Lisek pisze:siemano moim zdaniem to się wstrzymaj z tym remontem. Jedź do warsztatu zmierz cisnienie na tłokach jeśli bedzie coś nie tak to zdejmij głowice i będziesz widział czy to wina uszczelki, lub może masz wypalony zawór.Z tymi panewkami i szlifem to troszeczke się rozpędzasz z takim przebiegiem t wszystko powinno być lux.Moim zdaniem to masz coś z głowicą albo uszcvzelka albo zawór wyjarany,a jesli jeździsz na gazie to prawie napewno uszczelk lub zawór Siema Pozdrawiam
Masz racje kolego- moze wystarczy jak sprawdze cisnienie- pytalem mechanika o koszt takiego badania: 100zl. Wtedy bede mógł myslec co dalej, ale wydaje mi sie ze to wina zaworow :cry: jak silnik jest zimny to cos w nim stuka pod pokrywa zaworów. miesiac temu zmieniałem uszczelke pod pokrywa zaworow i mechanik stwierdzil ze walek wyglada jak nowka. moze to dobry znak...