Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] problem z 3 cylinderm

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Longerd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 24 kwie 2008, 08:37
Lokalizacja: Wejherowo

[80 B3 1.8 PM] problem z 3 cylinderm

Post autor: Longerd » 24 kwie 2008, 09:19

Witam to mój 1 post, przejdę od razu do rzeczy. Moja piękna maszynka, której właścicielem jestem od miesiąca nie pali na wolnych obrotach na 3 cylinder :-( Wymieniłem kable, świece, kopułkę i palec. Silnik strasznie sie trzęsie a drgania przenoszą sie na całą budę. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną. I teraz 2 sprawa nie mam wspomagania czy można je wstawić z innej audi, a jeśli tak co co muszę wymontować z dawcy?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 11:15 przez Longerd, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 24 kwie 2008, 10:17

Longerd, co do nie pracujacego 3 cylindra, sprawdz przede wszystkim czy masz duze przedmuchy do komory silnika. W tym celu podczas pracy silnika odkrec korek i poloz go luzno na miejsce gdzie wchodzi. JEsli bedzie drgał (przyciaganie i odpychanie) to dobrze. Jesli bedzie duzo wydmuchiwalo trzeba bedzie sprawdzic.
Do sprawdzenia masz:
1. popychacze hydrauliczne od 3 cylindra,
2. zawory od 3 cylindra
3. kompresje na tym cylindrze (czyli de facto pierscienie).
Jak spawdzisz, podeslij wyniki to pomyslimy.

Longerd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 24 kwie 2008, 08:37
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Longerd » 24 kwie 2008, 10:37

Jaki korek a właściwie to od czego bo to mój 1 samochód prawko mam od miesiąca i z mechaniką to tak nie za pan brat :mrgreen: a i co z kwestią wspomagania? autko jest z 90r.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 kwie 2008, 10:59

Na poczatek sprawdx kompresję na tym cylindrze i wtedy dalej mozna szukac. Co do wspomagania to musisz miec przekładnię, przewody ze zbiorniczkiem pompe z mocowaniem do silnika oraz koło pasowe na dwa paski

Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

Post autor: adam28k » 24 kwie 2008, 11:01

Korek wlewu oleju :mrgreen:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 24 kwie 2008, 11:17

Longerd, proszę pamiętać o ujmowaniu TAG-a w nawias kwadratowy. Dziękuję

Longerd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 24 kwie 2008, 08:37
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Longerd » 24 kwie 2008, 11:53

Z pod korka dmucha strasznie.Jak sprawdzić kompresje?? a i co to ten TAG, głupio przyznać ze nie wiem o co chodzi.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 24 kwie 2008, 13:37

a i co to ten TAG, głupio przyznać ze nie wiem o co chodzi.
To dlaczego Kolega nie przeczytał Regulaminu forum: viewtopic.php?t=6284 oraz wątku z zasadami tytułowania wątków: viewtopic.php?t=9608 ? :evil: Proszę przeczytać uważnie to co znajduje się pod podanymi linkami i wszystko stanie się jasne.

Co do pytania o kompresję to trzeba pojechać do mechanika, który posiada przyrząd do pomiaru kompresji silnika, żeby ją zmierzył.

Longerd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 24 kwie 2008, 08:37
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Longerd » 24 kwie 2008, 21:29

DZięki wszystko już wiem. wypalone gniazdo głowicy:(

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 25 kwie 2008, 11:27

Longerd, jesli masz na mysli przylgnie, trzeba wypolerowac :) albo wywalic glowice - co jest juz srednio przyjemne, szczegolnie dla portfela :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl