nie zgodze sie. papier scierny i jazda, czerwona farbka schodzi :mrgreen: . ja mam białe cyfry w zegarach i czerwone wzkazowki, mi sie podoba.Solskier pisze:Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.
[ALL] Jak to miło mieć turbo.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Cały czas rozmyślam nad zakupem wskaźnika EGT i wtedy dokuiłbym jeszcze taki sam z serii ciśnienia oleju to wtedy napewno zapcham je w miejsce tych trzech ori dodatkowych, a jak nie to wyladuje wszystkie zakupione osobno na słupku, chociaż miałem okazje ogladac na zywo przerobione ori na cisnienie doładowania, egt i olej to było naprawde fajnie - oczywiscie zrobione były w czerwone podswietalanie i na pierwszy rzut oka rózniły sie tylko czciaka nadruków <ok>
[ Dodano: 2008-04-13, 17:28 ]
[ Dodano: 2008-04-13, 17:28 ]
No to niestety moje nie sa takie łatwe i nie schodza nawet rozpuszczalnikiem nitro ani po zdrapaniu nozem na wylot jest czerwony plasik, sprawdzałem bo przeciołem tarcze z big bena jest wykonana całosciowo z czerwonego plastiku, moze to zalezy od rocznika moja tarcza 95rok listopad. A miałem w reku z 94 roku to opcja była mozliwa wystrczyło potrzec zwykłym zmywaczem z acetonem do lakieru do paznokci.jasiekddd pisze:Solskier napisał/a:
Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.
nie zgodze sie. papier scierny i jazda, czerwona farbka schodzi . ja mam białe cyfry w zegarach i czerwone wzkazowki, mi sie podoba.
Małe pytanie... Po co Ci wskaźnik EGT? Z tego co wiem to kręcone diesle, w odróżnieniu od benzyny nie mają takich problemów z przegrzewaniem się. Pytam tak dla porządku bo jestem nauczony, że wszystko musi mieć jakiś powód. Widziałem kiedyś taki zestaw jak piszesz na słupku w bardzo (ale to bardzo :mrgreen: ) zmodzonej astrze kolegi. Miała 270Ps i do 170km/h szła równo (no dobra prawie równo...) z porsche carrera :mrgreen: Przy takim bucie EGT miał w granicach 850-880st. Jak mi to kiedyś tłumaczył przy 900 mógłby silnik już tylko wyrzucić. Jak to wygląda w dieslach? Przyznam się, że sam zaczynam poważnie myśleć nad zmianą na klekota. W pracy ujeżdzam forda transita 2,0 duratorq 100Ps 300Nm i to też ma wpływ na moją coraz lepszą opinie o silnikach diesla (choć ford zawsze pozostanie tylko fordem :mrgreen: )Solskier pisze:Cały czas rozmyślam nad zakupem wskaźnika EGT i wtedy dokuiłbym jeszcze taki sam z serii ciśnienia oleju to wtedy napewno zapcham je w miejsce tych trzech ori dodatkowych, a jak nie to wyladuje wszystkie zakupione osobno na słupku, chociaż miałem okazje ogladac na zywo przerobione ori na cisnienie doładowania, egt i olej to było naprawde fajnie - oczywiscie zrobione były w czerwone podswietalanie i na pierwszy rzut oka rózniły sie tylko czciaka nadruków
Pozdrawiam
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
W brew pozora własnie modzone diesle maja wysoka temperature spalin, jednak w samym wydechu nie jest ona az tak "oczuwalna" bo duzo temperatury wytwarza i jednoczesnie pochłania turbina i to na niej kondensuje sie wiekszosc goraca, dobrym przykładem zastosowania EGT jest sam fakt jak bardzo klekoty potrafia zaczac sie grzac po zwiekszeniu doładowania i dawki paliwa, moze nie mam 200PS (jeszcze ) ale wydaje mi sie ze przy tym co juz teraz pomodziłem warto było by czasem skontrolowac w jakich warunkach pracuje ten silnk i czy mozna zrobić coś jeszcze czy nie <ok>
[ Dodano: 2008-04-14, 07:23 ]
No i jak by nie było taki wskazniczek napewno dodatkowo cieszy oko A masz moze foty tej astry bo zaciekawiłeś mnie nia :->
[ Dodano: 2008-04-14, 07:23 ]
No i jak by nie było taki wskazniczek napewno dodatkowo cieszy oko A masz moze foty tej astry bo zaciekawiłeś mnie nia :->
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mówisz masz <ok>Mobilek pisze: Fajna sprawa a jeszcze lepiej byłoby z obrotkiem zamiast zegara <ok>
A z innej beczki: czy przestawienie pinu w regresywną stronę będzie powodowało zwiększenie obrotów biegu jałowego. Bo coś mi sie wydaje właśnie że za duże mam teraz obroty. Natomiast żadnego kopcenia nie ma, co mogłoby świadczyć o przesadzeniu dawki.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rzecz jasna :mrgreen: Ostatnio znowu nie wytrzymałem i znów minimalnie go podkręciłem bo już przyzwyczaiłem sie do jego mocy sprzed ostatnich modów i znów mi czegoś brakowałoPlastman pisze:No i oczywiście podkładka :mrgreen:
[ Dodano: 19 Kwiecień 2008, 23:29 ]
Dziś właśnie wykorzystałem LDA do końca. Już bardziej w regresywną stronę się go przestawić nie da Minimalnie mogę jeszcze podkładę ściąć bo jakieś 1,5-2 mm zapasu jest ale to jak znów zacznie brakować mi mocy, narazie fajnie się jeździ.
[ Dodano: 2008-07-06, 16:08 ]
Mam takie pytanie. Od jakiego innego modelu auta dałoby spasować jakiś IC, który pasowałby mi w przednią kratkę zderzaka? Generalnie chodzi o coś nie wysokiego, ale długiego.
Witajcie, mam dwa pytanka, bede wdzieczny za odpowiedzi bo nie moge nic zobic poki sie nie dowiem
Dokąd prowadzi wężyk numer 4 na tym zdjęciu?
Drugim moim pytaniem do tego jest: czy w MBC Manual Boost Controler firmy properfekt który mam
istotne jest do ktorego zaworu podlacze wężyk 3 a do ktorego 4? Na tym ze zdjecia pierwszego jest zaznaczone, ale na moim ze zdjecia drugiego nie.
Dokąd prowadzi wężyk numer 4 na tym zdjęciu?
Drugim moim pytaniem do tego jest: czy w MBC Manual Boost Controler firmy properfekt który mam
istotne jest do ktorego zaworu podlacze wężyk 3 a do ktorego 4? Na tym ze zdjecia pierwszego jest zaznaczone, ale na moim ze zdjecia drugiego nie.