Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABT] koszt remontu silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 lut 2007, 00:24

czarekj pisze:jmm - jestem skłonny uwierzyć, po prostu wał nie był przytarty i nie był za mocno wyrobiony. Jeżeli ktoś dba i szanuje to będzie jeszcze jeździł długo nawet po takim mini remonciku.
No na szczęście wał był spoko, a tłoki jak nowe ;-)
Niestety ktoś temu autko ostro wcześniej dawał po garach i skrocil troche zywot silnika - czytaj pierscionki i panewki :-/
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Lisek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 25 lut 2007, 11:11

Post autor: Lisek » 28 lut 2007, 11:21

siemano moim zdaniem to się wstrzymaj z tym remontem. Jedź do warsztatu zmierz cisnienie na tłokach jeśli bedzie coś nie tak to zdejmij głowice i będziesz widział czy to wina uszczelki, lub może masz wypalony zawór.Z tymi panewkami i szlifem to troszeczke się rozpędzasz z takim przebiegiem t wszystko powinno być lux.Moim zdaniem to masz coś z głowicą albo uszcvzelka albo zawór wyjarany,a jesli jeździsz na gazie to prawie napewno uszczelk lub zawór Siema Pozdrawiam

lukas666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2007, 23:32

Post autor: lukas666 » 28 lut 2007, 20:34

Lisek pisze:siemano moim zdaniem to się wstrzymaj z tym remontem. Jedź do warsztatu zmierz cisnienie na tłokach jeśli bedzie coś nie tak to zdejmij głowice i będziesz widział czy to wina uszczelki, lub może masz wypalony zawór.Z tymi panewkami i szlifem to troszeczke się rozpędzasz z takim przebiegiem t wszystko powinno być lux.Moim zdaniem to masz coś z głowicą albo uszcvzelka albo zawór wyjarany,a jesli jeździsz na gazie to prawie napewno uszczelk lub zawór Siema Pozdrawiam
Masz racje kolego- moze wystarczy jak sprawdze cisnienie- pytalem mechanika o koszt takiego badania: 100zl. Wtedy bede mógł myslec co dalej, ale wydaje mi sie ze to wina zaworow :cry: jak silnik jest zimny to cos w nim stuka pod pokrywa zaworów. miesiac temu zmieniałem uszczelke pod pokrywa zaworow i mechanik stwierdzil ze walek wyglada jak nowka. moze to dobry znak...

Awatar użytkownika
czarek_d20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 15 gru 2006, 19:40
Lokalizacja: Parczew-w.lubelskie

Post autor: czarek_d20 » 02 mar 2007, 23:53

Witaj. :lol:
Wejdź na ogłoszenia i poczytaj jest silnik z audi 80 b4, ABT 2,0 66kw 90km, ors km... silnik kompletny...stan silnika dbd... do kupienia
napisał >FranoF1<

lukas666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2007, 23:32

Post autor: lukas666 » 03 mar 2007, 19:11

czarek_d20 pisze:Witaj. :lol:
Wejdź na ogłoszenia i poczytaj jest silnik z audi 80 b4, ABT 2,0 66kw 90km, ors km... silnik kompletny...stan silnika dbd... do kupienia
napisał >FranoF1<
dobra oferta no i jeszcze z transportem nie było by problemu bo mam do tego goscia jakies 20km. Za jakis miesiac ma urodzic mi sie pociecha ;-) i zona wybila mi z głowy moje "cudowne " pomysły... a szkoda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga