Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.6td RA] luźny bagnet miski olejowej

ODPOWIEDZ
sunseeker1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 sty 2008, 12:31

[80 b3 1.6td RA] luźny bagnet miski olejowej

Post autor: sunseeker1 » 10 kwie 2008, 19:36

Witam, zauważyłem że bagnet wraz z rurką w miejscu gdzie wchodzi w korpus silnika luźno lata i się trzęsie, sączył się z tego miejsca olej i co gorsza było pełno piachu który mógł wlecieć do miski olejowej. Wydaje mi się że to powinno trzymać się bez luzu -na wcisk, a tak po dokręceniu takiej śrubki bez problemu mogłem wyjąć zały bagnet jedyne co mi przyszło na szybko do głowy to uszczelnienie tego na całej długości silikonem i mocniejsze skręcenie śrubą żeby nic nie leciało i się nie trzęsło.
Moje pytanie czy taki luz jak opisałem to czesta usterka, a może tak powinno być? jak sprawdzić czy mam bagnet odpowiedni do tego silnika?

Pozdrawiam!!

zdjecie

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 14 kwie 2008, 00:35

Kolego spróbuj pogadać z kim kto ma taki silnik i popatrz jak u niego to wygląda(tak będzie najłatwiej). Ewentualnie może na szrocie uda Ci się znaleźć oryginalny bagnet. A jeśli nie to napisz do kogoś z forum kto ma taki silnik i zmierzy bagnet ewentualnie da zdjęcie. Ja Ci raczej nie pomogę bo mam 1,6d i może sie od Twojego różnić.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 kwie 2008, 00:54

spiczi, wbrew pozorom to te silniki za dużo się nie różnią.

Wracając do problemu sunseeker1. Rozumie że rusza ci się ta cała rurka która wchodzi w miskę i w której umieszczony jest bagnet. Jeśli tak to nic tam nie powinno się ruszać.

W miejscu gdzie bagnet wchodzi w blok, czy też miskę, wchodzi on tam w tuleje a wszystko uszczelniane jest uszczelką. Trochę wyżej przytwierdzony jest jeszcze do bloku za pomocą takiej łapki. Wszystko to powoduje że nie powinien się ruszcząc a przy sprawnej uszczelce nie powinno być żadnych wycieków oleju.
Częstym przypadkiem natomiast jest uszkodzenie właśnie tej uszczelki. Przerabiałem to w Gofie II z silnikiem 1,6 D.
Jeśli kolega chce to mogę rzucić dokładne foto jak to wygląda, a nawet jak to wygląda od środka miski olejowej.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 kwie 2008, 07:12

Labiel pisze:Jeśli kolega chce to mogę rzucić dokładne foto jak to wygląda, a nawet jak to wygląda od środka miski olejowej.
Jak masz to wrzóc, sam chetnie rzuce okiem ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 kwie 2008, 12:24

A więc tak to wygląda od środka:

Obrazek

Obrazek

No a tak od zewmątrz:

Obrazek

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 kwie 2008, 18:15

Fajnie czasem zobaczyć coś inneg czego sie jeszcze nie widziało :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl