Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] halogeny, przód tył...

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

[B4 ABT] halogeny, przód tył...

Post autor: maniac537 » 03 maja 2008, 18:53

Mam takie pytanie związane z halogenami. W czasie, gdy włączam tylne przeciw mgielne zapalają się przednie. Czy tak ma być :?: Przednie moge same zapalić.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2008, 19:08 przez maniac537, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2008, 19:06

Tak maniac, tak ma być.

Dopisz do tematu to o co Ci chodzi, bo samo oznaczenie modelu i silnika nie wiele mówi ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 19:07

IC69 pisze:Tak maniac, tak ma być.
A ja sie nie zgodze z tym ze tak ma byc, bo tak nie jest, bynajmniej w trzech moich poprzednich audi tak nie było <ok> Wg mnie problem tkwi w przełaczniku, a dokładniej mówiac przełaczniki masz zbyt bardzo spasowane i kiedy wlanczasz tylne przeciwmgielne to jednoczesci ociera Ci o włacznik przednich i załancza również przednie, czesta przyczyna kiedys miałem w którymś aucie tak samo i dopiero po jakimś czasie wpadłem na to ze są za bardzo spasowane ze soba, najproscieje sprawdzić to sciagajac sróbokretem obudowe jednego z nich badz całkiem go wyciagajac, ale wg mnie nie bedzie innej przyczyny. <ok> PS. Zatytułuj jakoś posta, bo mozesz miec rozmowe z moderatorem ;-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2008, 19:26

Solskier pisze:A ja sie nie zgodze z tym ze tak ma byc,
Solskier, a ja się nie zgadzam z Tobą ;-) włączając tylne przeciwmgielne, na przycisku od przednich, zapala sie kontrolka pomimo tego że przełącznik jest w pozycji wyłącz i halogeny świecą. Twoje halogeny są ori, czy rezane ?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 19:30

IC69 pisze:Twoje halogeny są ori, czy rezane ?
Jedne byly ori drugie tez, a teraz mam rezane i na wszystkich to samo, a w mojej pierwszej audi było cos takiego co własnie opisałem. Zrób eksperyment i wyjmij jeden przełacznik, bo tak jak było u mie to praktycznie nie było widać ze sie stykaja (ze jest wcisniety) a jednak łaczył i zapalł jednoczesnie przód. (zrobiłbym to samemu ale teraz własnie mam rezane halogeny wiec nie dojde do prawdy) moze niech sie wpowie jeszcze ktoś inny, kto ma ori halogeny ;-) <piwo>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 03 maja 2008, 20:02

zgadzam sie z Irkiem :-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 20:07

FranoF1 pisze:zgadzam sie z Irkiem
To o co chodziło u mnie z poprzednimi halogenami ze mogłem właczyć osobno tył i osobno przód w kazdej kombinacji, było tak w dwóch autach i w obu ori halogeny...<piwo> Jedno auto to było B3 limo 88r a drugie coupe 89r... ktoś potrafi to wyjasnic, no i fakt ze w jednym równiez b3 zdazyła sie sytuacja opisana na smamy poczatku, doszlifowanie przycisków zapobiegło załaczaniu dwóch jednosczesnie, na co wychodzi ze w 3 audi było tak samo, tzn, mozna było włanczac co sie chiciało i jak sie chciało :-?
Ostatnio zmieniony 03 maja 2008, 20:09 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2008, 20:08

Solskier pisze:Zrób eksperyment
Byłem, sprawdziłem...nie ma mowy o żadnym ocieraniu. W mojej poprzedniej zapalały się razem, w obecnej również i u maniaca też jest podobnie. Wnioskuję więc, że jest to ori wynalazek <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 20:10

IC69 pisze:Byłem, sprawdziłem...nie ma mowy o żadnym ocieraniu. W mojej poprzedniej zapalały się razem, w obecnej również i u maniaca też jest podobnie. Wnioskuję więc że jest to ori wynalazek
A moze to zjawisko wystepuje tylko w b3 bo wszystkie poprzednie to był model B3, a teraz w b4 mam rezane wiecj nie wiem jak jest <piwo> Moze zaraz wspólnie odkryjemy jakies nowe fakty :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2008, 20:20

A moze to zjawisko wystepuje tylko w b3
Całkiem możliwe Solskier, w mojej B trójce halogenów nie miałem, więc nie mogę się wypowiedzieć :roll: wygląda na to, że w B4 dokonali pewnych modyfikacji z tymi światłami <hmm> i dobrze bo wjeżdżając w mgłę, jednym przyciskiem zalączasz przód i tył.

No to jeszcze po jednym <piwo>

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 03 maja 2008, 21:09

Witam
Zmiany dokonano w modelu od 91r, odpowiada za to przewód biało-żółty połączony między stykiem 4/N wyłącznika tylnego światła, a 6/NL wyłącznika świateł przednich.
Pozdro

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 21:20

Mobilek pisze:Zmiany dokonano w modelu od 91r, odpowiada za to przewód biało-żółty połączony między stykiem 4/N wyłącznika tylnego światła, a 6/NL wyłącznika świateł przednich.
Pozdro
No i teraz wszystko jasne, czyli jak by nie było dzowiedzieliśmy sie czegoś nowego.
IC69 pisze:No to jeszcze po jednym
<piwo> <ok>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 maja 2008, 21:21

Mobilek pisze:Witam
Zmiany dokonano w modelu od 91r, odpowiada za to przewód biało-żółty połączony między stykiem 4/N wyłącznika tylnego światła, a 6/NL wyłącznika świateł przednich.
Pozdro
No proszę, to sie nazywa fachowa odpowiedź <ok>

Pozdro Mobilek

[ Dodano: 2008-05-03, 21:26 ]
A co mi tam, jutro niedziela...Solskier otwieraj nastepne <piwo>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 maja 2008, 21:36

IC69 pisze:A co mi tam, jutro niedziela...Solskier otwieraj nastepne
OK ale ostatnie bo jutro bedzie bolała bania <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl