Jesli tak to prosil bym o kilka wskazowek, a mianowicie zerknolem i widze ze troche jest tego, glownie to mam pytanie czy trzeba rozpinac wydech bo dojscie do wybieraka biegow jest prawie znikome, sruby pomiedzy katem sa martwe nadaja sie do ciecia a niechce tego robic bo nie mam i nie moge, biore pod uwage rozpiecie od kolektora flanszy na 3szpilkach (Czy rozpiecie samego wybieraka jest skomplikowane???) Czy przewody od wysprzeglika moga sie ukrecic ze starosci?? (trzeba uwazac) I czy osadzenie SB z powrotam na silnik na walek mosi byc zarombiscie precyzyjne chodzi mi o pole manewru bede to robil na lezance (gleba na niej ja a na mojej klacie SB)
A jeszcze jedno jaki macie loz na roznicowym, bo ja spory (ok 3-4'kolem) i zaczyna żezić pomalu, chyba moja SB bedzie do wymiany...... (((
[80 B4 ABM] Czy Ktos przerabial wymiane sprzegla???
Wejdź do działu download i ściągnij sobie instrukcję od Audi, tam masz rozpisane krok po kroku jak wymienia sie sprzęgło.
Powiem Ci tak: lepiej wyciąć śruby przy katalizatorze niż potem wykręcać kolektor wydechowy w celu dorobienia urwanej szpilki. Dostęp do śrub katalizatora jest dobry a ja sam zawsze rozkręcam w tym miejscu.
Ja też kiedyś na leżance wymieniłem skrzynię biegów. Narobiłem się jak głupi bez kanału ale się dało. Trzymam kciuki za powodzenie. Nie urwij przewodów od sondy Lambda.
Powiem Ci tak: lepiej wyciąć śruby przy katalizatorze niż potem wykręcać kolektor wydechowy w celu dorobienia urwanej szpilki. Dostęp do śrub katalizatora jest dobry a ja sam zawsze rozkręcam w tym miejscu.
Ja też kiedyś na leżance wymieniłem skrzynię biegów. Narobiłem się jak głupi bez kanału ale się dało. Trzymam kciuki za powodzenie. Nie urwij przewodów od sondy Lambda.