[80 b4 2.0 ABT] koszt remontu silnika
[80 b4 2.0 ABT] koszt remontu silnika
KOLEDZY ZASTANAWIAM SIE NAD REMONTEM KAPITALNYM SILNIKA. CIEKAWY JESTEM CZY KTOS Z WAS ROBIŁ REMONT 2.0 90KM :?: CHCIAŁ BYM WIEDZIEC ILE KOSZTUJĄ CZESCI + ROBOCIZNA :?: CHCE WYMIENIC USZCZELNIACZE, ZAWORY, USZCZELKI, ZPLANOWAC GŁOWICE I WYMIENIC PIERSCIENIE. WAŁ I ROZRZAD BYM POMINĄ. NA RAZIE SILNIK CHODZI (MA 220TYS. NA LICZNIKU) ALE CZUJE ZE COS W NIM UMIERA :cry: MECHANIK STWIERDZIŁ ZE MAM DO WYMIANY USZCZELNIACZE BO KOPCI I COS W NIM STUKA NO I MOC JUZ NIE TA SAMA... Z GÓRY PRZEPRASZAM JESLI TEMAT BYŁ JUZ RUSZANY ALE SZUKAM , SZUKAM I NIC...POZDRAWIAM
Pisanie CAPSEM zgodnie z netykietą oznacza krzyk. Ponadto jest słabo czytelne. - Doc
Pisanie CAPSEM zgodnie z netykietą oznacza krzyk. Ponadto jest słabo czytelne. - Doc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2007, 20:35 przez lukas666, łącznie zmieniany 1 raz.
MASZ RACJE. MANEWKI TEZ MAM ZAMIAR SPRAWDZIC. ZA 1000ZL MOGE TEZ KUPIC SILNIK Z MNIEJSZYM PRZEBIEGIEM. ZASTANAWIAM SIE CO BY BYLO LEPSZE :roll: DORADZCIE PROSZE
Pisanie CAPSEM zgodnie z netykietą oznacza krzyk. Ponadto jest słabo czytelne. - Doc
Pisanie CAPSEM zgodnie z netykietą oznacza krzyk. Ponadto jest słabo czytelne. - Doc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2007, 20:35 przez lukas666, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
goldwinger pisze:a gdzie za 1000zł zrobią kapitalke silnika to chętnie oddam i sam się nie będe męczył?
chyba że mowa o cenie samej robocizny bez części to się zgadzam
NO WŁASNIE- ILE ZAPŁACE ZA CZESCI :?: WIADOMO, MECHANICY RÓZNIE BIORĄ...
Pisanie CAPSEM zgodnie z netykietą oznacza krzyk. Ponadto jest słabo czytelne. - Doc
Ostatnio zmieniony 27 lut 2007, 20:35 przez lukas666, łącznie zmieniany 1 raz.
1000zł to koszt wymiany uszczelniaczy, prowadnice, pierscienie, uszczelka pod glowice i jeszcze jakies tam uszczelki plus robociznagoldwinger pisze:a gdzie za 1000zł zrobią kapitalke silnika to chętnie oddam i sam się nie będe męczył?
chyba że mowa o cenie samej robocizny bez części to się zgadzam
Z panewkami bez szlifu wału moze wyjsc około 1200
Ale kto takie cos bez szlifowania cylindrow nazywa remontem to nie wiem, dla mnie to zaden remont
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
Chłopaki macie racje pisząc o tym szlifie, jestem po waszej stronie, ale widziałem już takie "mini remonty" , w tym zakładanie nowych panewek na nieszlifowany wał i powiem wam, że jakieś szanse aby to jeździło nawet są. Znam kilka takich przypadków, ale to chyba dlatego jeździ, że wał był mało powycierany. Dopłać za szlif i nowe panewki a będziesz spał spokojnie. Co do zakupu uzywanego silnika to bym był ostrożny. Jeżeli siedzi jeszcze w budzie i można go odpalic i porobic próby na kompresję to może i warto taki kupować, ale jeżeli juz stoi pod ścianą i pozostaje wam uwierzyc na słowo to ja bym się w taki zakup nie pakował. Już lepiej zrobić szlif w dobrym zakładzie na dobrych maszynach niz kupować silnik niewiadomego stanu. Dobre okazje sa nieliczne.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2007, 23:16 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.
no moje jezdzi po takim mini remoncieczarekj pisze:Chłopaki macie racje pisząc o tym szlifie, jestem po waszej stronie, ale widziałem już takie "mini remonty" , w tym zakładanie nowych panewek na nieszlifowany wał i powiem wam, że jakieś szanse aby to jeździło nawet są. Znam kilka takich przypadków, ale to chyba dlatego jeździ, że wał był mało powycierany. Dopłać za szlif i nowe panewki a będziesz spał spokojnie.
ja robilem kapitalke disla ...wyniosla mnei ponad 3000 zl bez robocizny bo mam dobrego znajomego mechanika! zrobilismy w sumie wszystko ! no i teraz mam silniczek funfel nowka :mrgreen: moglem kupic uzywany ale nie ma to jak porzadna kapitalka przynajmneij nie musze sie obawiac ze gdzies stane! wiec kolego naprawde nie kupuj nic tylko go zrob . a co do szlifu walu to najpier zmierz czy juz nie byl szlifowany!!co co do mojego silniczka -tylko mam problem bo glosno chodzi ...jakby ktos mlotami walil
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
Szok :shock: Jak już słyszę o kapitalnych remontach silnika w tych autach i to jeszcze w benzynie. lucas666 przemyśl swoją decyzje parę razy Może wystarczy to autko zrobić nie rozbebeszając go całkowicie.... hmmm.... no nie wiem, zależy co to tam się dokładnie dzieje z tym autem! Moje B4 ma 450 tyś km przebiegu i naprawdę motor pracuje świetnie !!! Gdzieś tu był temat o takim remoncie i z tego co czytałem koleś z tym autem to już wogóle nie może dojśc do ładu