[80 b4 1z] Problem z rozruchem,gasnacy silnik,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59
[80 b4 1z] Problem z rozruchem,gasnacy silnik,
Cześć witam wszystkich .Posiadam audi 80 b4 1.9 tdi 92 rok,przebieg 249 tyś mam problem z którym nie moge sie uporac od kiedy go kupiłem.Rano kiedy jest chłodno,powyżej pięciu stopni także odpalam go bez świec, pali od kopa ,po południu kiedy jest troche cieplej,musze go pilować dłuzsza chwile zeby odpalił.Po odpaleniu nierówno chodzi,spaliny od samego początku sa koloru białego,jade wszystko ok,stane na światłach potrafi zgasnać .Byłem u podobno dobrych pompiarzy,podpieli go pod kompa,kat wtrysku ok,dawka ok,stwierdzili ze wszystko jest ok.Ale jak może być ok,jak trudno go odpalic ,spaliny sa koloru białego i śmierdzą nienaturalnym zapachem,a pozatym potrafi zgasnac stoiac na światłach przed skrzyzowaniem.Pompa jest ok ,ponieważ uszczelniałem ja bo miała wycieki,pompiarz powiedział że jest w dobrym stanie.Zauważyłem ze jest dośc mułowaty,jakos cienko się rozpędza,no może jak dostanie temperatury 70 stopni ,to idzie lepiej.Poradzcie mi do jakiego fachowca sie udać,który bedzie miał jakies pojecie o tym,a nie będzie patrzył na komputer i mówił że wszystko jest ok,jak nie jest.Może ktos z was miał ten sam problem i może mi doradzi jak się z tym uporac ,bo normalnie rece mi juz opadaja ,czy w naszym kraju nie ma juz naprawde jakis fachowców którzy mi konkretnie powiedzą jaka jest tego przyczyna. Pozdrawiam wszystkich, z gory dziekuje za wszystkie madre rady i porady
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 18:14 przez sokrates76, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
- Imię: Jacek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Re: audi 80 b4 1z.Problem z rozruchem,gasnacy silnik,
skad jestes?sokrates76 pisze: ...Poradzcie mi do jakiego fachowca sie udać,...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59
Płynu chłodniczego mi nie ubywa,a poziom oleju jest na stabilnym poziomie,nie przybywa go,w paliwie niema bąbelków,filtr paliwa był wymieniany.połączenie ze sterownikiem trwało dobre pare minut,sam widziałem że sprawdzali wszystkie ustawienia,parametry takie jakie powinny być.Pompiarz s twierdził że jeden z parametrów może mieć dopuszczalne odchylenia było 1.3 ale powiedział że kiepsko na tym chodzi i przestawił na 1.2,tzn,ściągnął osłonę rozrządu cos tam przekręcił ,powiedział że go przestawi na wale korbowym i wygiął pompę w kierunku silnika,wcześniej była prosto.Wszystko było ok palił ładnie rano popołudniu na dotyk nawet miałem odczucie że zaczął mniej palić,pieknie chodził.Dwa tygodnie póżniej zmieniałem rozrząd,i wszystko jakby zaczęło się od nowa,pojechałem znowu do tego serwisu diesla,gdzie specjalizuja sie w naprawie pomp wtryskowych i wtryskiwaczy itp,powiedziałem że był zmieniany rozrząd i pojazd ma takie same objawy jak wcześniej wymieniałem,podpieli go znowu pod kompa ,stwierdzili że parametry sa zadawalajace i nic mi tutaj nie pomogą,wymiana rozrządu nic tu niema do tego że zaczął znowu dziwnie chodzić,wcześniej nie gasł na środku skrzyżowania tak jak ma to miejsce teraz.Jestem z Wrocławia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59