[B4 2.0 ABT] luzy na przekladni kerowniczej
[B4 2.0 ABT] luzy na przekladni kerowniczej
witam:)ostatnio dochodzily mnie stuki z przodu auta i myslalem ze to tuleje wozka przedniego. Oddalem do mechanika - wymienil, wymienil takze tuleje wahaczy przednich. Stuki jednak nie ustaly i powiedzial ze te stuki to luzy w przekladni kier. , mowil ze probowal to dokrecic ale nie dalo rady. Jak to zrobic zeby nie stukalo???jak ktos wie o czym napisalem i wie jak cos z tym zrobic to bede wdzieczny:)
chyba że kiepski mechanik
spróbuj sam skasować te luzy, na prostych kołach dokręcamy środkową śrubę pod wspomaganiem na przekładni,
a może to amorki ci stukają, a dokładnie ich poduchy?
a może sworznie?
a może łączniki stabilizatorów?
te elementy musisz sprawdzić, chyba że jesteś pewny że to przekładnia. regeneracja jest droga, lepiej kupić używkę w dobrym stanie <ok>
spróbuj sam skasować te luzy, na prostych kołach dokręcamy środkową śrubę pod wspomaganiem na przekładni,
a może to amorki ci stukają, a dokładnie ich poduchy?
a może sworznie?
a może łączniki stabilizatorów?
te elementy musisz sprawdzić, chyba że jesteś pewny że to przekładnia. regeneracja jest droga, lepiej kupić używkę w dobrym stanie <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 paź 2007, 13:25
- Lokalizacja: Ruda Śląska
sluchaj Rychu:)wymienial mi lewa poduche silnika, tuleje belki tylnej, tuleje wozka przedniego, tuleje wahaczy i lacznik stabilizatora i wzial 200zlociszy:)
Norbi : to mechanik ktory pracuje w salonie VW i Audi i twierdzi ze z przodu juz nic nie ma do roboty oprocz tego??ale dzieki za rade, najwyzej sam posprawdzam:)
wiem ze regenaracja jest droga ale jak sprawdzic czy uzywana jest w dobrym stanie??i czy jezeli mam 2.0 ABT to musze miec przekladnie od takiego samego silnika czy bez roznicy???ps. Żona juz nie wytrzymuje ze trza co chwile cos wymieniac ale ja sie tak szybko nie poddam bo to Audiczka Moja:) pozdr
Norbi : to mechanik ktory pracuje w salonie VW i Audi i twierdzi ze z przodu juz nic nie ma do roboty oprocz tego??ale dzieki za rade, najwyzej sam posprawdzam:)
wiem ze regenaracja jest droga ale jak sprawdzic czy uzywana jest w dobrym stanie??i czy jezeli mam 2.0 ABT to musze miec przekladnie od takiego samego silnika czy bez roznicy???ps. Żona juz nie wytrzymuje ze trza co chwile cos wymieniac ale ja sie tak szybko nie poddam bo to Audiczka Moja:) pozdr
no to tak jak myslalem:)dzieki za to ze mnie w tym upewniles:)ps. a jak tak sporo wiesz to moze potrafisz mi poradzic odnosnie tego ze podczas jazdy powyzej 100km/h bije mi kierownica:(opony wywazalem 2 razy, nawet zalozylem inne ale nie nowe:( na wywazarce wszystko oki, ale podczas jazdy bije:( :evil: czy przyczyna moze byc to ze sa luzy na przekladni kierowniczej??nadmieniam ze przed zmiana opon i felg na letnie bylo ok..