[All] Modyfikacje - skrzynia z diesla do benzyny - opinie
[All] Modyfikacje - skrzynia z diesla do benzyny - opinie
Witam,
Mam czysto teoretyczne pytanie, wiele sie mowi o tym ze skrzynie benzynowe w naszych autach maja za krotka "jedynke" zeby mozna bylo w miare szybko startowac z pod swiatel :mrgreen:
Jak juz mowilem to czysta teoria i ciekawosc.
Wiec teraz pytanie czy przypadkiem skrzynie diesloskie nie maja dluzszych przelozen ??
kiedys, kiedys slyszalem wlasnie taka opinie ze w dieslach te przelozenia sa dluzsze.
Wiec jak to jest, czy rzeczywiscie przekladka skrzyni diesloskiej by miala jakis wplyw przy rozpedzaniu furmanki ??
Mam czysto teoretyczne pytanie, wiele sie mowi o tym ze skrzynie benzynowe w naszych autach maja za krotka "jedynke" zeby mozna bylo w miare szybko startowac z pod swiatel :mrgreen:
Jak juz mowilem to czysta teoria i ciekawosc.
Wiec teraz pytanie czy przypadkiem skrzynie diesloskie nie maja dluzszych przelozen ??
kiedys, kiedys slyszalem wlasnie taka opinie ze w dieslach te przelozenia sa dluzsze.
Wiec jak to jest, czy rzeczywiscie przekladka skrzyni diesloskiej by miala jakis wplyw przy rozpedzaniu furmanki ??
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:12 przez Andrew^, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli przełożysz skrzynie w audi z diesla do benzyny co raczej nie powinno, być dużym problemem w spasowaniu to efekt tego będzie taki, że nińka poleciałaby z 260km/h
Napisałem poleciałaby, ale nie poleci bo nie będziesz miał wystarczająco siły aby ją bujnąć :-|
No chyba, że się myle Jak tak to mnie poprawcie
Napisałem poleciałaby, ale nie poleci bo nie będziesz miał wystarczająco siły aby ją bujnąć :-|
No chyba, że się myle Jak tak to mnie poprawcie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Moja skrzynia maks ma ustawiony na prędkość około 200 km/h z tego względu że przy tej prędkości będę miał już 5 tyś obrotów, jeszcze 200 i będzie odcinka. Jeśli wsadzić by silniki benzynowy to hipotetycznie maks zwiększy sie do jakiś 250 z tego względu iż benzyniak będzie miał jeszcze 1 tyś obrotów w zapasie.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:09 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dlatego pisałem że "teoretycznie". Prowdopodobnie na takiej skrzyni od dielsa poleciałbym mniej niż na swojej seryjnej. No chyba że ktoś ma silnik o takiej mocy że na ostatnim biegu zamyka obrotomierze, to znaczy idzie do odcinki. Zazwyczaj jednak tak nie jest.kaczaza5 pisze:No tak ale weźcie pod uwagę moment obrotowy z benzyniaka i z ropniaka benzyniak kręci się wyżej i pojechałby szybko, ale nie będzie miał poprostu siły na takim przełożeniu na jakim jest skrzynia z diesla
Powtarzam to moje zdanie i równie dobrze mogę się mylić tak tylko spekuluję
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
teoretycznie diesel kręci się do około 3-4 tyś obrotów i powiedzmy przy tych obrotach na piątce ma 190 km\h natomiast benzyna kręci sie do siedmiu tyś obrotów (przynajmniej moja tak ma) i na piątce równiez zamyka teoretycznie 190 jaki morał diesel ma inne przełożenie czyli skrzynia od diesla w silniku benzyna powinna dac ciekawy efekt kwestia silnika teoretycznie sport przy 2.0 ma jakieś 120 koni o nie ukrywajmy troche ich po latach ubyło czyli jezeli przełożymy skrzynie od diesla do 2.0 na 16v to moze jakimś cudem uda nam sie rozpędzić autko do 4 tyś na piątym biegu jazda była by ekonomiczna np 140 km\h przy 3tyś obrotów a pierwszy bieg kręcił by do okolo 80 km\h. to tylko teoria ale jak coś to zawsze jest silnik 2.3 na 20v i 160 koników 8-) :lol: