Faktycznie, szkoda by było sie pozbywać takiego autka. Wygląda ładnie. Nie mniej jednak gdyby Pan się zdecydował na sprzedaż to proszę dać znać. Posiadam sprawny silnik 1Z z kompletną elektronika i właśnie szukam auta do którego ten silnik mógłbym zainstalować.
Może warto sprawdzić jakie jest ciśnienie oleju w silniku po zablokowaniu dopływu oleju do turbiny? Uwaga! Próba nie może trwać długo - maks. 5 sekund. Gdyby okazało się że blok i głowica są w porządku to może warto wtedy zainwesować w drugą turbinę.
[80 B4 1.9 TD AAZ ] za niskie ciśnienie oleju? ponownie
Panie Czarku:) pisze Pan:
Czujnik szary - 0,9 bar - umeszcza się go przed filtrem??
Czujnik niebieski - 0,25 bar - za filtrem
Czujnik biały (temperaturowy ??) - montowany w głowicy ???
czy jest to co wyżej poprawne?
pozdrawiam
wiech
[ Dodano: 2007-10-20, 13:43 ]
pomyliłem się, teraz widzę, że biały to też czujnik ciśnienia: 1.8 +/- 0.2 bara; Powiedzcie dokładnie, gdzie który czujnik ma być zamontorany:) Gdzie: biały, gdzie szary, a gdzie niebieski?
Bardzo dziękuję
Czujnik szary - 0,9 bar - umeszcza się go przed filtrem??
Czujnik niebieski - 0,25 bar - za filtrem
Czujnik biały (temperaturowy ??) - montowany w głowicy ???
czy jest to co wyżej poprawne?
pozdrawiam
wiech
[ Dodano: 2007-10-20, 13:43 ]
pomyliłem się, teraz widzę, że biały to też czujnik ciśnienia: 1.8 +/- 0.2 bara; Powiedzcie dokładnie, gdzie który czujnik ma być zamontorany:) Gdzie: biały, gdzie szary, a gdzie niebieski?
Bardzo dziękuję
ODPOWIEDŹ
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przy wymienniku ciepła są 2 czujniki, jeden na gorze do lampki oleju a drugi na dole wymiennika prawie nie widać. Jeśli masz ten czujnik to może być uszkodzony lub przewód nie podłączony czy zerwany jak u mnie.
Witam,
czy w silniku AAZ jest standardowo chłodniczka oleju w podstawie filtra i czy konieczna jest pompa obiegowa płynu chłodzącego (elektryczna)?
pozdrawiam
wieslaw
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przy wymienniku ciepła są 2 czujniki, jeden na gorze do lampki oleju a drugi na dole wymiennika prawie nie widać. Jeśli masz ten czujnik to może być uszkodzony lub przewód nie podłączony czy zerwany jak u mnie.
Witam,
czy w silniku AAZ jest standardowo chłodniczka oleju w podstawie filtra i czy konieczna jest pompa obiegowa płynu chłodzącego (elektryczna)?
pozdrawiam
wieslaw