[80 B3] sonda lamda
[80 B3] sonda lamda
Witam!
właśnie zabieram się za generalny przegląd silnika, mam wszystkie części prócz sondy nie wiem gdzie ją szukać w aucie i w ostateczności jaki tam może być kabel 1, 2, 3 czy może 4 żyły :?:
silnik 1,8 PM[JN] autko z roku 88.
właśnie zabieram się za generalny przegląd silnika, mam wszystkie części prócz sondy nie wiem gdzie ją szukać w aucie i w ostateczności jaki tam może być kabel 1, 2, 3 czy może 4 żyły :?:
silnik 1,8 PM[JN] autko z roku 88.
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2008, 08:28 przez krisPrG, łącznie zmieniany 1 raz.
jak chcesz sonde to bosch lub NGK..żadnych innych wynalazków....ja u siebie juz wymieniłem sonde na boscha uniwersalną...sonda boscha o takich numerach jaka powinna być w moim aucie kosztuje 374 pln...uniwersalna 150...z tym że w uniwersalnej jest kostka do wpięcia w układ elektryczny w NGK nie ma...trzeba samemu sobie polutować..a cena NGK jest podobna...sonda jest bardzo ważnym urządzeniem i raczej nie ma co zakładać byle co...natomiast jeżeli chodzi o świece przewody kopułke i palec to każdy mechenik mi powiedział że albo NGK Beru i w ostateczności Bosch...
Z tym się zgodzę i popieram w 100%audiktom pisze:Z tego co mi się wydaje to sondy sie nie powinno lutować tylko końcówki zagniatać.
proszę przeczytać sobie to TERMOPARA
jak wymieniam komuś sondę to tylko zagniatam przewody żadnego lutowania
Jeżeli w autku jest LPG to lepiej założyć lepszą sondę. go tanie zamienniki to jak to mówią skórka za wyprawkę.
NGK jest jak najbardziej wporządku. bo jak widze zamienniki w stylu GOLDEN LODGE czy inne za miseczkę ryżu to mi sie śmiać chce