Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Jak to miło mieć turbo.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jasiekddd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:02
Lokalizacja: Biała Podl

Post autor: jasiekddd » 13 kwie 2008, 16:22

Solskier pisze:Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi :-D A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.
nie zgodze sie. papier scierny i jazda, czerwona farbka schodzi :mrgreen: . ja mam białe cyfry w zegarach i czerwone wzkazowki, mi sie podoba.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 kwie 2008, 17:22

Cały czas rozmyślam nad zakupem wskaźnika EGT i wtedy dokuiłbym jeszcze taki sam z serii ciśnienia oleju to wtedy napewno zapcham je w miejsce tych trzech ori dodatkowych, a jak nie to wyladuje wszystkie zakupione osobno na słupku, chociaż miałem okazje ogladac na zywo przerobione ori na cisnienie doładowania, egt i olej to było naprawde fajnie - oczywiscie zrobione były w czerwone podswietalanie i na pierwszy rzut oka rózniły sie tylko czciaka nadruków <ok>

[ Dodano: 2008-04-13, 17:28 ]
jasiekddd pisze:Solskier napisał/a:
Mi tam wcale nie przeszkadza to podswietlanie albo sie tak przyzwyczaiłem albo to wclae nie razi A kiedys chciałem przerobić wszystkie zegary zeby miały takie podswietlanie ale plan klenkł z podwodu iz audi zrobiło czerwone tarcze nie do zmycia ani zdrapania na przeźroczyste, a w B3 jest to mozliwe.


nie zgodze sie. papier scierny i jazda, czerwona farbka schodzi . ja mam białe cyfry w zegarach i czerwone wzkazowki, mi sie podoba.
No to niestety moje nie sa takie łatwe i nie schodza nawet rozpuszczalnikiem nitro ani po zdrapaniu nozem na wylot jest czerwony plasik, sprawdzałem bo przeciołem tarcze z big bena jest wykonana całosciowo z czerwonego plastiku, moze to zalezy od rocznika moja tarcza 95rok listopad. A miałem w reku z 94 roku to opcja była mozliwa wystrczyło potrzec zwykłym zmywaczem z acetonem do lakieru do paznokci.

Awatar użytkownika
Selfish
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 27 cze 2007, 17:46
Lokalizacja: Nowhere

Post autor: Selfish » 13 kwie 2008, 18:48

Solskier pisze:Cały czas rozmyślam nad zakupem wskaźnika EGT i wtedy dokuiłbym jeszcze taki sam z serii ciśnienia oleju to wtedy napewno zapcham je w miejsce tych trzech ori dodatkowych, a jak nie to wyladuje wszystkie zakupione osobno na słupku, chociaż miałem okazje ogladac na zywo przerobione ori na cisnienie doładowania, egt i olej to było naprawde fajnie - oczywiscie zrobione były w czerwone podswietalanie i na pierwszy rzut oka rózniły sie tylko czciaka nadruków
Małe pytanie... Po co Ci wskaźnik EGT? Z tego co wiem to kręcone diesle, w odróżnieniu od benzyny nie mają takich problemów z przegrzewaniem się. Pytam tak dla porządku bo jestem nauczony, że wszystko musi mieć jakiś powód. Widziałem kiedyś taki zestaw jak piszesz na słupku w bardzo (ale to bardzo :mrgreen: ) zmodzonej astrze kolegi. Miała 270Ps i do 170km/h szła równo (no dobra prawie równo...) z porsche carrera :mrgreen: Przy takim bucie EGT miał w granicach 850-880st. Jak mi to kiedyś tłumaczył przy 900 mógłby silnik już tylko wyrzucić. Jak to wygląda w dieslach? Przyznam się, że sam zaczynam poważnie myśleć nad zmianą na klekota. W pracy ujeżdzam forda transita 2,0 duratorq 100Ps 300Nm i to też ma wpływ na moją coraz lepszą opinie o silnikach diesla (choć ford zawsze pozostanie tylko fordem :mrgreen: )

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 kwie 2008, 07:22

W brew pozora własnie modzone diesle maja wysoka temperature spalin, jednak w samym wydechu nie jest ona az tak "oczuwalna" bo duzo temperatury wytwarza i jednoczesnie pochłania turbina i to na niej kondensuje sie wiekszosc goraca, dobrym przykładem zastosowania EGT jest sam fakt jak bardzo klekoty potrafia zaczac sie grzac po zwiekszeniu doładowania i dawki paliwa, moze nie mam 200PS (jeszcze ;-) ) ale wydaje mi sie ze przy tym co juz teraz pomodziłem warto było by czasem skontrolowac w jakich warunkach pracuje ten silnk i czy mozna zrobić coś jeszcze czy nie <ok>

[ Dodano: 2008-04-14, 07:23 ]
No i jak by nie było taki wskazniczek napewno dodatkowo cieszy oko :-D A masz moze foty tej astry bo zaciekawiłeś mnie nia :->

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 kwie 2008, 22:32

Mobilek pisze: Fajna sprawa a jeszcze lepiej byłoby z obrotkiem zamiast zegara <ok>
Mówisz masz <ok>

Obrazek

A z innej beczki: czy przestawienie pinu w regresywną stronę będzie powodowało zwiększenie obrotów biegu jałowego. Bo coś mi sie wydaje właśnie że za duże mam teraz obroty. Natomiast żadnego kopcenia nie ma, co mogłoby świadczyć o przesadzeniu dawki.

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 18 kwie 2008, 01:28

Labiel, jak masz EGT, to jazda i nie oglądasz się na dym, tylko na EGT patrzysz aż nie przegniesz.
Obrócenie pinu nie ma nic do obrotów na luzie, nic się nie zmieni. Tylko jeszcze lepszy kop będzie. No i oczywiście podkładka :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 kwie 2008, 10:48

Plastman pisze:No i oczywiście podkładka :mrgreen:
Rzecz jasna :mrgreen: Ostatnio znowu nie wytrzymałem i znów minimalnie go podkręciłem bo już przyzwyczaiłem sie do jego mocy sprzed ostatnich modów i znów mi czegoś brakowało :-P

[ Dodano: 19 Kwiecień 2008, 23:29 ]
Dziś właśnie wykorzystałem LDA do końca. Już bardziej w regresywną stronę się go przestawić nie da :-P Minimalnie mogę jeszcze podkładę ściąć bo jakieś 1,5-2 mm zapasu jest ale to jak znów zacznie brakować mi mocy, narazie fajnie się jeździ.

[ Dodano: 2008-07-06, 16:08 ]
Mam takie pytanie. Od jakiego innego modelu auta dałoby spasować jakiś IC, który pasowałby mi w przednią kratkę zderzaka? Generalnie chodzi o coś nie wysokiego, ale długiego.

eMCe71

Post autor: eMCe71 » 23 kwie 2009, 16:40

Witajcie, mam dwa pytanka, bede wdzieczny za odpowiedzi bo nie moge nic zobic poki sie nie dowiem

Dokąd prowadzi wężyk numer 4 na tym zdjęciu? Obrazek

Drugim moim pytaniem do tego jest: czy w MBC Manual Boost Controler firmy properfekt który mam
Obrazek

istotne jest do ktorego zaworu podlacze wężyk 3 a do ktorego 4? Na tym ze zdjecia pierwszego jest zaznaczone, ale na moim ze zdjecia drugiego nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga