Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Światła mijania na przekaźnikach

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
fazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 10 maja 2007, 16:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: fazi » 24 lut 2008, 09:51

Witam
Panowie ja miałem tak zrobione światła w oplu i żadne żarówki się nie paliły .
(Żarówki z reala za 19,99 )Jeździłem rok na włączonych światłach ( a wtedy obowiązku nie było) i tylko 1 raz 1 żarówka się uszkodziła ale przez pęknięte szkło reflektora.
Tak że wszystkie spadki napięcia na instalacji niestety są sumą spadków na połączeniach u niektórych będzie to 0,2 V a u innych 2 V. Tak ze po tuningu świateł wkładanie jeszcze bardziej wykręconych żarówek nie ma sensu gdyż rozmawiałem z przedstawicielem firmy ph....... i żarówki + 70 % mają z założenia lepiej świecić ale jest to sprawa trochę innego materiału żarnika a co jest z nim związane trwałość jest mniejsza o około 45 %
pzdr

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 24 lut 2008, 11:35

Ja jeżdżę już prawie 3 miesiące (ok. 5tyś km) na takiej instalacji i odrazu założyłem żarówki, osramki night breaker + 90 i żadna narazie mi się nie spaliła. Nie można winić instalacji za spalenie się żarówki jest wiele czynników, które na to wpływa, czyli zatłuszczona bańka żarówki, mocny wstrząs żarówki, wilgoć w lampie i właśnie mniejsza żywotność tych lepszych żarówek. A instalacja ma na celu zgubienie tych strat napięcia, które są spowodowane przekrojem przewodu, ale także łącznością styków. Tu nie jest dana jakaś przetwornica, że ma palić żarówki. To jest po prostu doprowadzenie instalacji do stanu jaka wyjechała z niemcowni. <Ok>

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 22 mar 2008, 22:29

ja mam soczewki z xenonam 8-) i więc chyba to nie poprawi moich świateł ale bardzo mądry pomysł :-P

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 23 mar 2008, 08:26

Po wyczyszczeniu odblasków dużo lepiej lampy świecą

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 23 mar 2008, 08:27

dokladnie a jak do tego wlozyc dobre zaróweczki to miodzio jest <ok> :mrgreen:

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 23 mar 2008, 20:48

ja mam philipsy + 70%

marros1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2008, 20:50
Lokalizacja: Ryki

Post autor: marros1 » 07 maja 2008, 22:17

dołączam się do tych co prubóją ja jeżdżę cały czas na światłach i mam kiepskie żarówki ale po przeróbce święcą rewelacyjnie i to już z pół roku a żarówki to promocja w biedronce

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 11 maja 2008, 17:55

panowie a z kąd najlepiej puścic + z akumulatora gdzie najlepiej sie wpiąć??

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 11 maja 2008, 18:04

hudy, plus najlepiej pociągnąć prosto z akumulatora, zresztą minus również.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 maja 2008, 19:20

panowie po zrobieniu u siebie opisywanego zabiegu nie zauważyłem prawie żadnych zmian.nie wiem czemu ale światła dalej świecą tak jak świeciły.wielu z was sie wypowiada że naprawde o wiele lepiej świeca światła a u mnie nic nadzwyczajnego nie zauważyłem...mam pytanie co do czyszczenia reflektorów.jak wy sie dostajecie do środka?? odczepiacie te zaczepy z przodu lampy i ściągacie szkło czy jest jakis inny sposób??

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 13 maja 2008, 20:01

Odkręcasz reflektor, ściągasz klamry i wyciągasz szkło. Uważaj żeby nie zniszczyć uszczelki między szkłem a obudową reflektora.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 13 maja 2008, 20:27

hudy, ostrożnie z ta uszczelką, bo czasami lubi się zwulkanizować ze szkłem. Trzeba jej pomóc się odkleić.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 maja 2008, 23:28

ale jeśli sie zniszczy ta uszczelka to chyba nie ma większego problemu by ja kupic... a panowie powiedzcie mi czemu u mnie nie widze tego wspaniałego światła jakie miało być po zamontowaniu tej całej instalacji z przekaźnikami.wszyscy piszą że różnica jest widoczna a u mnie nic takiego nie widze.kolega cronix pokazał zdjęcie na którym bardzo dobrze widać różnice między reflektorami.ja u siebie podłączyłem podobnie (jeden reflektor na starej instalacji a drugi na tej przerubce) i nie widziałem zadnej różnicy dlaczego??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 14 maja 2008, 00:10

U mnie właśnie też nie było widać różnicy :-|

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 14 maja 2008, 00:14

hudy, a mierzyłeś napięcie jakie dociera do żarówki przed przeróbką? Może u Ciebie nie było potrzeby zakładania przekaźników. U mnie różnica napięć, pomiędzy akumulatorem a żarówką wynosiła nie całe 0.5 Volta i również po modyfikacji nie mogłem dopatrzeć sie poprawy. Dopiero czyszczenie reflektorów i założenie nowych żarówek, przyniosło pożądany efekt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl