Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Problem z tylną ramką tablic rejestracyjnych

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

[All] Problem z tylną ramką tablic rejestracyjnych

Post autor: OGr » 02 mar 2007, 21:40

Witam, dostałem dzisiaj klubowe ramki :-) Wyglądają o niebo lepiej niż te które mam jeszcze z Niemiec :-) Przednia poszła szybko. W połowie odkręcania zaczęło ostro lać ale ogólnie odkręciłem ją dość szybko. Z tylną są problemy. Śruby się tak zapiekły ze ani trochę nie chcą ruszyć :-( Trochę już naruszyłem tą śrubę i tak się zastanawiam jak to wykręcić :-( Ma jakoś jakieś sposoby na to ?

EDIT:
Polewałem je płynami do odrdzewiania ale nawet nie raczyły chociaż trochę ruszyć :-(

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 02 mar 2007, 22:36

te sruby sa wkrecone w plastik dziwne , w najgorszym wypadku obetnij ,lub rozwierc i wkrec druga obok ,plastik w który je wkrecasz jest widoczny od wewnetrznej strony klapy powodzenia ;-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 02 mar 2007, 22:43

może w AVANCIE jest inaczej ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 02 mar 2007, 22:57

Nie wiem jak jest w AWANCIE , czy są tam gwinty czy, plastikowe kołki.Jeżeli kołki i tablice masz przykręconą wkrętami, to przyłóż lutownice do łba wkręta i nagrzewaj go tak długo aż nie zacznie się ruszać.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 02 mar 2007, 23:01

tak jest w sedanie jak pisze ale sposob z lutownica dobry pomysl


Zapomnialem że masz avanta :oops:

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 02 mar 2007, 23:10

Jak ma szlifierke i cieniutką tarczę to mozesz nadciąć sruby na całej szerokośći i dopiero szerokim płaskim śrubokrętem odkręcać, tyle że tarcza nie może być szeroka najlepiej 1mm, u kolegi w oplu tak odkręcaliśmy 8-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 02 mar 2007, 23:40

szlifierkę spaliłem ostatnio przy polerowaniu parkietu :-) Jutro po egzaminie wezmę się za to. zobaczymy co z tego będzie ;-)

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 03 mar 2007, 08:50

No to jeszcze inaczej, weś sobie śrubokręt płaski przyłóż do śrubki i srob nacięcie na śrubce(na jej przegu) a później już pod kątem w śrubokręt uderzaj młotkiem, często tak radziłem sobie w motocyklach przy rozbieraniu silników jak coś nie szło :-D

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 03 mar 2007, 13:58

zobaczę dzisiaj ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl