiany i gdzie to będziesz robił i na jakich częściach oprócz popychaczy to jeszcze tylko potrzebna będzie uszczelka pod klawiature.
pozdrawiam

diver80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 30 mar 2008, 00:10

Post autor: diver80 » 30 mar 2008, 00:39

Witam. Jeżeli chodzi o cykanie, to w moim cudeńku jest to samo, podczas pracy na wolnych obrotach, potem jak się rozgrzeje jest O.K. Przejechałem już tak 40 tys km i nic specjalnego się nie dzieje. Ważne jest żeby nie żałować kasy na oliwę i regularnie wymieniać. Pozdrówka.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 30 mar 2008, 14:06

u mnie jest to samo. wystarczy wymienic szklanke bo jest juz zuzyta pewnie ci olej bierze albo bral i przytarla sie gdy malo bylo ja tak mialem, i jak zimny to cyka ale to w niczym nie przeszkadza nie odbiera mocy ani nie uszkadza silnika poprostu jak cie to denerwuje to zmien szklanke koszty male i sam mozesz zrobic, a jak ci to nie przeszkadza to daj sobie spokoj.

tomasz-gorz

Post autor: tomasz-gorz » 30 mar 2008, 21:44

a co to sa te 'szklanki'? :oops:

aroslaw

Post autor: aroslaw » 30 mar 2008, 23:54

to właśnie popychacze hydrauliczne ;p

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 31 mar 2008, 10:33

zaro :-P w chodzi w tej szklance to jak nazwa mowi wyglada jak szklanka
w tym jest troche oleju zeby zawor mial smarowanie twoja jest wyrobiona koszt 20 zl . u ciebie poprostu nietrzyma juz oleju tylko musi nabrac jak sie rozzgrzeje. u mnie jest to samo

tomasz-gorz

Post autor: tomasz-gorz » 31 mar 2008, 15:37

po czym najlepiej rozpoznac który popychacz jest do wymiany? no i czy trzeba wymieniac wszystkie?

kolejne moje 'blyskotliwe' pytanie;)

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 31 mar 2008, 17:33

Mozna sorawdzic szczelinomiezem, ale najlepiej wymien odrazu wszystkie. Komplet dobrych kosztuje okolo 250zl ale wiesz ze masz spokuj z tym. Jak nie chcesz zmieniac wszystkich to jak je wyjmiesz to posprawdzaj trzonki w kielichach, tzn czy nie maja luzow, czy odbijaja sprawnie, czy sa szczelne. Ale radze wymienic komplet

[ Dodano: 2008-03-31, 17:34 ]
PS jak oddasz do mechanika to bedzie wiedzial ktore sa do wymiany, poczatkowo dla orjetacji mozesz sluchowo obadac

tomasz-gorz

Post autor: tomasz-gorz » 01 kwie 2008, 11:48

dzieki, tak wlasnie zrobie - oddam do mechanika niech on juz sie o to martwi;] oby mnie tylko dobrze skwitował:P

[ Dodano: 2008-04-10, 10:37 ]
pojawił sie pewnien problem z popychaczem.... bo byłem kupić w sklepie a tam kazał mi sie dowiedziec numer, chyba chodzi o typ silnika... niestety ja nie wiem gdzie go znalezc;/ może ktos podpowie?

[ Dodano: 2008-04-16, 21:14 ]
i okazało sie ze wymiana popychacza wystarczyła:] nagar ktory powstał w silniku zapchał otworek olejowy, pozniej go zapiekło i... efekt tego jaki był to był... teraz juz wszystko cicho i rowno pracuje:D tylko cieszyc sie jazda... jeszcze przez 1,5 miesiaca... dzieki za porady!

[ Dodano: 2008-04-16, 21:15 ]
cały zabieg z popychaczem i wymiana u mechanika kosztował mnie 170zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl