[B4 ABT] halogeny, przód tył...
[B4 ABT] halogeny, przód tył...
Mam takie pytanie związane z halogenami. W czasie, gdy włączam tylne przeciw mgielne zapalają się przednie. Czy tak ma być :?: Przednie moge same zapalić.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2008, 19:08 przez maniac537, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A ja sie nie zgodze z tym ze tak ma byc, bo tak nie jest, bynajmniej w trzech moich poprzednich audi tak nie było <ok> Wg mnie problem tkwi w przełaczniku, a dokładniej mówiac przełaczniki masz zbyt bardzo spasowane i kiedy wlanczasz tylne przeciwmgielne to jednoczesci ociera Ci o włacznik przednich i załancza również przednie, czesta przyczyna kiedys miałem w którymś aucie tak samo i dopiero po jakimś czasie wpadłem na to ze są za bardzo spasowane ze soba, najproscieje sprawdzić to sciagajac sróbokretem obudowe jednego z nich badz całkiem go wyciagajac, ale wg mnie nie bedzie innej przyczyny. <ok> PS. Zatytułuj jakoś posta, bo mozesz miec rozmowe z moderatoremIC69 pisze:Tak maniac, tak ma być.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jedne byly ori drugie tez, a teraz mam rezane i na wszystkich to samo, a w mojej pierwszej audi było cos takiego co własnie opisałem. Zrób eksperyment i wyjmij jeden przełacznik, bo tak jak było u mie to praktycznie nie było widać ze sie stykaja (ze jest wcisniety) a jednak łaczył i zapalł jednoczesnie przód. (zrobiłbym to samemu ale teraz własnie mam rezane halogeny wiec nie dojde do prawdy) moze niech sie wpowie jeszcze ktoś inny, kto ma ori halogenyIC69 pisze:Twoje halogeny są ori, czy rezane ?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To o co chodziło u mnie z poprzednimi halogenami ze mogłem właczyć osobno tył i osobno przód w kazdej kombinacji, było tak w dwóch autach i w obu ori halogeny... Jedno auto to było B3 limo 88r a drugie coupe 89r... ktoś potrafi to wyjasnic, no i fakt ze w jednym równiez b3 zdazyła sie sytuacja opisana na smamy poczatku, doszlifowanie przycisków zapobiegło załaczaniu dwóch jednosczesnie, na co wychodzi ze w 3 audi było tak samo, tzn, mozna było włanczac co sie chiciało i jak sie chciałoFranoF1 pisze:zgadzam sie z Irkiem
Ostatnio zmieniony 03 maja 2008, 20:09 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A moze to zjawisko wystepuje tylko w b3 bo wszystkie poprzednie to był model B3, a teraz w b4 mam rezane wiecj nie wiem jak jest Moze zaraz wspólnie odkryjemy jakies nowe fakty :mrgreen:IC69 pisze:Byłem, sprawdziłem...nie ma mowy o żadnym ocieraniu. W mojej poprzedniej zapalały się razem, w obecnej również i u maniaca też jest podobnie. Wnioskuję więc że jest to ori wynalazek
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Całkiem możliwe Solskier, w mojej B trójce halogenów nie miałem, więc nie mogę się wypowiedzieć :roll: wygląda na to, że w B4 dokonali pewnych modyfikacji z tymi światłami <hmm> i dobrze bo wjeżdżając w mgłę, jednym przyciskiem zalączasz przód i tył.A moze to zjawisko wystepuje tylko w b3
No to jeszcze po jednym
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No i teraz wszystko jasne, czyli jak by nie było dzowiedzieliśmy sie czegoś nowego.Mobilek pisze:Zmiany dokonano w modelu od 91r, odpowiada za to przewód biało-żółty połączony między stykiem 4/N wyłącznika tylnego światła, a 6/NL wyłącznika świateł przednich.
Pozdro
<ok>IC69 pisze:No to jeszcze po jednym
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No proszę, to sie nazywa fachowa odpowiedź <ok>Mobilek pisze:Witam
Zmiany dokonano w modelu od 91r, odpowiada za to przewód biało-żółty połączony między stykiem 4/N wyłącznika tylnego światła, a 6/NL wyłącznika świateł przednich.
Pozdro
Pozdro Mobilek
[ Dodano: 2008-05-03, 21:26 ]
A co mi tam, jutro niedziela...Solskier otwieraj nastepne