[B4 V6 2.6] jaki najlepiej zalozyc gaz do tego autka
[B4 V6 2.6] jaki najlepiej zalozyc gaz do tego autka
ma dylemat moj samochodzi duzo pali i che zalozyc gaz albo sekwencje albo wielopunktowy ktory wybrac i jakiej firmy ma do dyspozycji 2500 zl
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 07:09 przez kolo21, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Zgadzam się z przedmówcami tylko sekwencja <ok> u mnie taka instalacja śmiga już 2 lata, z serwisem i na przeglądach nie ma żadnych problemów, a co do awaryji typu wystrzały, zadyszka na wysokich obrotach, itp. to nie występują.
Mocy też mniej ubywa niż w starszych generacjach, na hamowni wyszły mi różnice mocy między pb a lpg w granicy 2-3 koni na korzyść pb, czyli prawie nie wyczuwalne.
Mocy też mniej ubywa niż w starszych generacjach, na hamowni wyszły mi różnice mocy między pb a lpg w granicy 2-3 koni na korzyść pb, czyli prawie nie wyczuwalne.
na to nie ma zasady
jezeli jest w aucie oryginalna uszczelka pod głowicą to są duże szanse ze po założeniu gazu przedmucha uszczelkę ale nie musi.
tak samo jeżeli jest oryginalna sonda lambda to po założeniu gazu sonda bedzie bardziej zamulona i autko na PB bedzie paliło jak smok.
głowica jak "poczuje" gaz to w przypadku zle wyregulowanego składu mieszanki bedzie wypalało gniazda zaworów. jeśli bedzie założony zły typ instalacji lub robota gazownika bedzie spartaczona to autko bedzie kichać prychać strzelać itp itd
Jedni montują gaz w aucie które ma 10 000 przebiegu a inni przy 300 000
w jednym padnie uszczelka lub powypala gniazda zaworów po 40 000 a inny bedzie jezdził tylko na lpg i auto bedzie bezawaryjne
wszystko zalezy od faktycznego stanu silnika i elementów sterujących jego pracą do tego dochodzi kwestia wyboru instalacji i umiejętności i wiedza gazownika który bedzie to montował.
trochę wcześniej Danek wspomniał ze nawet najlepsza instalacja moze być spartaczona przez gazownika
dlatego przed montarzem LPG dobrze jest zasięgnąć porady u mechanika (ów) lub podjechać do ASO na przegląd zeby ocenili w jakim stanie jest silnik i reszta ustrojstwa które nim steruje. Później popytać gazowników co i jak myślą ile to kosztuje i czemu tak drogo. i się poważnie zastanowić czy rzeczywiscie warto wrzucać gaz.
jezeli jest w aucie oryginalna uszczelka pod głowicą to są duże szanse ze po założeniu gazu przedmucha uszczelkę ale nie musi.
tak samo jeżeli jest oryginalna sonda lambda to po założeniu gazu sonda bedzie bardziej zamulona i autko na PB bedzie paliło jak smok.
głowica jak "poczuje" gaz to w przypadku zle wyregulowanego składu mieszanki bedzie wypalało gniazda zaworów. jeśli bedzie założony zły typ instalacji lub robota gazownika bedzie spartaczona to autko bedzie kichać prychać strzelać itp itd
Jedni montują gaz w aucie które ma 10 000 przebiegu a inni przy 300 000
w jednym padnie uszczelka lub powypala gniazda zaworów po 40 000 a inny bedzie jezdził tylko na lpg i auto bedzie bezawaryjne
wszystko zalezy od faktycznego stanu silnika i elementów sterujących jego pracą do tego dochodzi kwestia wyboru instalacji i umiejętności i wiedza gazownika który bedzie to montował.
trochę wcześniej Danek wspomniał ze nawet najlepsza instalacja moze być spartaczona przez gazownika
dlatego przed montarzem LPG dobrze jest zasięgnąć porady u mechanika (ów) lub podjechać do ASO na przegląd zeby ocenili w jakim stanie jest silnik i reszta ustrojstwa które nim steruje. Później popytać gazowników co i jak myślą ile to kosztuje i czemu tak drogo. i się poważnie zastanowić czy rzeczywiscie warto wrzucać gaz.
do takiego auta tylko STAGWOJTEK26 pisze:Ostatnio jak sie dowiadywałem o sekwencje do V6 to gościu mi mówił żeby zakładac 2x po 3 bo przy układzie pojedyńczym za długie beda przewody gazowe czy jakos tak ale oczywiscie sterownik Stag300.
a układ 2x3 dlatego żeby wyeliminować bezwładność układu gazowego i zeby sterownik lpg mógł "na bierząco" ustawiać skład mieszanki
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Co masz na myśli? Nie ma czegoś takiego jak zwykły wielopunkt. V6 jest na tyle skomplikowanym silnikiem, że zakładanie II generacji to duża strata mocy, większe prawdopodobieństwo strzałów (a to nie tylko kwestia kolektora), duża bezwładność układu.Pawog2 pisze:Czy na przykład zwykły wielopunkt nie dałby rady?
I proszę byś wreszcie przestał używać podwójnych znaków zapytania - Regulamin!