[ B3 1,8S NE] Gaźnik Keihin + LPG
Sądząc po kolorze świec , to masz zbyt bogatą mieszankę na PB . Może to być spowodowane złą regulacją składu mieszanki bądź utopieniem pływaka ( rozszczelnił się i wciągnął troche paliwka ) . A te obroty na luzie przy skręcaniu w prawo i lewo to sprawdzałeś na LPG , bo jeżeli tak to powiedzmy że jest to w miare normalny objaw i siła odśrodkowa działa na membrame i rozregulowuje układ . Co do spalania LPG to pewnie czeka Cię regulacja .
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Kupiłem nowy gaźnik i nie popatrzyłem jak kupowałem czy ssanie dziala. I teraz założyłem linke od ssania i przesłona się nie zamyka. Ssanie można włączyć tylką tą dzwignią co jest na niej wycięcie w kształcie litery V. Powiedzcie jeszcze założyłem go i silnik odpalił i chodzi równo ale ma straszsnie wysokie obroty, a na ssaniu nie chodzi. Zmnijesyzłem mu tą śrubką przy lince gazu tak do 1100 i dalej nic , kręciłem tą co jest przy CO ta w sprężynce i nic nie reaguje . <Mam takiego plana zeby góre gaźnika przełozyc ze starego i założyć na dół gaźnika tego co kupiłem , poradzcie.
[ Dodano: 2008-05-03, 12:59 ]
Popatrzcie co znalazlem. Na tej stronie gosc pisze odwrotnie. Tzn, jest na zdjęciu KEIHIN I a pisze ze to jest KEIHIN II, czy ja sie myle. Bo jak to prawda to ja mam KEIHIN II> Ale NE mialo tylko Keihin I. Spradzwcie i dajcie znać.
http://www.gaznik.pl/gazniki_keihin-zdjecia.html
[ Dodano: 2008-05-03, 12:59 ]
Popatrzcie co znalazlem. Na tej stronie gosc pisze odwrotnie. Tzn, jest na zdjęciu KEIHIN I a pisze ze to jest KEIHIN II, czy ja sie myle. Bo jak to prawda to ja mam KEIHIN II> Ale NE mialo tylko Keihin I. Spradzwcie i dajcie znać.
http://www.gaznik.pl/gazniki_keihin-zdjecia.html
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
I dzis był test, odpalił na dyg. Zimny na ssaniu chodził równiutko. Powoli jak sie nagrzewał popuszczałem ssanie az w koncu wyłączyłem i chodził równo. Dopiero jak doszedł tak do 80-90stopni zaczęły obroty szaleć i zaczał gasnąć. Nie trzymał wolnych obrotów i smierdzialo benzyną. Włączyłem ssanie i obroty szalały od 800-1200. Pomóżcie bo juaz teraz kompletnie niewiem, bo myslałem ze na tym drugim gaźniku bedzie chodziło a tu kicha. Powiem ze na gazie chodzi w miare równo, troche obroty szleja ale ujdzie. I tu dziwne , jak jest zimny nawet ma tak 60 stopni to chodzi równo i na gazie też. A jak się nagrzeje to na PB nie ma obbrotów wolnych, Czy to gaxnik moze byc czy co. MAm pomysł że to aparat zapłonowy. HELP.
[ Dodano: 2008-05-04, 16:16 ]
Umie ktos z was regulowac ten gaxnik, bo w tej ksiaze to niewiem co jest co itp. Kto z was najblizej mieszska podkarpacia.
[ Dodano: 2008-05-04, 16:16 ]
Umie ktos z was regulowac ten gaxnik, bo w tej ksiaze to niewiem co jest co itp. Kto z was najblizej mieszska podkarpacia.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
ale jak by cos z elektryką to by na gazie 100 razy gorzej chodził niz na benzynie, tak mi sie wydaje. A pozatym przewidy zmienialem na BERU, świece na NGK 1-elektrodowe, kopulke i palec tez, a co do aparatu to co by moglo w nim byc nie tak i cewka zaplonowa.
[ Dodano: 2008-05-05, 21:49 ]
a MA ktoś adres i telefon gdzie gość regeneruje gaźniki i daje na to gwarance, pisał ktoś juz o tym , ale adresu nie podawał. I jak gość rozbiera to wymienia wszystko czy tylko to co jest zepsute jaki koszt??
[ Dodano: 2008-05-05, 21:49 ]
a MA ktoś adres i telefon gdzie gość regeneruje gaźniki i daje na to gwarance, pisał ktoś juz o tym , ale adresu nie podawał. I jak gość rozbiera to wymienia wszystko czy tylko to co jest zepsute jaki koszt??
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Kolego , może być kilka spraw które się zbiegły i dają taki efekt .
Czarne świece wskazują na bardzo bogatą mieszankę na PB . Czy sprawdziłeś pływak w gaźniku i poziom paliwa w komorze pływakowej jak pisałem wcześniej ?
Natomiast falowanie obrotów na PB i LPG sugeruje , że coś nie tak jest z elektryką WN .
Czarne świece wskazują na bardzo bogatą mieszankę na PB . Czy sprawdziłeś pływak w gaźniku i poziom paliwa w komorze pływakowej jak pisałem wcześniej ?
Natomiast falowanie obrotów na PB i LPG sugeruje , że coś nie tak jest z elektryką WN .
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Odpal na PB niech pochodzi troche wtedy zgaś i zdejmij górna pokrywe i sprawdx poziom paliwa w komorze. Co do regulacji w Centrum jest ksiązka Sam Naprawiam i tam jest opisana cała procedura regulacji tego gaźnika. Gdybys miał Kehin II to mógłbym Ci pomóc bo znam ten gaźnik na wylot ale I jest podobna.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 08 sie 2007, 15:44
- Lokalizacja: Zgorzelec
Witam wszystkich mam podobny problem właśnie z gaźnikiem Kehin I i chciałem się zapytać przy okazji tego tematu ponieważ nie wiem czy bedzie sens otwierac nowego moze mi doradzicie mianowicie mam pomysł by wymienić ten gaźnik i wstawić Pierburga (nie wiem czy dobrze napisałem) jednakże musiał bym wymienic filtr powietrza podstawe gaźnika i do tego na nowo podpiąć istniejącą juz instalacje LPG i moje pytanie brzmi czy to sie wogóle opłaca?? z góry dziękuje