[80/B4] Licznik z A4 / A6 do b4 1Z z pełnym FIS-em
[80/B4] Licznik z A4 / A6 do b4 1Z z pełnym FIS-em
Kupiłem od kolegi który sprzedaje już swoją 80-tkę przerobiony licznik od audi A6 z ok 2002r (białe podświetlenie, cyfrowy zegarek, pełen fis), już go zamontowałem w autku jednak pozostaje jeszcze parę kwestii które muszę dokończyć...
Dodam że poprzedni właściciel już zrobił płytkę która odwraca sygnały, okłamuje sensor oleju, mam już skasowany immo, oraz zmienia połączenia kostek...
(kosztowało mnie to 400zł + 50 zł czujnik temp.) jak dobrze pójdzie to zwróci się troche po sprzedaży starego licznika TDI z obrotościomierzem....
Dodam teraz że stary licznik poszedł za 300zł więc cały koszt to dla mnie 150zł
-wykalibrowanie i odwrócenie wskaźnika paliwa
-wymiana tarczy obrotościomierza na wskazania diesla
-podłączenie czujników drzwi oraz klapy (nie wiem czy w takim nowym liczniku jest to możliwe) <- niestety szyna can, ale szukam układu który mi to przerobi.
-poprawki estetyczne, maskowanie szpar
Spalanie podłączone i działa rewelacyjnie
Temperatura zewnętrzna także
Jeśli jest ktoś kto jest zakładał, lub ma zamiar założyć taki licznik to chętnie podzielę się doświadczeniami, wiedzą, schematami, tym co wyczytałem i znalazłem w sieci.
Jeśli jednak w poście będą same wypowiedzi jakie to złe bo nieoryginalne to temat będzie do usunięcie...
Jutro postaram się dorzucić zdjęcia jak to u mnie na razie wygląda...
Jak już obiecałem:
Tak było:
Tak teraz jest:
Dodam że poprzedni właściciel już zrobił płytkę która odwraca sygnały, okłamuje sensor oleju, mam już skasowany immo, oraz zmienia połączenia kostek...
(kosztowało mnie to 400zł + 50 zł czujnik temp.) jak dobrze pójdzie to zwróci się troche po sprzedaży starego licznika TDI z obrotościomierzem....
Dodam teraz że stary licznik poszedł za 300zł więc cały koszt to dla mnie 150zł
-wykalibrowanie i odwrócenie wskaźnika paliwa
-wymiana tarczy obrotościomierza na wskazania diesla
-podłączenie czujników drzwi oraz klapy (nie wiem czy w takim nowym liczniku jest to możliwe) <- niestety szyna can, ale szukam układu który mi to przerobi.
-poprawki estetyczne, maskowanie szpar
Spalanie podłączone i działa rewelacyjnie
Temperatura zewnętrzna także
Jeśli jest ktoś kto jest zakładał, lub ma zamiar założyć taki licznik to chętnie podzielę się doświadczeniami, wiedzą, schematami, tym co wyczytałem i znalazłem w sieci.
Jeśli jednak w poście będą same wypowiedzi jakie to złe bo nieoryginalne to temat będzie do usunięcie...
Jutro postaram się dorzucić zdjęcia jak to u mnie na razie wygląda...
Jak już obiecałem:
Tak było:
Tak teraz jest:
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2009, 17:37 przez morock, łącznie zmieniany 6 razy.
jeszcze sobie nie poradziłem, na pewno uszczeleczka bedzie a do tego z plastiku dotnie się pasek który pokryje dermą podobnego koloru co oryginalna tapicerka...
myślę że nie będzie się rzucało w oczy, a czerwono białe podświetlenie, komputer oraz nowocześniejszy wygląd zrekompensuje delikatne braki...
myślę że nie będzie się rzucało w oczy, a czerwono białe podświetlenie, komputer oraz nowocześniejszy wygląd zrekompensuje delikatne braki...
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Z tego co ja czytałem w sieci jest kupa roboty z podłączeniem ale efekt jest bardzo dobry. Sam z chęcią bym coś takiego u siebie wsadził. Nawet ostatnio myślałem mam licznik z pełnym fisem z A4 ale najgorzej będzie to wszystko podłączyć. Z chęcią bym znalazł kogoś kto by się tym zajął. Czekamy kolego na fotki jak to u Ciebie wygląda.
Dziura swoją drogą. Ale tak jak kolega wspomniał:
Najgorsze jest to właśnie że do każdego samochodu trzeba go programować inaczej do Diesla a inaczej do Benzyny. I to chyba jest najgorsze. Jeśli sie ma troszkę pojęcia o elektronice i wzór płytki z rozmieszczonymi elementami to bez problemu się da to zrobić.morock pisze:najgorszą rzeczą która mnie ominęła jest chyba rozkodowywanie immo oraz programowanie licznika...
Fotki zamieściłem na górze
Jak tylko przerobie na tdi to dam opis jak to zrobiłem....
co do szczelin to jest to na razie po prostu włożone, będzie pewnie osadzony głębiej i szczelina będzie mniejsza...
Jeśli się ma vaga to chyba z przekształceniem z benzyniaka na TDI nie ma problemu, gorzej z zaprogramowaniem, a w tym wypadku zdjęciem immo, ale tego nie robiłem więc dokładniej nie wiem....Arczizioom pisze:Dziura swoją drogą. Ale tak jak kolega wspomniał:Najgorsze jest to właśnie że do każdego samochodu trzeba go programować inaczej do Diesla a inaczej do Benzyny. I to chyba jest najgorsze. Jeśli sie ma troszkę pojęcia o elektronice i wzór płytki z rozmieszczonymi elementami to bez problemu się da to zrobić.morock pisze:najgorszą rzeczą która mnie ominęła jest chyba rozkodowywanie immo oraz programowanie licznika...
Jak tylko przerobie na tdi to dam opis jak to zrobiłem....
co do szczelin to jest to na razie po prostu włożone, będzie pewnie osadzony głębiej i szczelina będzie mniejsza...
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: