Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] luzy na przekladni kerowniczej

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

[B4 2.0 ABT] luzy na przekladni kerowniczej

Post autor: mih » 02 kwie 2008, 07:58

witam:)ostatnio dochodzily mnie stuki z przodu auta i myslalem ze to tuleje wozka przedniego. Oddalem do mechanika - wymienil, wymienil takze tuleje wahaczy przednich. Stuki jednak nie ustaly i powiedzial ze te stuki to luzy w przekladni kier. , mowil ze probowal to dokrecic ale nie dalo rady. Jak to zrobic zeby nie stukalo???jak ktos wie o czym napisalem i wie jak cos z tym zrobic to bede wdzieczny:)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 02 kwie 2008, 09:13

Jak mechanior próbował skontrowac i nic to nie dało to jedynie wymiana albo regeneracja przekładni dopiero wtedy bedzie cisza <ok>

noorbi

Post autor: noorbi » 02 kwie 2008, 19:57

chyba że kiepski mechanik ;-)
spróbuj sam skasować te luzy, na prostych kołach dokręcamy środkową śrubę pod wspomaganiem na przekładni,
a może to amorki ci stukają, a dokładnie ich poduchy?
a może sworznie?
a może łączniki stabilizatorów?
te elementy musisz sprawdzić, chyba że jesteś pewny że to przekładnia. regeneracja jest droga, lepiej kupić używkę w dobrym stanie <ok>

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 02 kwie 2008, 22:35

ile dałes za wymiane tuleji wachaczy? jeśli można wiedzieć i wózka?

Gregor1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 21 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Gregor1984 » 02 kwie 2008, 23:00

Możliwe że masz luźny łącznik procon-ten pod deską. Ja tak miałem i dźwięk mocno przypominał przekładnię

noorbi

Post autor: noorbi » 03 kwie 2008, 07:15

Gregor1984 pisze:Możliwe że masz luźny łącznik procon-ten pod deską. Ja tak miałem i dźwięk mocno przypominał przekładnię
a jak to sprawdzić?

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 03 kwie 2008, 11:39

sluchaj Rychu:)wymienial mi lewa poduche silnika, tuleje belki tylnej, tuleje wozka przedniego, tuleje wahaczy i lacznik stabilizatora i wzial 200zlociszy:)
Norbi : to mechanik ktory pracuje w salonie VW i Audi i twierdzi ze z przodu juz nic nie ma do roboty oprocz tego??ale dzieki za rade, najwyzej sam posprawdzam:)
wiem ze regenaracja jest droga ale jak sprawdzic czy uzywana jest w dobrym stanie??i czy jezeli mam 2.0 ABT to musze miec przekladnie od takiego samego silnika czy bez roznicy???ps. Żona juz nie wytrzymuje ze trza co chwile cos wymieniac ale ja sie tak szybko nie poddam bo to Audiczka Moja:) pozdr

noorbi

Post autor: noorbi » 03 kwie 2008, 18:06

Widzę że jesteśmy na podobnym etapie, tez mam wszystko wymienione i dalej stuka, ja zamierzam kupic uzywkę z jakiegoś rozbitka. Trzeba szukac takiej o takim samym numerze żeby pasowała ( ale tego nie jestem na 100% pewien ).

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 03 kwie 2008, 23:01

z tego co wiem to wazne czy ze wspomaganiem

noorbi

Post autor: noorbi » 04 kwie 2008, 07:10

mih pisze:z tego co wiem to wazne czy ze wspomaganiem
tak, jeśli masz ze wspmaganiem to tylko taka podejdzie

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 04 kwie 2008, 15:32

no to tak jak myslalem:)dzieki za to ze mnie w tym upewniles:)ps. a jak tak sporo wiesz to moze potrafisz mi poradzic odnosnie tego ze podczas jazdy powyzej 100km/h bije mi kierownica:(opony wywazalem 2 razy, nawet zalozylem inne ale nie nowe:( na wywazarce wszystko oki, ale podczas jazdy bije:( :evil: czy przyczyna moze byc to ze sa luzy na przekladni kierowniczej??nadmieniam ze przed zmiana opon i felg na letnie bylo ok..

noorbi

Post autor: noorbi » 04 kwie 2008, 20:44

podczas przyspieszania czy zwalniania?

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 04 kwie 2008, 20:50

no jak dojde do setki to zaczyna bic, powyzej tez bije jak utrzymuje 120 i lepiej i jak zwalniam tez. no chyba ze zwolnie do 90 to przestaje... :evil:

noorbi

Post autor: noorbi » 04 kwie 2008, 20:53

Szczerze to nie wiem czy przekładnia może miec aż taki luz aby powodować bicie. Miałem takie bicie w zakresie 120 - 90 km/h ale przy hamowaniu, winne były tarcze, musiałem przetoczyć.

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 04 kwie 2008, 21:28

Przy chamowaniu to bym rozumiał. Jak przekrocze 100km/h i wiecej to zaczyna, a ponizej 100 to ustaje...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl