Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.6 ADA] problem z obrotami

ODPOWIEDZ
sliski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 16 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Jarosław/Tuczempy

[b4 1.6 ADA] problem z obrotami

Post autor: sliski » 07 kwie 2008, 20:57

Witam wszystkich klubowiczów.Mam bardzo męczący mnie problem już pół roku próbuje sobie z nim poradzic ale nie mogę dojśc gdzie tkwi diabeł.Czytałem wiele forów i stosowałem się do rad ale nic nie pomaga.Mam problem ze spadaniem obrotów silnika po dodaniu gazu silnik nie spada odrazu z obrotów tylko 3sekundy wisi i spada.Byłem na kompie i pokazał dwa błędy sonde lambda i silnik krokowy.Sonde wymieniłem i nic, dzisiaj zamieniłem krokowca i też to nic nie dało są te same objawy na tym nowym silniku krokowym.Jak odepnę tą kostke dwupinową co jest wpieta do krokowca to wszystko jest ok silnik chodzi super zchodzi z obrotów tyklo miga kontrolka od płynu chłodniczego tzw.autocheck chyba tak to się nazywa.Nie wiem co mam z tym robić już różne kombinacje probowałem i nic a i jeszcze jak wypnę przepływke to obroty też ładnie zchodzą.Wydaje mi się że jest coś z prądem na tym kablu co idzie do krokowca bo jak podłączyłem sobie ten drugi silnik krokowy wo widziałem jak pracuje i widać w środku że ten zaworek przy puszczeniu gazu nie wraca odrazu w martwe położenie tylko po chwili elektromagnes go puszcza.Może ktoś wie jak to ma działać gdzie ten przewód wchodzi od tego krokowca z czym jest on połączony brak mi już pomysłów <nie wiem> <nie wiem>
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2008, 22:31 przez sliski, łącznie zmieniany 4 razy.

And-sto

Post autor: And-sto » 08 kwie 2008, 23:11

Kolega miał podobnie. Tyle , że B4 2.0. Wszystko było ok tyle ,że padł mu akumulator . Wyciągną go do ładowania i po ponownym wstawieniu tak jak u Ciebie.
Pojechał do elektryka zresetowali mu kompa i działa.
Bynajmiej tak twierdzi :lol:

sliski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 16 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Jarosław/Tuczempy

Post autor: sliski » 09 kwie 2008, 14:07

ja byłem na kompie i nic to nie dało

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 09 kwie 2008, 14:14

Mialem podobny problem w Fordzie KA. Okazało sie ze winny byl silnik krokowy. Byc moze ze i tak jest u ciebie.

sliski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 16 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Jarosław/Tuczempy

Post autor: sliski » 09 kwie 2008, 18:46

krokowy jest dobry bo zmieniałem na inny i było to samo

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 28 wrz 2008, 15:54

Kolego miałem identyczny problem z silnikiem ADA sprawdz dokładnie czy nie masz uszkodzonego trójnika wychodzącego z pokrywy zaworów idący pużniej do kolektora ssącego taki cienki ja nie miałem go wogóle założyłem gruby przerobiłem trójnik i zaczeły się jaja
najpierw tak jak u ciebie przy jeżdzie i zmianie biegów dość długo trzymał obroty a pużniej zaczoł falować problem zniknoł po założeniu opaski i delikatnym przyblokowaniu powietrza :mrgreen:

ps.szukam właśnie ori rurki z trójnikiem

sliski
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 16 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Jarosław/Tuczempy

Post autor: sliski » 30 wrz 2008, 20:55

u mnie wszystkie rurki są ok

adam_72

Post autor: adam_72 » 01 lis 2008, 21:56

Miałem to samo, ale po dłuższym korzystaniu (do teraz) z paliwa PB98 na firmowej stacji obroty ustatkowały się. Wymieniłem też filtr paliwa i sondę lambda - nieco pomogło. Z tego co zauważyłem ten silnik jest bardzo czuły na jakość paliwa. A niestety w Polsce paliwo jest gorsze niż na zachodzie :-( - także PB95 ma pewnie 92-93 oktany. Dlatego polecam Pb98, bo oczyszcza zawory i auto pali ok. 1 l/100 km mniej. Na Pb98 w mieście pali mi 10-10,5/100, a na Pb95 nawet do 12/100 i jest słaby :-/

Gozdziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 cze 2009, 09:54
Lokalizacja: Jednorożec

Post autor: Gozdziu » 21 cze 2009, 10:09

Ja mam podobny problem 2.3 gaz. Problem tkwi w ustawianiu obrotów. Ustawiam obroty by bylo dobrze wezme przegazuje i spowrotem obroty sa takie ze ledwo pracuje silnik nie wiem co w nim siedzi ;/

adam_72

Bez gazu :(

Post autor: adam_72 » 22 cze 2009, 09:22

Czytałem gdzieś, że do silnika 2,3 l nie należy zakładać gazu, ponieważ ma on mechaniczny wtrysk paliwa. Przy tym wtrysku podobno żadna instalacja nie działa dobrze :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl