Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] obnizone zawieszenie

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

[B4 2.0 ABT] obnizone zawieszenie

Post autor: mih » 27 lut 2008, 00:22

mam moja B4 obnizona i to sporo. sa plusy i minusy tego ale mam pytanko. czy da rade wymienic np same sprezyny co by troszke podniesc autko??czy trzeba wymienic cale zawieszenie??chodzi mi o to czy amorki i sprezyny musza miec odpowiednie wlasciwosci??sprezyny mam chyba firmy VDAT ori niemieckie, tak przynajmniej wydukalem po niemiecku, amorki nie wiem bo brak jakiejkolwiek dokumentacji:(jak ktos sie zna albo zna kogos z okolic Gdanska co sie zna to bede wdzieczny:)pozdr wszystkich klubowiczow:)

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 28 lut 2008, 20:31

no i sam nawet nie wiesz co masz założone, sprężyny i amortyzatory powinny być dobierane parami stosownie do skoku i twardości.Założysz dłuższe sprężyny to amor nie będzie dobrze pracował i na pierwszym lepszym zakręcie wylecisz z drogi.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 lut 2008, 09:47

Wszystko uzaleznione jest kto co zrobił i jak mocno masz obnizone. Ja miałem -40mm ale to były same sprężyny więc przy wym na stnadard nie musiałem wymieniac amorków

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 29 lut 2008, 13:43

tyle to tez wiem, chodzi mi o to czy ktos zna kogos kto by mi cos doradzil. bo narazie nie potrzebuje czegokolwiek zmieniac bo amorki i sprezyny dzialaja bez zarzutu tylko jak moc amorkow sie skonczy to wolalbym miec troszke wiecej miejsca pod podwoziem do ziemi:)u mnie i sprezyny i amorki sa inne(chyba).Nie wiem bo po niem to malo rozumiem a ja kupilem juz takiego i na poczatku sie cieszylem dopoki raz nie przychaczylem o kraweznik, na szczescie nic sie nie stalo:)

[ Dodano: 2008-02-29, 13:49 ]
a po trudno sie dowiedziec co ma sie zalozone jezeli nie ma na to papierow nie???auto ladnie sie zachowuje a po drugie jak zakladali to w Niemczech to watpie zeby cos spartolili:)pozdr

Awatar użytkownika
kojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 19 lis 2007, 19:16
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: kojtek » 01 mar 2008, 21:27

zapewne jest tam wymieniony cały zawias.Ja też mam auto z Niemiec i siedzi nisko nad glebą,chciałem podnieść i założyć same sprężyny od oryginału ale nie da rady ich spiąć bo amorki (konni cały zawias kompletny) są za krótkie. :-|

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 02 mar 2008, 10:21

ja mam założone sprężynki firmy jamex -60 przód i tył a amorki nie mam pojęcia jakiej są firmy ale od B4 kolor niebieski (gazowe) i autko się prowadzi super tylko jest sztywne(ale to są uroki obniżanaia) a co do podniesienia to myśle że wystarczy wymienić same amorki żeby miały troche dłuższy skok i będzie oki

axel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 24 kwie 2008, 17:32
Lokalizacja: glogow

Post autor: axel » 24 kwie 2008, 18:02

willi, witam.mam b3 2.0 chce zmienic amory auto mam fabrycznie obnizone (zolte sprezyny) i nie wiem czy mozna zmienic na amory zwykle czy musza byc sportowe bo opinie sa rozne w tym temacie.nie znam nazw ani sprezyn ani amorkow.obecnie jest troche za niskie i twarde na nasze dziury.dzieki pozdrawiam.axel

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 24 kwie 2008, 19:41

jeśli chodzi o tylne amorki to można założyć orginalne na te sportowe sprężyny ale jeśli chodzi o przód no to już musisz sam sprwadzić czy nie będzie za długi amorek orginalny

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4644
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 24 kwie 2008, 22:08

U mnie w Passacie niemiecka gleba -30 jutro żegna się ze mną.
W moim przypadku komplet H&R zamieniam na serie springi KF, amory Sachs.
Tobie radzę to samo. Jesli już wymieniać, warto wrzucić nowe, seryjne amorki.

Współczucia dla wszystkich jeżdzących na sportowym zawiasie po Polsce.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 25 kwie 2008, 01:03

Doc, kolego masz racje sportowe zawieszenie na nasze drogi liczy się z cudem żeby nie pokrzywić alufelg w nasztch niuniach

ale cuś niestety to tylko nasza polska kraina :mrgreen:

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 25 kwie 2008, 12:37

Doc pisze:
Współczucia dla wszystkich jeżdzących na sportowym zawiasie po Polsce.
twardkim trza byc nie mientkim ja tam mam glebe kola 15" i oponki 195/50 twardo jak na deskorolce ale nie narzekam (w najnizszym punkcie mniej niz wysokosc paczki L&M) kilka razy mialem obcierke i raz polamalem zderzak ale widok obnizonego autka jest <ok>
a co do obnizania to moim zdaniem nawet rzy - 40 powinno sie dac sportowy amor albo chociaz taki ktory bedzie sztywnijeszy :mrgreen:

Awatar użytkownika
mih
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: mih » 25 kwie 2008, 13:00

sluchajcie a jak sprawdzic czy amorek jest zwykly czy sportowy?? dobrze mi sie wydaje ze trza go wyjac?? :?: mam juz dosc tego zawieszenia, wolalbym normalne bo przez to za duzo roznych rzeczy musze wymieniac:(

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 25 kwie 2008, 17:54

a jak by ktoś chciał obniżyć o -40 to też trzeba zmieniać amorki czy same sprężyny można

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 kwie 2008, 11:16

Mozesz samymi sprezynami, ale jak dasz 40/40 same springi to moze to wygladac jakbys wozil trupa w bagazniku ( takie zludzenie moze byc ), no i amorki ci wysiada duzo duzo szybciej.

wilku142
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 01 paź 2012, 17:53
Lokalizacja: ERA 33xx RADOMSKO

Post autor: wilku142 » 15 kwie 2013, 23:26

tzn. jak załoze spręzyny na przodzie -40 to amorki szlak trafi ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl