Witam, zauważyłem że bagnet wraz z rurką w miejscu gdzie wchodzi w korpus silnika luźno lata i się trzęsie, sączył się z tego miejsca olej i co gorsza było pełno piachu który mógł wlecieć do miski olejowej. Wydaje mi się że to powinno trzymać się bez luzu -na wcisk, a tak po dokręceniu takiej śrubki bez problemu mogłem wyjąć zały bagnet jedyne co mi przyszło na szybko do głowy to uszczelnienie tego na całej długości silikonem i mocniejsze skręcenie śrubą żeby nic nie leciało i się nie trzęsło.
Moje pytanie czy taki luz jak opisałem to czesta usterka, a może tak powinno być? jak sprawdzić czy mam bagnet odpowiedni do tego silnika?
Pozdrawiam!!
zdjecie
[80 b3 1.6td RA] luźny bagnet miski olejowej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 sty 2008, 12:31
Kolego spróbuj pogadać z kim kto ma taki silnik i popatrz jak u niego to wygląda(tak będzie najłatwiej). Ewentualnie może na szrocie uda Ci się znaleźć oryginalny bagnet. A jeśli nie to napisz do kogoś z forum kto ma taki silnik i zmierzy bagnet ewentualnie da zdjęcie. Ja Ci raczej nie pomogę bo mam 1,6d i może sie od Twojego różnić.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
spiczi, wbrew pozorom to te silniki za dużo się nie różnią.
Wracając do problemu sunseeker1. Rozumie że rusza ci się ta cała rurka która wchodzi w miskę i w której umieszczony jest bagnet. Jeśli tak to nic tam nie powinno się ruszać.
W miejscu gdzie bagnet wchodzi w blok, czy też miskę, wchodzi on tam w tuleje a wszystko uszczelniane jest uszczelką. Trochę wyżej przytwierdzony jest jeszcze do bloku za pomocą takiej łapki. Wszystko to powoduje że nie powinien się ruszcząc a przy sprawnej uszczelce nie powinno być żadnych wycieków oleju.
Częstym przypadkiem natomiast jest uszkodzenie właśnie tej uszczelki. Przerabiałem to w Gofie II z silnikiem 1,6 D.
Jeśli kolega chce to mogę rzucić dokładne foto jak to wygląda, a nawet jak to wygląda od środka miski olejowej.
Wracając do problemu sunseeker1. Rozumie że rusza ci się ta cała rurka która wchodzi w miskę i w której umieszczony jest bagnet. Jeśli tak to nic tam nie powinno się ruszać.
W miejscu gdzie bagnet wchodzi w blok, czy też miskę, wchodzi on tam w tuleje a wszystko uszczelniane jest uszczelką. Trochę wyżej przytwierdzony jest jeszcze do bloku za pomocą takiej łapki. Wszystko to powoduje że nie powinien się ruszcząc a przy sprawnej uszczelce nie powinno być żadnych wycieków oleju.
Częstym przypadkiem natomiast jest uszkodzenie właśnie tej uszczelki. Przerabiałem to w Gofie II z silnikiem 1,6 D.
Jeśli kolega chce to mogę rzucić dokładne foto jak to wygląda, a nawet jak to wygląda od środka miski olejowej.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: