Dodam że poprzedni właściciel już zrobił płytkę która odwraca sygnały, okłamuje sensor oleju, mam już skasowany immo, oraz zmienia połączenia kostek...
(kosztowało mnie to 400zł + 50 zł czujnik temp.) jak dobrze pójdzie to zwróci się troche po sprzedaży starego licznika TDI z obrotościomierzem....
Dodam teraz że stary licznik poszedł za 300zł


-wykalibrowanie i odwrócenie wskaźnika paliwa
-wymiana tarczy obrotościomierza na wskazania diesla
-podłączenie czujników drzwi oraz klapy (nie wiem czy w takim nowym liczniku jest to możliwe) <- niestety szyna can, ale szukam układu który mi to przerobi.
-poprawki estetyczne, maskowanie szpar
Spalanie podłączone i działa rewelacyjnie
Temperatura zewnętrzna także

Jeśli jest ktoś kto jest zakładał, lub ma zamiar założyć taki licznik to chętnie podzielę się doświadczeniami, wiedzą, schematami, tym co wyczytałem i znalazłem w sieci.
Jeśli jednak w poście będą same wypowiedzi jakie to złe bo nieoryginalne to temat będzie do usunięcie...
Jutro postaram się dorzucić zdjęcia jak to u mnie na razie wygląda...
Jak już obiecałem:
Tak było:
Tak teraz jest: