Witam,
ostanio męczyłem się z ustawieniem kąta na pompie bo był przestawiony. Miałem problem z tym, że bardzo skakały wartości kąta. Ale jakoś udało się ustawić na w miare przyzwoitym poziomie. Niestety martwi mnie sprawa kąta dymamicznego. Wg mnie za dużo odbiega od wartości oczekiwanej z mapy. Co o tym sądzicie? Jaka jest tego przyczyna? I co moge zrobić aby to poprawić?
Wrzucam logi dla grupy 000-003 w MB w różnym zakresie obrotów. Dla ułatwienia zaznaczyłem moment dla obu wartości przejścia z BTDC na ATDC
Czy takie różnice mogą powodować głośniejsza prace silnika na wysokich obrotach? Bo mam wrażenie, żę jakoś mocno głośny się zrobił.
Wrzucam też log dla grupy 004 w BS
Czekam na wyrok :cry: Co się dzieje z pompką? :?:
ps. jak widać w logu z przepływką też już chyba coś jest nie halo, alo to temat na następny raz jak zrobię pełny komplet logów.
log000-003MB
log004BS
[AHF, 1.9 TDI] - prośba o rozpracowanie pompy - logi
faktycznie powinienem wrzucić log grupy 000 w BS. Ale gdzieś się zapodział :-> . Ale kąt ustawiłem w BS, to znaczy jest w granicach 50-53. Na wykresie timingu leciutko nad niebieską linią.
Co do termostatu - faktycznie musze spojrzeć na niego bliżej . Dzisiaj postaram się zrobić logi dynamiczne i jeszcze raz statyczne.
Co do termostatu - faktycznie musze spojrzeć na niego bliżej . Dzisiaj postaram się zrobić logi dynamiczne i jeszcze raz statyczne.