Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B2 1.8 DS LPG] Przestal chodzic na PB po wymianie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

[Coupe B2 1.8 DS LPG] Przestal chodzic na PB po wymianie

Post autor: Loczek » 01 kwie 2008, 21:22

Witam,

od wczoraj mam nastepujacy problem- auto nie chce jezdzic na benzynie, gdzie do momentu az nie wymienilem bebechow w parowniku to jezdzil zarowno na gazie jak i na Pb. Centralka przelacza bo slychac charakterystyczne cykanie, benzyna w baku jest... Czy moglo sie cos zapowietrzyc, siadla pompka (tak nagle)? Co wspolnego moze miec wymiana bebechow w parowniku z brakiem mozliwosci uruchomienia na Pb?
Dodam, ze auto zawsze odpalane bylo na benzynie a nastepnie przrzucalem na gaz.

Silnik 1.8 DS gaznik+LPG

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2008, 07:47 przez Loczek, łącznie zmieniany 2 razy.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 kwie 2008, 21:29

Sprawdź , czy benzyna dochodzi do gaźnika , może zawór odcinający PB nie przepuszcza ?

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 01 kwie 2008, 21:35

a gdzie ten zawor sie znajduje? :) tak mi przyszlo do glowyu ze moze czegos nie podbialem do parownika odpowiedzialnego za przelaczanei (sam juz nie wiem :/)....a tak ladnie chodzil...

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 kwie 2008, 21:40

Zawór powinien być między gaźnikiem a taką bańką przykręconą do głowicy . Do niej dochodzi wężyk z pompki paliwa i ma dwa odejścia , jedno w kierunku gaźnika i drugie powrotne do zbiornika paliwa . Rozumiem , że na gazie chodzi .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 01 kwie 2008, 21:44

Loczek, proszę popraw nazwę tematu zgodnie z zasadami tu zawartymi: viewtopic.php?t=9608 bo wątek poleci do kosza.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 01 kwie 2008, 21:58

Wyglada to tak jakby wogole benzyna nie byla podawana i jeszcze jedno zauwazylem ze na centalce sterujacej albo sie spalila dioda jak jest w pozycji na gaz albo cos moze z nia sie pokickalo....
TAK NA GAZIE CHODZI BEZ NAJMNEIJSZYCH PROBLEMOW.

Po pewnej internetowej lekturze doczytalem sie podobnego problemu....]
Zastanawia mnie centralka sterujaca (dioda nie swieci sie), wiec moze jakis bezpiecznik poszedl albo cos co nie zalacza benzyny, moze jakies styki zasniedzialy... jutro poprobuje, ale jakies pomysly mile widziane.


P.S. chyba wiem... wydaje mis ie ze zle zlozylem elementy do elektrozaworu i nie zalacza mi pompki paliwowej i stad tez pokickaly sie kontrolki na centalce.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 kwie 2008, 08:34

Znalazłeś elektrozawór sterowany z centralki LPG od PB? Jeżeli tak to sprawdź czy do zaworu dochodzi paliwo ( zdelmij wężyk od strony pompki i na krótko przekręć stacyjke ) . Jeżeli dochodzi to masz problem z elektrozaworem lub jego sterowaniem .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 kwie 2008, 08:45

Stawiam na odpiętą od reduktora i nie podpiętą z powrotem "masę" elktrozaworu i reszty elektroniki. Tych gaziarzy co to w ten sposób "masują" instalki to udusiłbym przy pierwszej lepszej okazji.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 kwie 2008, 08:54

Ale wtedy nie powinien chodzić na gazie

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 kwie 2008, 09:25

marko pisze:Ale wtedy nie powinien chodzić na gazie
Niekoniecznie jeśli to była "masa" tylko do elektrozaworu benzyny oraz sygnalizacji na centralce, a zawór jest typu "N" czyli bez napięcia zamknięty.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 kwie 2008, 13:00

Danek pisze: Niekoniecznie jeśli to była "masa" tylko do elektrozaworu benzyny oraz sygnalizacji na centralce, a zawór jest typu "N" czyli bez napięcia zamknięty.
Zgadzam się z Tobą w 100% , ale Loczek pisał , że działał tylko z parownikiem .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 kwie 2008, 13:53

No dokładnie, a gaziarze bardzo często (nagminnie wręcz) masę dla elektrozaworów i elektroniki biorą z obudowy reduktora ("bo panie przecież on do karoserii jest przykręcony" - udusić :-) ).

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 kwie 2008, 14:05

U mnie elektrozawór od PB ma osobną masę wziętą z głowicy silnika , a reszta jak piszesz - z masy parownika .

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 02 kwie 2008, 20:07

Udalo sie :) juppi.... odlaczyl sie (przerwal) jeden przewod->z ktorego biora sie dwa odejscia i podlacza sie go do przekaznika od centarliki, a drugi chyba do zaworu od benzyny (cos takiego), ladnie polutowalem , podlaczylem i juz dziala na Pb i LPG... dziekuje za wziecie udzailu w temacie i za Wasza pomoc.

Watek uznaje za zamnkniety :).

THX.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 kwie 2008, 20:49

Masa, jak zwykle :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl