[80b3] parowanie szyb a nagrzewnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
po tej wypowiedzy domyslam sie ze nagrzewnica musiała być naprawdę zapchana lub tez przez jakąś nieszczelność wewnątrz niej układ chłodzenia podsysał "lewe" powietrze co prowadziło do zapowietrzania sie układu i efektem było gotowanie płynupiomal1987 pisze:znow mi sie nie zagotuje płyn w układzie chłodzenia jak poprzednio
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
rownie dobrze nagrzewnica a dokładniej jej nieszczelność mogła byc przyczyną ze termostat sie nie otworzył. zassało lewe powietrze przez dziurkę w nagrzewnicy zapowietrzyło układ i termostat sie przez to mógł nie otworzyć.
wiem ze ten przypadek moze być utopijny ale trzeba brac pod uwagę każdą ewentualność
wiem ze ten przypadek moze być utopijny ale trzeba brac pod uwagę każdą ewentualność
-
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
tak o takich przypadkach tez słyszałem ale u mnie ewidentnie padł termostat, nawet jak juz po wymianie wkładałem stary termostat do garnka z wodą to otwierał sie dopiero przy 110 stopniach
[ Dodano: 2008-04-25, 20:58 ]
mała poprawka 3 godziny roboty i ogrzewanie działa tylko cos troszke słabo grzeje ale wydaje mi sie ze przez zapowietrzenie układu i małą ilosc płynu
[ Dodano: 2008-04-25, 20:58 ]
mała poprawka 3 godziny roboty i ogrzewanie działa tylko cos troszke słabo grzeje ale wydaje mi sie ze przez zapowietrzenie układu i małą ilosc płynu
U mnie jak tylko silnik się zagrzeje i włącze ogrzewanie to z kratek leci biały dym, dywanik pod nogami jest suchy ale czuć w samochodzie zapach petryga i widac białą maź na szybach, płynu minimalnie ubywa, cały układ chłodzenia przy silniku jest szczelny tak więc nagrzewnica jest do wymiany.
Skopiowałem tą wypowiedz wczęsniejszą kolegi oniewarz mam ten sam problem z tego co wyczytałem jest to wina nagrzewnicy i mam pytanie czy taka by pasowała:
http://moto.allegro.pl/item341139946_au ... azja_.html
Ja sie na tym nie znam ale wy jak widze juz to robiliście.... :mrgreen:
Niestety nawet nie wymienie tego sam bo sie nie znam na tym i bede zmuszony dac do warsztatu ale nagrzewnice juz kupie.... wiec pytam czy ta by pasowała B3 1.8, 1987r
Skopiowałem tą wypowiedz wczęsniejszą kolegi oniewarz mam ten sam problem z tego co wyczytałem jest to wina nagrzewnicy i mam pytanie czy taka by pasowała:
http://moto.allegro.pl/item341139946_au ... azja_.html
Ja sie na tym nie znam ale wy jak widze juz to robiliście.... :mrgreen:
Niestety nawet nie wymienie tego sam bo sie nie znam na tym i bede zmuszony dac do warsztatu ale nagrzewnice juz kupie.... wiec pytam czy ta by pasowała B3 1.8, 1987r
Będzie pasowała na 100%Szula298 pisze:Skopiowałem tą wypowiedz wczęsniejszą kolegi oniewarz mam ten sam problem z tego co wyczytałem jest to wina nagrzewnicy i mam pytanie czy taka by pasowała:
http://moto.allegro.pl/it...wa_okazja_.html
Ja sie na tym nie znam ale wy jak widze juz to robiliście....
Niestety nawet nie wymienie tego sam bo sie nie znam na tym i bede zmuszony dac do warsztatu ale nagrzewnice juz kupie.... wiec pytam czy ta by pasowała B3 1.8, 1987r
Widmo dzięki wielkie.....
A teraz taka sprawa bo dzisiaj chciałem wyczyscić ten filter kabinowy co znajduje sie pod tym plastikiem od strony pasarzera po otwarciu maski lecz po zdjęciu tego plastiku co sie okazało dziura nic nie ma brak filtra może ktos dać jakieś foto i fachową nazwe abym znalazł taki sobie
A teraz taka sprawa bo dzisiaj chciałem wyczyscić ten filter kabinowy co znajduje sie pod tym plastikiem od strony pasarzera po otwarciu maski lecz po zdjęciu tego plastiku co sie okazało dziura nic nie ma brak filtra może ktos dać jakieś foto i fachową nazwe abym znalazł taki sobie
Ja w swojej furze tez nie mam filtra tylko taką zwykłą plastikowa kratkę na samej górze, a niżej wentylator i tyle.
A więcej mozesz poczytać tu ==>> klik
A więcej mozesz poczytać tu ==>> klik
wieczorem ci wkleje fotkę jak to wygląda u mnie w B4 + klima
też nie mam filtra kabinowego tylko zwykłą kratkę plastikową pod nią jest silniczek do zamykania/otwierania obiegu wewnętrznego powietrza i pod spodem jest wentylator
w niektórych modelach był montowany filtr kabinowy a w niektórych B3 i B4 nie było (tak jak u mnie)
też nie mam filtra kabinowego tylko zwykłą kratkę plastikową pod nią jest silniczek do zamykania/otwierania obiegu wewnętrznego powietrza i pod spodem jest wentylator
w niektórych modelach był montowany filtr kabinowy a w niektórych B3 i B4 nie było (tak jak u mnie)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 10:38
- Lokalizacja: Przyszowice
mi przy wymianie jednego z wezykow zostal w rece kruciec z nagrzewnicy i tez czeka mnie wymiana:/ mechanik zawolal ok 150-250zl w zaleznosci od tego czy trzeba sciagnac cala deske czy bedzie sie dalo od gory wyciagnac. w tym opisie do ktorego umiesciliscie odnosnik jest mowa o tym ze trzeba sciagnac cala deske lacznie z rozpinaniem linek z pokretel. mam pytanie, czy wystarczy odkrecic panel regulacji ogrzewania od deski i czy da rade wyciagnac sama nagrzewnice bez tunelow nawiewu?
z gory dzieki za rady
z gory dzieki za rady
- krzysiek11
- Forum Audi 80
- Posty: 256
- Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
- Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 10:38
- Lokalizacja: Przyszowice
niestety w moim przypadku patent z rurka odpada. tez kombinowalem cos wsunac ale okazalo sie ze caly ten kruciec jest popekany wiec boje sie ze jak nawet wlazyl bym rurke to po zalaniu wszystko by mi wyplynelo wiec pozostaje tylko wymiana. ostatnio naprawialem pokretlo z regulacji predkosci nawiewu i nic nie zepsulem wiec moze i tym razem sie uda nic nie zepsuc :lol: