Dokładnie tak, ciśnienie atmosferyczne jest sumowane z tym które pompuje turbina dla tego pokazywane sa takie wartosci.Labiel pisze:Kiedyś coś na ten temat na forum było, i jeśli się nie mylę to, to ciśnienie 1,75 w kąpie oznacza 1 bar atmosferycznego plus 0,75 bara ktore daje turbina. Jeśli się myle to mnie poprawcie.
[B4 1,9tdi 1Z avant] kłopocik z turbo
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
jak się dziś wyrobię to podepnę autko pod VAG-a i może coś się wyjaśni, tylko dziwi mnie to, że moc nie spada i w moim odczuciu autko jeździ normalnie, jak należy, przepływka ok', N-75 ok' tylko węże nie puchną, a może ja tego nie wyczuwam?
[ Dodano: 2008-04-14, 10:46 ]
jeszcze powtórze pytanie:
sprawdzając przewody i n75 to niby jest ok' ale na górze turbiny jest cienki przewód, który jest zaślepiony czy tak ma być, gdzie on ma prowadzić?
tu foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ca ... f79a3.html
[ Dodano: 2008-04-14, 10:46 ]
jeszcze powtórze pytanie:
sprawdzając przewody i n75 to niby jest ok' ale na górze turbiny jest cienki przewód, który jest zaślepiony czy tak ma być, gdzie on ma prowadzić?
tu foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ca ... f79a3.html
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tylko jak będziesz sprawdzał to musisz to zrobić podczas jazdy. Najlepiej 3 bieg i gaz do dechy.Benito pisze:o i oto chodzi, kupię takiego boosta albo pożyczę tylko na sprawdzenie bo przecież na stałe na deske nie potrzebuję, jak sprawdzę napiszę ile było bar, bo może coś będzie nie tak i dalej będę drążył temat (wolał bym nie)
mam przepływke boschakarol121 pisze:najlepiej to zrób logi dynamiczne wtedy bedziesz wiedzial co nie co o przepływce turbulum oczywiscie jak masz nowszy komp tzn przepływka pirburg
[ Dodano: 2008-04-16, 17:08 ]
dzięki za podpowiedź.Labiel pisze:Tylko jak będziesz sprawdzał to musisz to zrobić podczas jazdy. Najlepiej 3 bieg i gaz do dechy.
gdzie mogę zrobić logi, na stacji diagnostycznej? bo laptopa nie mam. co muszę zakupić żeby sprawdzić? autko z '93 w którym miejscu mam podpiąć? proszę o szczegółowe info na ten temat bo nie mam pojęcia z czym to się je.karol121 pisze:a najlepije to logi rób vagiem VC 311.2 nie deltascaenm w VC wszystko zapisywane jest w exelu