[80 B4 2.0 ABK]Problem z obrotami i nietylko
[80 B4 2.0 ABK]Problem z obrotami i nietylko
Witam
posiadam 80 z silnikiem abk 2.0 na lpg od jakiegoś czasuo broty stoją na rozgrzanym na 1200 na zimnym normalnie. Jest tez mulasta 120-130 to max. gazownik stwierdził padnięta lambde. właśnie wymieniłem na boscha i niema żadnej praktycznie różnicy. co to moze być bo już wogule nierozumiem tego samochodu.
posiadam 80 z silnikiem abk 2.0 na lpg od jakiegoś czasuo broty stoją na rozgrzanym na 1200 na zimnym normalnie. Jest tez mulasta 120-130 to max. gazownik stwierdził padnięta lambde. właśnie wymieniłem na boscha i niema żadnej praktycznie różnicy. co to moze być bo już wogule nierozumiem tego samochodu.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2007, 20:22 przez skywalker, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedź do mechanika który ma tester i którym może zablokowac komputer, lub wie jak ustawić zapłon ze zdjetą wtyczką czujnika temperatury silnika (kolor niebieski). Bez zablokowania komputera będziecie sie bawić w kotka i myszkę. Komputer swoje a wy swoje. Powodzenia.
Zapytaj mechanika czy na kole zamachowym jest znak odpowiadający 6 stopnim przez ZZ.
Zapytaj mechanika czy na kole zamachowym jest znak odpowiadający 6 stopnim przez ZZ.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 sty 2007, 13:16
- Lokalizacja: Suwałki
Witam
Mialem podobnie z obrotami ponad 1200 przyczyna byla prozaiczna - spalony bezpiecznik od krokowca wymienilem i wszsytko wrocilo do normy. Moze masz podobnie sprawdz bezpiecznik ten z opisem w skrzynce "MOTOR" i polaczenie kostki elektrycznej do silniczka krokowego - moze cos nie styka . a co do zaplony to moze komp z jakiejs przyczyne wszsedl w tryb awaryjny i nie reguluje wyprzedzenia zaplonu. Podepnij auto pod VAG-a to sie powinienes dowiedziec czy sonda pracuje prawidlowo i jaki jest kat wyprzedzenia zaplonu. Odczytaj przy okazji bledy jak sa i skasuj je .
POWODZENIA
Mialem podobnie z obrotami ponad 1200 przyczyna byla prozaiczna - spalony bezpiecznik od krokowca wymienilem i wszsytko wrocilo do normy. Moze masz podobnie sprawdz bezpiecznik ten z opisem w skrzynce "MOTOR" i polaczenie kostki elektrycznej do silniczka krokowego - moze cos nie styka . a co do zaplony to moze komp z jakiejs przyczyne wszsedl w tryb awaryjny i nie reguluje wyprzedzenia zaplonu. Podepnij auto pod VAG-a to sie powinienes dowiedziec czy sonda pracuje prawidlowo i jaki jest kat wyprzedzenia zaplonu. Odczytaj przy okazji bledy jak sa i skasuj je .
POWODZENIA
[80 B4 2.0 8V] Nierówna praca silnika
Witam.
Moje cudeńko to Audi 80 Coupe, B4, 1995r, 2.0 8V
Mam problem z silnikiem, nie równo pracuje, nie wiem co się stało, nawet na wyższych obrotach nie równo pracuje, w czasie jazdy gdy mu wsisne w podłoge, to najpierw się zdusi, tak jakby paliwa brakło, a potem już normalnie przyspiesza, a gdy normalnie spokojnie jeżdze, nie dodając za dużo gazu, chodzi ok, a i jeszcze z rury szadze czarne wyrzuca, zderzak jest w nich uwalony wokół rury. Proszę o pomoc...
krótka historia mojego audi coupe:
Kupiłem to audi na aukcji, przetestowałem i wszystko było ok, ale po jakichś 60km w drodze powrotnej do domu, zaczął się dusić, zniknęły wolne obroty, a ciśnienie oleju na zegarze spadło do "1,5bara", zatrzymałem się, zgasiłem, spojrzałem na korek od wlewu oleji i był korzuch na nim biały i na pokrywie klawiatury, ale nieprzegrzewał się, woda nie znikała-sprawdziłem, odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy, dojechałem do domu, rano wstałem i już nie było równych obrotów...
Sprawdziłem ponownie korek od wlewu oleju i pokrywę klawiatury, po białym korzuchu nie byo śladu, stan wody, oleju nie zmienił się, z tego co się dowiedziałem ten samochód stał nie urzywany przez 8 miesięcy, potem przez ostatnie 2 miesiące przed zakupem przeze mnie był uruchamiany tylko gdy wjezdzano nim do garazu i z garazu, wymieniono w nim przed sprzedazą: olej i filtr, filtr powietrza, wydech na odcinku od katalizatora, z przodu i z tyłu tarcze, klocki i zaciski oraz przewody hamulcowe i płyn hamulcowy...
tyle udało mi się ustalić o tym aucie, teraz stoi w garażu i czeka na pomoc
Moje cudeńko to Audi 80 Coupe, B4, 1995r, 2.0 8V
Mam problem z silnikiem, nie równo pracuje, nie wiem co się stało, nawet na wyższych obrotach nie równo pracuje, w czasie jazdy gdy mu wsisne w podłoge, to najpierw się zdusi, tak jakby paliwa brakło, a potem już normalnie przyspiesza, a gdy normalnie spokojnie jeżdze, nie dodając za dużo gazu, chodzi ok, a i jeszcze z rury szadze czarne wyrzuca, zderzak jest w nich uwalony wokół rury. Proszę o pomoc...
krótka historia mojego audi coupe:
Kupiłem to audi na aukcji, przetestowałem i wszystko było ok, ale po jakichś 60km w drodze powrotnej do domu, zaczął się dusić, zniknęły wolne obroty, a ciśnienie oleju na zegarze spadło do "1,5bara", zatrzymałem się, zgasiłem, spojrzałem na korek od wlewu oleji i był korzuch na nim biały i na pokrywie klawiatury, ale nieprzegrzewał się, woda nie znikała-sprawdziłem, odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy, dojechałem do domu, rano wstałem i już nie było równych obrotów...
Sprawdziłem ponownie korek od wlewu oleju i pokrywę klawiatury, po białym korzuchu nie byo śladu, stan wody, oleju nie zmienił się, z tego co się dowiedziałem ten samochód stał nie urzywany przez 8 miesięcy, potem przez ostatnie 2 miesiące przed zakupem przeze mnie był uruchamiany tylko gdy wjezdzano nim do garazu i z garazu, wymieniono w nim przed sprzedazą: olej i filtr, filtr powietrza, wydech na odcinku od katalizatora, z przodu i z tyłu tarcze, klocki i zaciski oraz przewody hamulcowe i płyn hamulcowy...
tyle udało mi się ustalić o tym aucie, teraz stoi w garażu i czeka na pomoc
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 18:37 przez rzecik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam czy wydechu leca sadze??czy jedynie koncówka rury jest obkopcona??jak kupowalem moja audice kopcila na niebiesko az myslalem ze uszczelaniacze zaworow do wymiany, ale okazalo sie ze samochod stal 3mc i po kilku jazdach zniklo dymienie. Jakie jest cisnienie na zegarach gdy silnik ma 90C?nie pamietam dokladnie ale moje stare audi na biegu jalowym mialo okolo 1 bara a przy 2 tys chyba powinno wynosic 2 bary ale nie pamietam dokladnie, wiem ze moje audi mialo wieksze cisnienie niz powinno byc przy wlasnie 2 tys.Jesli cisnienie jest ok i nie leca sadze to chyba nie ma co sie martwic, zalac dobre paliwko i pojezdzic, zeby silnik sobie popracował. Napisz co i jak moze cos pomoge. POzdr