[B3/b4] jak wyjac zegary i te 3 male wskazniki podswietlenie
- Jacek-Alfa
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:28
- Lokalizacja: pomorskie
[B3/B4]Jak wyciągnąć zegary?
cze koledzy.
mam mały problem bo chciałem sobie założyć alu ringi na zegary a przy okazji wymienić przepalone żarówki pod obrotomierzem. tylko nie bardzo wiem jak to wyjąć by czegoś nie uszkodzić a do tego mam poduszkę pow w kierownicy.
proszę o sugestie
z góry dzięki Pozrdawiam
mam mały problem bo chciałem sobie założyć alu ringi na zegary a przy okazji wymienić przepalone żarówki pod obrotomierzem. tylko nie bardzo wiem jak to wyjąć by czegoś nie uszkodzić a do tego mam poduszkę pow w kierownicy.
proszę o sugestie
z góry dzięki Pozrdawiam
Ostatnio zmieniony 26 lut 2007, 14:10 przez Jacek-Alfa, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak masz kierownicę to przy przełącznikach masz obudowę (miedzy kierownicą, a zegarami), u dołu ją rozkręcasz (musisz się schylić pod kierownicę). Następnie zdejmujesz obudowę i siadasz przed kierownicą i widnieją na przeciwko Ciebie dwie piękne śrubki u dołu zegarów. Odkręcasz, wyciągasz powoli zegary, odłączasz w międzyczasie kabelki z tyłu zegarów i już. Później po prostu rozkręcasz zegary, wkładasz alu ramki, zaginasz je od wewnątrz, składasz i w odwrotnej kolejności jak opisane wyżej. Życzę udanej robotki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jacek-Alfa
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:28
- Lokalizacja: pomorskie
[B3/b4] jak wyjac zegary i te 3 male wskazniki podswietlenie
nie dziala mi podswietlenie zegarka i wzkaznika temperatury na desce (w zegarach) i musze je wyjac zeby zmienic zarowki (przy tej okazji pewnie zaloze ramki-obwodki). podobny problem mam z tymi trzema malymi zegarkami nad popielniczka (jeden swieci) oraz z guzikami od szyb i lusterek w drzwiach... powiedzcie tylko od ktorej strony sie tam dobrac bo chce to zrobic delikatnie zeby niczego nie polamac. bo za to audi kocham najbardziej ze jest taka cisza w srodku
Ostatnio zmieniony 03 paź 2007, 13:53 przez koko666, łącznie zmieniany 1 raz.
- djkubus24
- Forum Audi 80
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
- Lokalizacja: stalowa wola
- Kontakt:
najpierw musisz odkrecic kierownice pozniej sciagnac oslone przelacznikow przy kierownicy i zobaczysz caly licznik bedziesz miec na dole posrodku licznikow 2 srobki + odkrec je i potem delikatnie wyciagnij licznik odepnij kable od licznika i mozesz wymieniac zarowki.
jesli chodzi o liczniki na dole przy popielniczce musisz zdemntowac obudowa co jest galka zmiany biegow popielniczka dopiero sie dostaniesz do zegarow
jesli chodzi o liczniki na dole przy popielniczce musisz zdemntowac obudowa co jest galka zmiany biegow popielniczka dopiero sie dostaniesz do zegarow
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Nie musisz odkręcać kierownicy, wystarczy że odkręcisz ta osłonę za kierą (2 srubki na dole) następnie tak jak napisał djkubus24 wykręcisz 2 kolejne widoczne na dole licznika. Wysuniesz go troche odepniesz i ustawisz go tak żeby łatwiej wyszedł
Jeżeli chodzi o dodatkowe zegary to trzeba wyjąć tą kwadratową zaślepkę przy ręcznym nastepnie wymacać i odkręcić jedną srubkę od tunelu (i jak go uniesiesz delikatnie) to odkręcasz srubke od ramki mieszka. Odkręcasz gałkę, zdejmujesz mieszek, zaciągasz ręczny, tunel na maxa do tyłu (tylko odłącz zapalniczkę bo można urwać kabelek), bieg 4, i ciągniesz do siebie konsole z zegarami. Dalej już sobie poradzisz
Ps: Używaj opcji szukaj nastepnym razem
Jeżeli chodzi o dodatkowe zegary to trzeba wyjąć tą kwadratową zaślepkę przy ręcznym nastepnie wymacać i odkręcić jedną srubkę od tunelu (i jak go uniesiesz delikatnie) to odkręcasz srubke od ramki mieszka. Odkręcasz gałkę, zdejmujesz mieszek, zaciągasz ręczny, tunel na maxa do tyłu (tylko odłącz zapalniczkę bo można urwać kabelek), bieg 4, i ciągniesz do siebie konsole z zegarami. Dalej już sobie poradzisz
Ps: Używaj opcji szukaj nastepnym razem
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Jeżeli chodzi o dodatkowe zegary to trzeba wyjąć tą kwadratową zaślepkę przy ręcznym nastepnie wymacać i odkręcić jedną srubkę od tunelu (i jak go uniesiesz delikatnie) to odkręcasz srubke od ramki mieszka. Odkręcasz gałkę, zdejmujesz mieszek, zaciągasz ręczny, tunel na maxa do tyłu (tylko odłącz zapalniczkę bo można urwać kabelek), bieg 4, i ciągniesz do siebie konsole z zegarami. Dalej już sobie poradzisz
jeszcze musisz wyciagnac pokretla od nawiewu powietrza odkrecic 2 srobki zdjac maskownice i potem kolejne dwie i zdejmujesz daszek nad wskaznikami powodzenia.... :mrgreen: