Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 V6 2.6] jaki najlepiej zalozyc gaz do tego autka

Wszystko co związane z LPG
kolo21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2008, 13:12

[B4 V6 2.6] jaki najlepiej zalozyc gaz do tego autka

Post autor: kolo21 » 16 kwie 2008, 21:27

ma dylemat moj samochodzi duzo pali i che zalozyc gaz albo sekwencje albo wielopunktowy ktory wybrac i jakiej firmy ma do dyspozycji 2500 zl
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 07:09 przez kolo21, łącznie zmieniany 1 raz.
kolo21

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 17 kwie 2008, 08:32

Na firmach sie nie znam ale powiem że do silnika V6 to tylko sekwencja.

2500 może braknąć :-(

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 17 kwie 2008, 09:03

Do tego silnika sekwencja to około 3200-3500 conajmniej za 2500 to mozesz włożyc najwyzej II generacje co jest troche ryzykowne

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 17 kwie 2008, 09:06

Za 3000zł sekwencja. Dołóż te 500 zł bo warto. Auto będzie chodziło i paliło jak na benzynie. Jak założysz zwykły gaz, szybko będziesz tego żałował.
Były: 80 B3 1.6 D
80 B3 1.8 S
100 C4 2.0 E
Są: A6 C4 2.5 TDI automat
SPRZEDAM Coupe V6 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=10880

Awatar użytkownika
MacAudiO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 26 sty 2007, 22:38
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: MacAudiO » 18 kwie 2008, 13:28

Zgadzam się z przedmówcami tylko sekwencja <ok> u mnie taka instalacja śmiga już 2 lata, z serwisem i na przeglądach nie ma żadnych problemów, a co do awaryji typu wystrzały, zadyszka na wysokich obrotach, itp. to nie występują.
Mocy też mniej ubywa niż w starszych generacjach, na hamowni wyszły mi różnice mocy między pb a lpg w granicy 2-3 koni na korzyść pb, czyli prawie nie wyczuwalne.

kolo21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2008, 13:12

Post autor: kolo21 » 18 kwie 2008, 22:45

dzieki koledzy ale a jakiej firmy najlepiej zalozyc instalcje gazowa bo kazdy proponuje co innego
kolo21

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 kwie 2008, 01:36

Od tego jakiej f-my ważniejsze jest gdzie (przez kogo). Dobry, profesjonalny montaż i strojenie to 70% sukcesu. Jak gazownik będzie dobry to i instalację dobierze odpowiednią i wcale nie najdroższą, a jak będzie partacz to nawet najlepszą instalkę potrafi skopać.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 20 kwie 2008, 00:56

jeżeli chodzi o typ instalacji to tylko sekwencja
a jeżeli o firmę to myśle że STAG 300-6 bedzie odpowiedni
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

kolo21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 03 lut 2008, 13:12

Post autor: kolo21 » 20 kwie 2008, 17:03

czy to prawda ze nieoplaca sie zakldac gazu w samochodach o duzych przebigach
kolo21

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 20 kwie 2008, 17:27

na to nie ma zasady
jezeli jest w aucie oryginalna uszczelka pod głowicą to są duże szanse ze po założeniu gazu przedmucha uszczelkę ale nie musi.
tak samo jeżeli jest oryginalna sonda lambda to po założeniu gazu sonda bedzie bardziej zamulona i autko na PB bedzie paliło jak smok.
głowica jak "poczuje" gaz to w przypadku zle wyregulowanego składu mieszanki bedzie wypalało gniazda zaworów. jeśli bedzie założony zły typ instalacji lub robota gazownika bedzie spartaczona to autko bedzie kichać prychać strzelać itp itd

Jedni montują gaz w aucie które ma 10 000 przebiegu a inni przy 300 000
w jednym padnie uszczelka lub powypala gniazda zaworów po 40 000 a inny bedzie jezdził tylko na lpg i auto bedzie bezawaryjne
wszystko zalezy od faktycznego stanu silnika i elementów sterujących jego pracą do tego dochodzi kwestia wyboru instalacji i umiejętności i wiedza gazownika który bedzie to montował.

trochę wcześniej Danek wspomniał ze nawet najlepsza instalacja moze być spartaczona przez gazownika

dlatego przed montarzem LPG dobrze jest zasięgnąć porady u mechanika (ów) lub podjechać do ASO na przegląd zeby ocenili w jakim stanie jest silnik i reszta ustrojstwa które nim steruje. Później popytać gazowników co i jak myślą ile to kosztuje i czemu tak drogo. i się poważnie zastanowić czy rzeczywiscie warto wrzucać gaz.
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 21 kwie 2008, 17:38

U siebie mam sekwencję na sterowniku ZENIT-a, równie dobry będzie również STAG-300. Oraz prawidłowy montaż, pamiętaj o tym żeby przypilnować gazowników żeby wyjęli kolektor ssąca jak będą wiercić dziury od dysze. Potem dobra regulacja i będzie śmigało.
KorNoLio

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 23 kwie 2008, 08:28

Ostatnio jak sie dowiadywałem o sekwencje do V6 to gościu mi mówił żeby zakładac 2x po 3 bo przy układzie pojedyńczym za długie beda przewody gazowe czy jakos tak ale oczywiscie sterownik Stag300.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 23 kwie 2008, 19:42

WOJTEK26 pisze:Ostatnio jak sie dowiadywałem o sekwencje do V6 to gościu mi mówił żeby zakładac 2x po 3 bo przy układzie pojedyńczym za długie beda przewody gazowe czy jakos tak ale oczywiscie sterownik Stag300.
do takiego auta tylko STAG :-)
a układ 2x3 dlatego żeby wyeliminować bezwładność układu gazowego i zeby sterownik lpg mógł "na bierząco" ustawiać skład mieszanki
Było Audi 80 B4 2.0 ABT
Jest VW PASSAT B5FL 1.9TDI AWX

Pawog2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 13 lut 2008, 20:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pawog2 » 29 cze 2008, 23:19

powiedzcie mi Panowie jaki kolektor ma 2.6 V6?? Czy polecanie IV gen jest powodowane tym, że ma plastikowy kolektor?? Czy na przykład zwykły wielopunkt nie dałby rady??
Audi 80 B4 2.3NG rozobita;( - było
Audi 80 B4 2.6ABC - jest
Audi A6 C5 2.8Quattro ACK - jest

Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2

Moje autko:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=23005#236203

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 30 cze 2008, 08:10

Pawog2 pisze:Czy na przykład zwykły wielopunkt nie dałby rady?
Co masz na myśli? Nie ma czegoś takiego jak zwykły wielopunkt. V6 jest na tyle skomplikowanym silnikiem, że zakładanie II generacji to duża strata mocy, większe prawdopodobieństwo strzałów (a to nie tylko kwestia kolektora), duża bezwładność układu.
I proszę byś wreszcie przestał używać podwójnych znaków zapytania - Regulamin!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga