[B4 1.9TDi 1Z 93r] olej w układzie chłodzenia silnika
[B4 1.9TDi 1Z 93r] olej w układzie chłodzenia silnika
wiatam! zauważyłem ostatnio osad olejowy w zbiorniczku płynu chłodzącego, jest tego dosc znaczna ilosc, także cały układ musi być zabity takim osadem, to jest chyba przyczyną lekko podwyższoną temperaturą pracy silnika tzn. silnik ma jakies 95 stopni i nie spada nigdy poniżej 90, wydaje mi sie ze to olej z komory silnika bo poziom w po przejechaniu jakichs 10tys km spadl na bagnecie do min (wczesniej był na poziomie połowy zakresu) zastanawia mnie to co może byc przyczyną nieszczelnosci, czy to jakas uszczelka albo jakis uszczelniacz, czy przez to pompa wodna nie padnie? nie wiem... no i co radzicie z tym zrobic.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra
dlaczego wszyscy obstawiaja od razu głowice jesli tylko olej dostaje sie do płynu. równierz dobrze moze to by uszkona chłodniczka oleju i przez nia olej dostaje sie do plynu chlodzącego. wmiare czesty przypadek.
jesli nie ma bombelków w zbiorniczku wyrownawczym zaczoł bym od chłodniczki oleju - wymienic ja, przeplukac układ i zobaczyc co sie bedzie działo zawsze to mniejszy koszt niz robienie głowicy i mozna zrobic to samemu.
jesli nie ma bombelków w zbiorniczku wyrownawczym zaczoł bym od chłodniczki oleju - wymienic ja, przeplukac układ i zobaczyc co sie bedzie działo zawsze to mniejszy koszt niz robienie głowicy i mozna zrobic to samemu.
jednak to jest chyba uszczelka, w zbiorniczku na płyn nie zauważyłem bąbelków powietrza a ponadto spaliny maja biało-niebieski kolor a wczesniej były bezbarwne,także czeka mnie remont głowicy... przy okazji warto jest wymienic rozrząd (obecny ma już jakies 50tys km)no i jaka orientacyjnie jest cena takiej zabawy??
- Krzysiek18/
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
- Lokalizacja: GDANSK