Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] Brak mocy, głośny na wys. obrotach

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 03 kwie 2008, 21:00

ja tez mam bosha i sie lacze bez problemu tak zrób logi na sam poczatek wtedy koledzy napewno pomoga

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 kwie 2008, 10:28

Kolega ma ECU z ograniczoną diagnostyką wiec jedyne co moze nam zaprezentowac to grupa 000 MS i 000 BS ale dobre i to.

Pozdr

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 04 kwie 2008, 16:55

Witam. Tak więc byłem dzisiaj na sprawdzenie auta. Gościu mógł mi zrobić tylko diagnostykę z wykryciem i usunięciem błędów. Dodam, że albo nie wiedział, albo ma tak słaby sprzęt, że nie mógł nawet usunąć błędu ABSu. Odłączyłem jakiś przewód pod kierownicą i mi wyskoczył błąd ABS (cały czas świeci kontrolka).
Dziwna sprawa, ale we wtorek jestem umówiony na sprawdzenie mechaniki silnika w Jezierzanach (koledzy z okolic Legnicy chyba dobrze znają zakład), tak że u nich powinno sie wszystko wyjaśnić.
A tak ogólnie to dzisiaj komp wykrył błąd czujnika temp. powietrza i błąd regulatora dawki paliwa (czyli wtrysk sterujący). Tak więc myślę, że za obecny, naganny stan motorowni odpowiada właśnie wtrysk sterujący.
I tutaj nasuwa się pytanie czy lepiej by było kupić wtrysk sterujący dedykowany do B4, czy może samą obudowę wtrysku z wymienioną końcówką z jakiegoś innego silnika np. AXG? Bo jak już zrobić, to dobrze zrobić.

A tak z innej beczki. Czy zatkany katalizator może być objawem tego przyduszania w czasie jazdy (na biegu jałowym silnik normalnie wchodzi na obroty, oprócz tego przedziału 1300-1400 obr/ min kiedy to się dławi, jak już wcześniej wspomniałem) ?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 kwie 2008, 19:10

Silnik diesla zasilany pompą VP ma te zasade ze jesli dokonujemy wymiany wtrysków lub koncówek to wymieniamy wszystkie, albowiem uklad sterujacy wtryskiem i tak dostosuje jego prace do najslabszego.

Kup wtrysk sterujacy dedykowany do silnika 1Z.

Pozdr

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 10 kwie 2008, 16:35

Witam.
Audi już zrobione :-D
Usterką nie był ani wtrysk sterujący, ani jaki kolwiek czujnik. Problemy stwarzała moja instalacja, a dokładnie przewód który podłączyłem pod tą biała kostką (opisywałem ją wcześniej), aby doprowadzić zasilanie "po stacyjce" do zegara woltomierza :-/
Tak więc zegary wyniosły mnie nie 150 zł a 300 zeta. No cóż za błędy i niewiedzę się płaci. Sam tego doświadczyłem, ale myślę że będę miał nauczkę na przyszłość i dwa razy się zastanowię zanim coś podłączę.
Dlatego ostrzegam was koledzy. 2 razy pomyślcie zanim coś zrobicie, bo rezanko może przemienić się w bezsensowne pakowanie pieniędzy.
Zecior chodzi jak należy. Cicho i w miarę sprawnie- mało sprawnie dlatego, że turbawka zaczyna wyziewać ducha :cry: i trzeba dać do reparacji.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl