Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1z] Problem z rozruchem,gasnacy silnik,

ODPOWIEDZ
sokrates76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59

[80 b4 1z] Problem z rozruchem,gasnacy silnik,

Post autor: sokrates76 » 24 kwie 2008, 11:16

Cześć witam wszystkich .Posiadam audi 80 b4 1.9 tdi 92 rok,przebieg 249 tyś mam problem z którym nie moge sie uporac od kiedy go kupiłem.Rano kiedy jest chłodno,powyżej pięciu stopni także odpalam go bez świec, pali od kopa ,po południu kiedy jest troche cieplej,musze go pilować dłuzsza chwile zeby odpalił.Po odpaleniu nierówno chodzi,spaliny od samego początku sa koloru białego,jade wszystko ok,stane na światłach potrafi zgasnać .Byłem u podobno dobrych pompiarzy,podpieli go pod kompa,kat wtrysku ok,dawka ok,stwierdzili ze wszystko jest ok.Ale jak może być ok,jak trudno go odpalic ,spaliny sa koloru białego i śmierdzą nienaturalnym zapachem,a pozatym potrafi zgasnac stoiac na światłach przed skrzyzowaniem.Pompa jest ok ,ponieważ uszczelniałem ja bo miała wycieki,pompiarz powiedział że jest w dobrym stanie.Zauważyłem ze jest dośc mułowaty,jakos cienko się rozpędza,no może jak dostanie temperatury 70 stopni ,to idzie lepiej.Poradzcie mi do jakiego fachowca sie udać,który bedzie miał jakies pojecie o tym,a nie będzie patrzył na komputer i mówił że wszystko jest ok,jak nie jest.Może ktos z was miał ten sam problem i może mi doradzi jak się z tym uporac ,bo normalnie rece mi juz opadaja ,czy w naszym kraju nie ma juz naprawde jakis fachowców którzy mi konkretnie powiedzą jaka jest tego przyczyna. Pozdrawiam wszystkich, z gory dziekuje za wszystkie madre rady i porady
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2008, 18:14 przez sokrates76, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 24 kwie 2008, 12:59

Nie ubywa Ci czasem płynu chlodniczego a w silniku nie wzrósł poziom oleju??
Zmień mechaników i sprawdz ciśnienie sprężania.
Sprawdź czy w paliwie nie ma bąbelków powietrza i wymień filtr paliwa.
Najprawdopodobnie nie połaczyli się nawet ze sterownikiem.

jas73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 12 mar 2007, 13:38
Imię: Jacek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Re: audi 80 b4 1z.Problem z rozruchem,gasnacy silnik,

Post autor: jas73 » 24 kwie 2008, 13:09

sokrates76 pisze: ...Poradzcie mi do jakiego fachowca sie udać,...
skad jestes?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 kwie 2008, 13:57

Wypadałoby sie przywitac w dziale powitań kolego ;-) . A nie pamietasz czy Ci mechanicy podawali jakies wartości tych pomiarów czy popatrzyli i powiedzieli że jest OK.

sokrates76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59

Post autor: sokrates76 » 24 kwie 2008, 15:09

Płynu chłodniczego mi nie ubywa,a poziom oleju jest na stabilnym poziomie,nie przybywa go,w paliwie niema bąbelków,filtr paliwa był wymieniany.połączenie ze sterownikiem trwało dobre pare minut,sam widziałem że sprawdzali wszystkie ustawienia,parametry takie jakie powinny być.Pompiarz s twierdził że jeden z parametrów może mieć dopuszczalne odchylenia było 1.3 ale powiedział że kiepsko na tym chodzi i przestawił na 1.2,tzn,ściągnął osłonę rozrządu cos tam przekręcił ,powiedział że go przestawi na wale korbowym i wygiął pompę w kierunku silnika,wcześniej była prosto.Wszystko było ok palił ładnie rano popołudniu na dotyk nawet miałem odczucie że zaczął mniej palić,pieknie chodził.Dwa tygodnie póżniej zmieniałem rozrząd,i wszystko jakby zaczęło się od nowa,pojechałem znowu do tego serwisu diesla,gdzie specjalizuja sie w naprawie pomp wtryskowych i wtryskiwaczy itp,powiedziałem że był zmieniany rozrząd i pojazd ma takie same objawy jak wcześniej wymieniałem,podpieli go znowu pod kompa ,stwierdzili że parametry sa zadawalajace i nic mi tutaj nie pomogą,wymiana rozrządu nic tu niema do tego że zaczął znowu dziwnie chodzić,wcześniej nie gasł na środku skrzyżowania tak jak ma to miejsce teraz.Jestem z Wrocławia

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 24 kwie 2008, 15:26

Więc coś lepiej temat rozjaśniłeś.
Wybież się do lepszych fachowców w tej dziedzinie i niech sprawdzą wpierw klin na wale. Klin koła zębatego rozrządu na wale korbowym i ustawią od nowa rozrząd.

sokrates76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 kwie 2008, 10:59

Post autor: sokrates76 » 24 kwie 2008, 15:58

Czyli już niema co kombinować z katem wtrysku ,tylko ten rozrząd poprawić tak.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 24 kwie 2008, 17:12

Dokładnie rozrząd i póżniej kąt wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl