[ 80 B4 1.9Tdi 1Z avant] N75 na sterowaniu zawsze 5V....
[ 80 B4 1.9Tdi 1Z avant] N75 na sterowaniu zawsze 5V....
Witam, jest problem z sygnałem sterującym elektrozawór N75 w moim 1Z.
zawór jest ok. (25 Ohm, przełącza się przy podaniu na styki 12V).
pomiar napięcia na kostce do N75:
Zapłon włączony, silnik nie pracuje - 5V
Obroty jałowe - 5V
Powinno być 0 lub 12V w odpowiednim stanie pracy, prawda?
komputer aktualnie nie pokazuje żadnych błędów....
Jest sens rozebranie komputera i szukania np. zimnych lutów, zwarcia itp.?
Czy po prostu szukanie drugiego sterownika silnika....
Może ktoś pomierzyć u siebie te wartości i napisać jak powinno być z tym wszystkim?
PozdrawiaM
zawór jest ok. (25 Ohm, przełącza się przy podaniu na styki 12V).
pomiar napięcia na kostce do N75:
Zapłon włączony, silnik nie pracuje - 5V
Obroty jałowe - 5V
Powinno być 0 lub 12V w odpowiednim stanie pracy, prawda?
komputer aktualnie nie pokazuje żadnych błędów....
Jest sens rozebranie komputera i szukania np. zimnych lutów, zwarcia itp.?
Czy po prostu szukanie drugiego sterownika silnika....
Może ktoś pomierzyć u siebie te wartości i napisać jak powinno być z tym wszystkim?
PozdrawiaM
To jest 1Z 94rok na przepływce pierburga.
Ale to że trzyma napięcie w obydwu stanach takie samo i niedochodzące do 12V to chyba niehalo coś.
Idzie do 160km/h potem baaaaaardzo ciężko coś osiągnąć, duża i głęboka turbodziura... (max 187 km/h na A2, po dlugim proszeniu... :mrgreen: ) dobrze nie jest.
Chcę coś z tym zrobić. Katalizator wytłuczony, był troszke przypchany a i tak po 14latach to za bardzo swojej funkcji nie spełniał...
Mam nadzieję że na forum coś ustalimy
postaram się w miarę szybko logi aktualne zamieścić
Ale to że trzyma napięcie w obydwu stanach takie samo i niedochodzące do 12V to chyba niehalo coś.
Idzie do 160km/h potem baaaaaardzo ciężko coś osiągnąć, duża i głęboka turbodziura... (max 187 km/h na A2, po dlugim proszeniu... :mrgreen: ) dobrze nie jest.
Chcę coś z tym zrobić. Katalizator wytłuczony, był troszke przypchany a i tak po 14latach to za bardzo swojej funkcji nie spełniał...
Mam nadzieję że na forum coś ustalimy
postaram się w miarę szybko logi aktualne zamieścić
Zaloguj fure zgodnie z tym tutorialem
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 wrz 2007, 21:54
[B4 1,9 TDI avant] N75 - cyka auto nie odpala
Po przekręceniu kluczyka zapalają sie lampki, zaczyna cykać N75(nie przestaje), przekręcam stacyjkę dalej - rozrusznik kręci ale auto nie ma zamiaru zapalić.
Po przekręceniu kluczyka zapalają sie lampki, N75 milczy, przekręcam stacyjkę dalej - rozrusznik kręci auto zapala bez problemu.
Gdzie szukać przyczyny cykania N75 na postoju silnika? Z kąt jest zasilany ten zawór?
W tej chwili mam kapryśne auto i w każdej ważnej dla mnie chwili może odmówić uruchomienia.[/b]
Po przekręceniu kluczyka zapalają sie lampki, N75 milczy, przekręcam stacyjkę dalej - rozrusznik kręci auto zapala bez problemu.
Gdzie szukać przyczyny cykania N75 na postoju silnika? Z kąt jest zasilany ten zawór?
W tej chwili mam kapryśne auto i w każdej ważnej dla mnie chwili może odmówić uruchomienia.[/b]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 wrz 2007, 21:54
[B4 1,9 TDI avant] N75 - cyka auto nie odpala
Zdaje sie że najbliżej prawdy jest kolega Adamm. Do tej pory potraktowałem "kontaktem" wtykę od N75, zrobię to samo z okrągłą wtyką wielostykową Ecu- nastawnik. Wielki dzięki wszystkim za chęć pomocy również tym co wystawili mi opinię nie dbającego o swoje auto, zapewniam że jest to nieprawda.