[b4 2.0 abk] strasznie mulowaty
[b4 2.0 abk] strasznie mulowaty
Wczoraj i dzis moglem sie wkoncu przejechac mojo zabawko (80 2.0ABK qattro) i tu troche sie zawiodlem silnik jest strasznie ospaly. Wiem ze nie ma sie co spodziwac po nim nadzwyczajnych osiagow ale to lekka przesada. Tak jakby ktos reczny zaciagnol. Wczoraj jadac na 3 biegu z predkoscio 80 wcisnelem gaz w podloge a on jak jechal 80 tak nic sie wlasciwie nie zmienilo. Dzis bylo jakby troche lepiej ale i tak jak na 115km powinien byc nieco zwawszy. Nie wiem czy to wina tego ze stal dluzszy czas nie jezdzony (2-3 miesiace) czy to naped qattro go tak muli. Dodam tylko ze moj kolega ma b4 2.0abt i na gazie ten samochod duzo lepiej przyspiesza niz moj na benzynie. Mam zamiar zalozyc niedlugo instalacje gazowo i troche mnie martwi jak wtedy bedzie to jezdzic.
Kolego to coś musisz mieć nie tak, ja mam ABT 2.0, i gdy jadę 80 km/h na 3 biegu i wcisnę gaz do dechy to czuję że mocno przyśpiesza, szału może nie ma no ale przyspiesza. Sprawdź podstawowe rzeczy takie jak filtry, świece i przewody WN, jak to jest ok to trzeba szukać innych przyczyn.
[ Dodano: 2008-04-27, 22:14 ]
Dodam że fura jest w gazie, i naprawdę jest mała różnica między gazem a benzyną jeśli chodzi o przyspieszanie
[ Dodano: 2008-04-27, 22:14 ]
Dodam że fura jest w gazie, i naprawdę jest mała różnica między gazem a benzyną jeśli chodzi o przyspieszanie
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Kolega tu wsponial o czujniku teperatury. No wlasnie silnik bardzoooo wolno sie nagrzewa. Sprawdze podstawowe rzeczy oczywiscie. Z czasem zamierzam cos zrobic z wydechem bo i tak mam do wymiany moze wyciac katalizator... A mam takie pytanie jeszcze: czy jest duza roznica w przyszpieszeniu z napedem na przod i qattro?? To znaczy czy naped na 4 ma ujemny wpyw a jesli tak to jak duzy?
l
Ja bym spróbował spuścić starą benzynę, zalać nowej (98) obejrzeć dokładnie stan instalacji i takie miejsca jak np. filtr powietrza, czy nie ma gryzoni, przeczyścił styki od czujników itp, palec i kopółkę zapłonu... Wiem że niektórym wyda się to śmieszne, ale ja już miałem pocięty filtr powietrza, a jego obudowa była pełna nasion, orzechów i innego syfu...
. Jeżeli stał tyle czasu, to mogły oktany zwietrzeć. Poza tym w aucie nieużywanym lubią zrobić sobie magazyn wiewiórki, szczury i inna "gadzina"....Shimi pisze:Nie wiem czy to wina tego ze stal dluzszy czas nie jezdzony (2-3 miesiace)
Ja bym spróbował spuścić starą benzynę, zalać nowej (98) obejrzeć dokładnie stan instalacji i takie miejsca jak np. filtr powietrza, czy nie ma gryzoni, przeczyścił styki od czujników itp, palec i kopółkę zapłonu... Wiem że niektórym wyda się to śmieszne, ale ja już miałem pocięty filtr powietrza, a jego obudowa była pełna nasion, orzechów i innego syfu...
Na początek to może wlej świeże paliwo i przegoń trochę te koła! jeśli stał te 3 m-ce to możliwe że paliwko troszkę zwietrzało, jak nie pomoże to, do sprawdzenia sonda na pewno! przewody świece kopułka oraz palec, , a jak ci sie powoli nagrzewa to może masz coś z termostatem! co do wydechu to jednak katalizator ci się przyda, masz w nim sondę i będziesz musiał co innego kombinować, jak dobry to zostaw, jak zużyty to pewnie musisz poszukać innego.